Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviem či si dakto všimol, no od 15/01/19 sú vynovené tlačené lístky na MHD v BB. Na dĺžku sú kratšie asi o 1 centimeter.
Reply on: Viko #54231:
Dík za pochvalu, no od kúsania si do jazyka mám jazyk opuchnutý ako keby som ho do úľa vopchal 😃 ... na odľahčenie.

No MJ a PV s nižšou kapacitou môzu stačiť, avšak mám na mysli komfort cestujúcich nakoľko pojazd tých "autobusov" na koľajách je značne tvrdý, sekundárne odpruženie chýba a hádzavosť v Hz aj V smere je enormná. Keď mám triezvo posúdiť, či cestujúcemu ponúknem 81x deriváty + PV, tak alebo Crossway, či Solaris alebo SOR, tak víťazí autobus, ktorý zväčša stojí bližšie k cieľu cesty a objednávateľa výkonov výjde 1km výkonu autobusu lacnejšie. Ak máme donútiť ľudí na vlak ísť, aby sa prešli pešo alebo prestúpili, tak tam musí byť pristavené minimálne niečo ako Regio Shuttle od Stadleru, či Regio Shark od PESA, Lint od Alstom atď. a zastávka, či stanica musí nejak vyzerať. 81x sú z núdze cnosť pretože od čias divokej privatizácie ŽOSiek po dnes je každá politická garnitúra zviazaná vzťahmi ich nominantov so ŽOSkami a tak ich musíme živiť skrz zbytočné modernizácie, ktoré nás na obstaraní plus opravách vyšli rovnako, príp. viac ako obstaranie spoľahlivejších novostavieb od Stadler, Pesa, Siemens, či Alstom.

Inak nákup EMJ v bode 5 sa vzťahuje právena zabezpečenie výpravy Os a REx vlakov bez rozdielu trakcie a regiónu, resp. zaradenia pod konkrétne SP / SPD. Bez rozdielu, bez kompromisov.
Reply on: Frangar #54230:
Vidíš, keď do toho neťaháš toľko emócií, hneď sa to lepšie číta 🙂

Akurát ten bod 5) by som videl výrazne inak... Samozrejme, kodrcať sa na lokálkach v 81x nie je dvakrát šťastné, ale stále sú to akotak modernizované vozne a kapacitne na mnohých výkonoch vyhovujú.
Za väčší problém považujem, že stále nie je čím odvoziť osobáky a REXy na hlavných tratiach v okoli väčších miest tak, aby bola aj dostatočná kapacita, aj interval, aj pružnosť nasadenia (t. j. nie že sa tam strieda pushpull s nefunkčným riadiacim stanovišťom a klasické vagóny, hoci obraty časovo vychádzajú na vratnú súpravu; prípadne že 861 nefungujú a jazdí skanzen na kolesách... )
Lebo to, že v regiónoch namotivujeme jazdiť ľudí peknými vlakmi je fajn myšlienka, ale kým sa z toho regiónu nebudú vedieť civilizovane dostať vybaviť veci do spádového mesta, tak ich podľa mňa len tak ľahko nepresvedčíš.
Reply on: PIT #54225:
Inak ten kto v ZSSK dokáže písať o stratégií modernizácie infraštruktúry a jej výstavbe, tak nie je kompletný. A potom sa divíme, keď cestujúci nevedia, že o infraštruktúru sa nestará ZSSK, keď toto vypustí von niekto zo ZSSK a vedenie sa pod to ešte podpíše.

