Reply on: petik #54213:
Rozlišuj názory a fakty. Je pekné si fotiť vláčiky a MHD, ale skús v tom pracovať a mať na krku plody ministrovej "práce'". Nehovorím len o sebe ale X ľuďoch v ZSSK, ŽSR a Cargu, ale aj SADkách. Nezáujem a dlhorobý diletantizmus MDV v oblasti VHD, IDS a najmä železničnej dopravy, ktorá je nosným systémom v IDS si odnáša infraštruktúra, následne GVD a cestujúci, ale aj personál na železnici. 6 hodinové diery v GVD sú niečo za čo by v normálnej republike dostal minister hodinovú výpoveď, príp. ja osobne by som takého ministra dal na WC vstupné vyberať a aj to len v Medzilaborciach. Pozri si GVD tratí 143, 151, 152, 153, 154, 174 a Plaveč od 185 aj 188 a potom súď mňa až! Keď viem, že 154ku od BS po ZV mi s 2h taktom celodenne obslúži jedna 812 alebo 813, tak ako tam môžem objednať 4 páry len? To isté 143 a 151. Na trati 152 zrušené najviac potrebné a vyťažené vlaky o 17tej zo Štúrova aj Levíc. Stačí urobiť to, čo ja: Nevypisovať mme bez znalosti veci predčasné a subjektívne doimy, ale spoznať vlakvedúcich a rušňovodičov na tej trati, ľudí, ktorí tam žijú 30-40 rokov a poznajú to tam, ľudí ktorí robia na regionálnej doprave u ZSSK a výpravcov ŽSR, s nimi dať reč a potom od nich zbierať info, že ako sa veci majú, aj ako MDV koná.
fonzo