Ak by som ja mal načrtnúť stratégiu ZSSK podľa toho, čo treba riešiť najurgentnejšie, tak by som to spísal takto:
1) mzdová politika - zatraktívnenie miezd na pozíciách strojvodca (napr. po dovŕšení 7. roku služby musí mať strojvodca základ v čistom 900 eur bez príplatkov aspoň), vlakvedúci / sprievodca, vedúci posunu / posunovač, strojár, elektromechanik, zámočník, tak aby sa zastavila fluktuácia zamestnancov (základné platy nemôžu začínať na menej ako 600 čistého mesačne, pretože mladý ak sa chce osamostatniť a vziať si hypotéku tak so 700-750 brutto začínať je výsmech) a podarilo sa priebežne dopĺňať stavy (najmä prevádzkových) zamestnancov s ohľadom na ročníky, ktoré sa blížia k odchodu do dôchodku
2) odvodene od veľkého množstva zamestnancov blížiacich sa dôchodkovému veku robiť na školách aktívny nábor prezentáciami, spoluprácou, ponechaním materiálov k naštudovaniu na školách pre žiakov + užšia spolupráca s dopravnými SŠ a VŠ (duálne vzdelávanie, letná prax)
3) prehodnotenie zmlúv na opravy ŽKV a dodávku ND - dôsledná kontrola prebratých ŽKV a prísne tresty tým, ktorí budú kryť nekvalitné opravy a ND, vrátane nadriadených, ktorí budú nútiť podriadených zamlčiavať tieto nedostatky
4) zastavenie outsourcovania niektorých rutinných činností - ako napr. čistenie vozňov, veď načo živiť externú upratovaciu spoločnosť a financovať jej zisk, keď môžeme mať priamo na to vlastných ľudí, pod kontrolou, bez viazanosti zmluvou na 10 rokov, ktorej vypovedanie podnik bude stáť ušlý zisk + paušálne úhrady a môžeme ten zisk vedeniu súkromného podniku rozdeliť medzi zamestnancov na odmenách polročných, či premietnuť do priamo do miezd (tu by som sa zastavil, že ľúbivo marketingovo znejú pojmy ako "odmeny" či "13. a 14. plat", no ja preferujem namiesto jednorázových prilepšení, ktoré sú nepovinné a nenárokovateľné rovnomerne rozložené prilepšienie do 12 platov počas celého roka).
5) modernizácia vozového parku pre regionálnu dopravu - obstaranie vratných DMJ a EMJ za účelom kompletného vyradenia MV radu 811 a 812 + PV 011 a 012, HKV radu 240 a starých ŽKV radu B, Bd, Bt, Bdt, Bdgtmee
6) modernizácia vozového parku pre diaľkovú dopravu - obstaranie PP jednotiek s HKV (na štýl RailJet) na linku BA-ZA-KE pre 1h takt = následné presunutie najmodernejších vozňov z R6xx a 7xx na R8xx (buďme realisti, že na trati 150 budeme mať minimálne do roku 2030 ŽDC v tom istom stave tak, ako dnes, no aspoň komfortnejšie vozne a 350/361/362/363 pomôžu skvalitniť dopravu na R8xx + R Zvolen - BB - ZA + RR BB - Č. Skala - Margecany + R BA - Prievidza odkiaľ by bolo žiadúce stiahnúť vozne Bd(g)teer určené na regionálnu dopravu a nie diaľkovú)
Reply on: petik #54228:
A napriek tomu dokáže OĽaNO a ich poradca p. Kubáček povedať, že ŽSR nemá nariekať ale rozumne hospodáriť s tým čo má. Nuž je to pravda aj svojím spôsobom pretože pofidernými a ohnutými VO naozaj ŽSR stráca zbytočne financie, plus zdražiavané VO na obstaranie nevyhnutného materiálu na údržbu spôsobujú tiež ŽSR škody. Čo mám info, tak keď je nedostatok kameniva na vysypanie lôžka, tak zas sú podvaly a upevňovací materiál. To by nebola tá najhoršia kombinácia, pretože kameniva by sa našlo niekde aspoň na dosypanie pri sanácií urgentnej výmeny podvalov a upevňovacieho materiálu. Avšak horšie je, keď máte podvaly a nie je ich čím pripevniť ku koľajam, alebo je upevňovací materiál a nie sú podvaly zas. A zabudol som ešte ND pre ZABZAR, ktoré utrpí neraz skrz zásah prírody, no ešte väčšie škody robia ľudia (isté etniku na ktoré sa zákony SR vzťahujú asi ako na našich politikov), ktorí kradnú kabeláž z týchto zariadení, príp. iní vandali, ktorí len tak pre potešenie rozbíjajú zariadenie, ktorého nesprávne fungovanie alebo nefunkčnosť môže spôsobiť straty na životoch a majetku. Dodnes nechápem, že prečo za tieto prečiny nie je basa natvrdo = kto nevie rozmýšľať než niečo spraví, nech nad tým premýšľa v base.

Je úplne jedno, že či je alebo nie je ČSR ozaj, pretože keď vidím, čo sa v ČR deje v podaní RJ, či AWT a iných dopravcov na koľajach (16 až 48-hodinové šichty strojvodcov, ŽKV v stave nespôsobilom na jazdu, plus ako sa prihrali napriamo podaktoré lukratívne vlaky ČD vieme komu a iný bordel), tak je to prašť ako uhoď. Možno by našich gaunerov na železnici česi trochu vytlačili, ale na druhej strane keď sa pozriem, že čo dokážu peniaze, keď naši ŠtBáci a rýchlokvasení zbohatlíci vytvorení Mečiarom, Dzurindom a Ficom, tak nemyslím, že by si naši zlodeji nevedeli kúpiť priazeň čechov v spoločnom štáte.
Reply on: fonzo #54227:
To bola aj moja prva myslienka, ked som si vsimol, ze to nie je material ZSR ale ZSSK!

Za velmi zaujimavy a vypovedajuci povazujem graf na strane 13 - pozrime sa na porovnanie Ciech a Slovenska:

Na UDRZBU zeleznic dali Cechy v obdobi 2007-2014 celkom 2856 mil €, Slovensko len 86 mil €. 33x (tridsat-tri krat) menej!
Je tu este aj druha cast informacie, ktoru ZSSK neuviedli (zamerne alebo kvoli dilenantizmu) a to su INVESTICIE do zeleznicnej infrastruktury, kde to uz nevyzera tak fatalne: 4,57 mld € CZ a 2,06 mil € SK, teda 2,3x menej.
CELKOVO teda vynalozili v Cechach v obdobi 2007-2014 na zeleznicnu infrastrukturu 7.6 mld €, zatial co na Slovensku len 2.1 mld €, t.j. 3.5x menej.

Pre porovnanie - Cechy su o 60% vacsie ako Slovensko, dlzka zeleznic je v 2.7x dlhsia a pocet obyvatelov je 2-nasobny.

Nebyt rozbitia republiky, zeleznice na Slovensku by rozhodne nevyzerali tak zufalo a ta strategia by nevyzerala ako fantazmagoria, ale nieco blizke realite roku 2019. Hej-Slovaci... 😞

Zdroj dat: OECD/ITF (2017), ITF Transport Outlook 2017, OECD Publishing, Paris. http://dx.doi.org/10.1787/9789282108000-en
Reply on: PIT #54225:
Vskutku zaujímavé. Keď sa ľudia sťažujú na ich FB stránke na rôzne nedostatky, tak sa iba vyhovárajú ako je to v právomoci ŽSR a ako s tým nič nemôžu robiť. A hneď na to vydajú dokument ktorý plánuje iba to čo by mala plánovať ŽSR, absolútne nič o súpravách, vagónoch, rušnoch, zvyšovaní komfortu atď.
Veselé čítanie na povzbudenie nekonečiaceho optimizmu:
Regionálna stratégia a vízia ZSSK do roku 2030
https://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2019/ZSSK_Regionalna_strategia_a_vizia_do_2030.pdf
Reply on: BB-Schuhu #54223:
Číže dementná nenadväznosť na prípoje MHD na Námestí slobody pokračuje, no SUPEEER!
- napr. zo smeru Fončorda L 6 o 8:33, zo smeru Podlavice L 34 o 8:36 a zo smeru Radvaň L 2 o 8:37 - však načoóóó? Stačí, keď sa ďalší truhlík v médiách pochváli, že vymyslel nezmysel a druhý rok ho opäť zopakoval, ako overený. A opäť sa nepodieľa lyžiarske stredisko...
V Blbotíne n/H. zjavne nikdy nič nebude a naši experti sa o to vždy postarajú.
SKIBUS Šachtičky bude v premávke od 19.1.2019 do 24.2.2019 (cez víkendy).
Cestovný poriadok:
Námestie slobody (8:30) - Rudohorská dolná (8:45) - Šachtičky (9:00)
Šachtičky (13:30) - Rudohorská dolná (13:45) - Námestie slobody (14:00)
cestovné: 1 euro
dopravca: SAD Zvolen
zdroj: https://mybystrica.sme.sk/c/22024684/vikendovy-skibus-na-sachticky-je-k-dispozicii-aj-tento-rok-cestovny-poriadok.html
Reply on: PDM.8.99 #54220:
Škoda, že si nepriznáš chybu. Ono to nie je o jednom "preklepe", pravidelne ti v tých prúdoch vedomia ujdú slušné dankovčiny. Jasné, stane sa, len potom nemám morálny nárok súdiť druhých, nie?

Inak som nikomu do tváre nenapľul, takú dezinterpretáciu si vyprosím. Lenže je faktom, že nižší personál, ktorý (a to ma naozaj mrzí) je v našich podmienkach dosť odtrhnutý od fungovania firmy, nemá dostatočný prístup k relevantným informáciám, a aj vlastnú skúsenosť potom môže podvedome vykresliť v súlade so svojím skorším presvedčením. Navyše, ústnym podaním sa veľa vecí deformuje. A tým nechcem nikomu škodiť, to je jednoducho dynamika veľkých kolektívov, ktorá sa mi roky potvrdzuje v podobe rôznych "zaručených" šoférskych klebiet. (A ak je niekto tak blbý, že aj v čase masívnych náborov odvšadiaľ je ochotný riskovať basu/nehodu jazdením nad limit, tak chváliť ho za to nemienim. Ak už nemôže ísť inam, aspoň nech zalarmuje OČTK alebo médiá.)

Azda všetci vieme, čo rôzni politici páchali a páchajú. Akurát pochybujem o potrebnosti zdôrazňovania takýmto nervným spôsobom. Poviem ti z vlastnej skúsenosti, zbytočne si škodíš. Tiež som mal 16 a pocit, že celý svet je naprd, ale vykrikovať to ľuďom do ksichtu nič nepomôže a akurát som ja bol zbytočne zdeptaný... Treba ísť medzi ľudí, byť pozitívnym prikladom, ukázať im, že existuje lepšia alternatíva a vieme pri troche snahy pohnúť s vecami dobrým smerom. A to mi osobne nepripadá kompatibilné s vykrikovaním, kto je aký fóliovnikár.

Moju reč hodnorili pedagógovia dosť kladne, a to mi stačí. Na rozdiel od teba sa však nestaviam do roly bojovníka za vyjadrovanie, pretože som si o. i. vedomý, že aj v jazyku existuje taký jav, ktorý sa volá vývoj - miesto strnulej podoby sa dynamicky prispôsobuje svojmu prostrediu... A tak sa nám zrodilo poslovenčené slovo hejt/hejter/hejtovať, označujúce bezbrehé, nekonštruktívne kritizovanie, bezdôvodné nenávistné pľutie (a ešte rôzne inak sa to dá pomenovať). Ale veď v poriadku, môžem miesto hejt používať nenávisť, len som nechcel, aby si od takého tvrdého výrazu nebodaj urazene vzbĺkol ako slamená stodola v búrke. Akurát mi potom prosím poraď, či mám používať tvar nenávistník alebo aký vlastne - ale snaha spätne nasilu ohýbať jazyk väčšinou končí humorne, viď ten hoax o hovníku.

V každom prípade, nepokladám ďalšiu diskusiu za zmysluplnú, keďže to už s MHD v Banskej Bystrici nemá zhola nič spoločné. Zároveň sa ostatným ospravedlňujem za veľkú nálož textu, nevedel som byť stručnejší. Pekný a pokojný zvyšok dňa prajem 🙂
Reply on: S499.1023 #54219:
1) Aký je Érsek manažér?! Manažér pre danú oblasť ju musí ovládať, ak nie, tak to potom vysvetľuje stav aký máme na Slovensku.
2) Podobne ako som písal nižšie je tvoja arogancia voči ľuďom čo tvrdo drú prejavom tvojho charakterového defektu, ktorý bude po zásluhách odmenený aj. Neboj, dočkáš sa toho, čo si si navaril. Vekslák nie je, ale minimálne podvodník a klamár, plus korupčník áno.
3) No vidím, že o ĽSNS vieš prd, lebo oni maďarov neriešia vôbec, čiže si totálne vedľa.
4) Máš pravdu, dokázal reprezentovať v šerme SR. Zločinná činnosť v politike nie je, že dokázal viac, keď tak sa spustiť do morálnej žumpy. To dokáže kdejaký truľo, čašník, či robotník, prerobený za Mečiara na podnikateľa cez známosti z čias ŠtB.
5) A ako komanči brzdili rozvoj železnice prosím ťa? Prečo keď padli, tak sa prestalo s rozvojom železnice?! Ako toto vysvetlíš? Asi ťa pri pripomenutí rozvoji železničnej siete za Dr. Tisa porazí, že čo sa vybudovalo a čo sa malo vybudovať. Či to boli zásluhy ešte Uhorska? 😃

Ja nemôžem za to čo vidíš, viď si čo chceš, mne sú tvoje prekrúcania reality ukradnuté totálne ...
Reply on: Viko #54216:
Pardon za preklep pri skloňovaní, ale aspoň si sa mohol odbaviť 😃

Zaujívavá je tvoja drzosť s akou si suverénne napľul zamestnancom RJ do tváre. Choď si to sám vyskúšať a potom ordinuj. Ja mám info dosť. Keď prevádzkový personál ZSSK má výčitky voči zamestnávateľovi, tak to berieš ako? S rovnakým pohŕdaním a aroganciou vlastnou papalášom, ktorí zabudli, že kto im robí na biznis?

Ja niesom pokazený gramofón, opakujem iba to, čo stále neviete tu pochopiť a prijať ako realitu. Špinu lejem pret lebo tu je, a spôsobujú to politici, ktorých volíme, lebo necháme so sebou manipulovať každé voľby.

Čo je to ten "hejt"? To je nejaká novodobý gramatický defekt, či deficit slovnej zásoby?
Reply on: PDM.8.99 #54214:
Kto si dal vycenzurovať odpoveď, ty idiot?
Tak sa pokúsim ešte raz, pomaly, slovo po slove, pre menej chápavých:
1) Minister dorpavy je manažér. Nemusí bYť ani výpravcom, ani rušňovodičom ,anio vodičom kamiónu a NEznamená to, že je diletantom. Ján Počiatek je inžinierom ekonómie a elektrotechniky.
2) Vekslák je človek, ktorý sa živí nelegálnou výmenou peňazí. Neviem o žiadnom podobnom bode, či už priznanom alebo nepriznanom, v životopise Radima Jančuru. O tých jeho strašných hriechoch, čo tu popisuješ, viem z titulu svojej práce podstatne viac ako ty z nejakého JPP ohrdnutého personálu.
3) Maďarón NIE JE označenie príslušníka maďarskej národnostnej menšiny, to možno jedine u kotletovcov.
4) Primtívny fóliovníkár NIE JE označenie jednoduchého človeka. Nakonice, ten "jednoduchý človek" ešte stále dokázal v živote viac ako ty.
5) Stupídna politika - železničná doprava nie je zanedbávaná 25 rokov ale asi tak o 50 rokov viac. Tvoj chválospev na boľševika "nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná" by totiž v skutočnosti mal znieť úplne inak: "Nebyť "komančov", tak by bola 160ka komplet dvojkoľajná a elektrifikovaná". Alebo si myslíš, že nebyť komančov, tak by sa dejiny v roku 1948 zastavili?

A zapamätaj si jedno - jasa tu ZA nikoho nebijem, ja sa tu len vymedzujem proti tvojej primitívnej argumentádcii, ktoerá kompletne berie silu akýmkoľvek racionálnym častiam tvojich príspevkov.

Ty nekritizuješ, ty len bezzubo pľuješ a hejtuješ, lebo na viac nemáš.
Havarovaný autobus na Striebornom námestí: http://funkyimg.com/i/2PYHS.jpg
Reply on: PDM.8.99 #54214:
Tvoja interpretácia je úplne mylná.
1. v našej spoločnosti je dovolené slobodne kritizovať politikov, fakt, že to môžeš robiť ty je najlepším dôkazom.
2. nikto sa tu za žiadneho politika nebije. Ty neustále vytváraš dojem, že keď skritizuješ nejakého politika a nikto ťa v tom nepodporí, nebodaj dostaneš mínusky (oboje je priamy dôsledok tvojho vyjadrovania), tak tu všetci tebou kritizovaných politikov obhajujeme. To je nezmysel.
3. skutočne nie je nutné, aby si tu bližšie rozpitvával hnoj z tvojho príspevku. S499 len správne poukázal na prešľapy v tvojom príspevku, ktoré zatienili obsah samotného príspevku. Bohužiaľ si pletieš urážky a nadávky s kritikou.

Pokúsil som trochu zracionalizovať tvoj príspevok a očistiť ho od hnoja. Skús to nabudúce formulovať nejak takto (nasledujúci text je upravený PDMov text a nevyjadruje nevyhnutne môj názor):
PDM.8.99: "Južné" rýchliky sú viacnásobne domrvené. Súpravy sú príliš dlhé a nezmestia sa na niektoré nástupištia. Zásadnou chybou bolo presmerovanie časti vlakov do Košíc. Obehy súprav sú nevhodné, súpravy "Južných" rýchlikov a linky Fatra majú až 3 hodinové prestoje.
Dúfal som, že keď sa minister dopravy začal dívať na južnú trasu, že si všimne katastrofálny stav trate, ale toto sa žiaľ nenaplnilo. Úsek Kozárovce - Nová Baňa sa láta asi 7 rokov po 100-200m úsekoch.
Ja by som navrhoval realizovať projekty na dobudovanie druhej traťovej koľaje výh. Slatinka - Kriváň a Lučenec - Lovinobaňa. Miesto toho sa na Podpoľaní preferuje automobilová doprava pred železnicou, čo považujem za rovnaký nonsense, ako financovanie hustej autobusovej dopravy zásadne tam, kde celkom solídne funguje aj železničná doprava, a v koncových obciach je obsluha VHD na minimálnej až mizernej úrovni stačí sa pozrieť na taký okres Veľký Krtíš napríklad - bez železničnej dopravy, cesty rozbité, autobusy cez víkend takmer nepremávajú, cez pracovné dni spoje po 17:00 PAD výnimočne.
Keď už investovať do cestnej infraštruktúry, tak predovšetkým do rekonštrukcie rozbitých ciest včetne koncových úsekov.
Bohužiaľ, minister Ersék je absolútne nekompetentný a svojim konaním poškodzuje svoj rezort a nás všetkých.
Reply on: PDM.8.99 #54214:
Je výstižné, keď neznalosť jazyka vyčíta niekto, kto napíše "o krytí Bugárových kšeftoch". Je zaujímavé, keď niekto svoj názor zakladá na informáciách od prevádzkového personálu, o ktorých je známe, že sú zbytočne často na hrane s klebetami. A je pomerne neznesiteľné pokúšať sa diskutovať s pokazeným gramofónom lejúcim stále rovnaké vedrá špiny... Keby si diskutoval vecne a kritizoval konštruktívnym slovníkom, možno sa aj niekam pohneme. Lenže hejtu má každý dosť aj v bežnom živote a preto sa nečuduj, že sa nám nikomu nechce ním zaoberať aj vo voľnom čase.
Reply on: petik #54213:
Rozlišuj názory a fakty. Je pekné si fotiť vláčiky a MHD, ale skús v tom pracovať a mať na krku plody ministrovej "práce'". Nehovorím len o sebe ale X ľuďoch v ZSSK, ŽSR a Cargu, ale aj SADkách. Nezáujem a dlhorobý diletantizmus MDV v oblasti VHD, IDS a najmä železničnej dopravy, ktorá je nosným systémom v IDS si odnáša infraštruktúra, následne GVD a cestujúci, ale aj personál na železnici. 6 hodinové diery v GVD sú niečo za čo by v normálnej republike dostal minister hodinovú výpoveď, príp. ja osobne by som takého ministra dal na WC vstupné vyberať a aj to len v Medzilaborciach. Pozri si GVD tratí 143, 151, 152, 153, 154, 174 a Plaveč od 185 aj 188 a potom súď mňa až! Keď viem, že 154ku od BS po ZV mi s 2h taktom celodenne obslúži jedna 812 alebo 813, tak ako tam môžem objednať 4 páry len? To isté 143 a 151. Na trati 152 zrušené najviac potrebné a vyťažené vlaky o 17tej zo Štúrova aj Levíc. Stačí urobiť to, čo ja: Nevypisovať mme bez znalosti veci predčasné a subjektívne doimy, ale spoznať vlakvedúcich a rušňovodičov na tej trati, ľudí, ktorí tam žijú 30-40 rokov a poznajú to tam, ľudí ktorí robia na regionálnej doprave u ZSSK a výpravcov ŽSR, s nimi dať reč a potom od nich zbierať info, že ako sa veci majú, aj ako MDV koná.
Reply on: S499.1023 #54211:
Reinkarnovaný Matovič došiel, vysypal kýbel hnoja pred publikom a odišiel a ešte si dal vycenzurovať odpoveď, aby podčiarkol svoj charakter.

Vysvetlím ti slovo po slove teda:
- diletant - športovec ako minister dopravy je odborník? Jeho funkcia nás stojí nemalé peniaze a jeho amtérska činnosť nás stojí milióny eur vyhodených do vzduchu, nehovoriac o krytí Bugarových kšeftoch s pozemkami pod R7
- žltý vekslák - čo iné patrí človeku, ktorý sa vyhráža, za svoje neúspechy drzo viní konkurenciu a vedenie republiky, samospráv a miest? Plus žmýka zamestnancov nadčasmi v objeme 40-60h mesačne, ktoré neplatí, alebo keď tak s 3-6 mesačným oneskorením, a veselo nechá jazdiť strojvodcu, ktorý má za sebou už 2x po 16h za sebou u dvoch iných dopravcov ďalších 16h. Alebo vozne bez revízií, nefungujúce brzdy, posunuté obruče, atď. A navyše to ťa musí zaujímať, že dochadza u nich k hanobeniu rasy a národa, keď sa vedenie RJ vyjadruje o slovenskom personále ako o "slovenských ku*vách". Tak sa vyjadril jeden dozorca pracovného tábora RJ o slovenských rušňovodičoch v zmysle, že do ČR jazdiť nebudú, no na biznis im sú dobrí.
- maďarón - nie je vulgarizmus, proste patrí k tej menšine a či nemôže?
- primitívny fóliovnikar - minister je jednoduchý človek, ktorý už sľuboval riešenia autobusárom aj železničiarom, ale keďže rozum mu dávajú iní, tak je to tak ... fóliovnikár ber ako narážku z geografického hľadiska, nepodstatná vec ktorou som chcel naznačiť, že na čo je Érsek súci, no 1000x si viac vážim maďara čo mi kvalitnú zeleninu,ovocie a klobásky vyrobí, než maďara lumpa z politiky
- to že minister neovláda úradný jazyk je fakt, potvrdia ľudia MDV ...
- dopravnú agendu neovláda tiež, veď je športovec, tak nech robí na ministerstve školstva, kultúry a športu tajomníka štátneho pre šport sakra keď je v tom doma, zas by si mohol byť natoľko triezvy ty aj tvoji kumpáni tu, lebo Vašou logikou môže byť aj poľnohospodár gynekológ ale nie je ho možno kritizovať, ved to je choré, tak to pochop konečne!
- stupídna politika - nebodaj je zanedbávanie železničnej dopravy kontinuálne 25 rokov rozumné a namiesto investícií do železničnej trate just ideme ešte rozšíriť cestnú sieť aby bolo viac áut a paralelnú železničnú trať necháme zámerne stagnovať aby sme umelo dokázali jej neschopnosť byť lepšou alternatívou k cestnej doprave?

OTÁZKA: Keby bol minister dakto zo SNS alebo ĽSNS a písal by som o ňom takto, tak by ste sa tu tiež za neho tak bili? Prečo pri opľúvaní Kotlebu neplatí aj na neho rovnaká miera protekcie ako pre Érseka, či iné bábky bez chrbtovej kosti, ktoré lúpia a škodia? Erséka si prosím obhajujte až potom, čo výsledok jeho hlúpych rozhodnutí a zanedbávania VHD pocítite pri výkone práce, potom až súďte a nie od stola za PC.

Spoločnosť v ktorej je nemožno kritizovať politikov a ľudí zodpovedných za chod vecí verejných, či pomenovať veci tak ako sú je na ideálnej ceste do sebazáhuby a rozvratu aj posledných zvyškov vecí, ktoré ako tak fungujú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.