MHD zdarma mohou už od roku 2011 využívat celoročně například také lidé ve Frýdku-Místku. „Jízdné nepokrývalo náklady na MHD. Měli jsme dvě možnosti, zvýšit jízdné a vyhnat lidi z autobusů, nebo je k využívání dopravy motivovat zrušením jízdného,“
Tak predpokladám, že to reálne skončí pri tých troch pároch vlakov, ktoré jazdili BA - KE aj predtým. V podstate sa tak nič nezmení, akurát namiesto prestupujúcich Zvolenčanov v BB budú prestupujúci Bystričania v ZV (ak sa tí radšej nevykašlú vôbec zase železnicu na ceste do/z BA využívať, keď túto dosť neprimerane dlho trvajúcu jazdu, s navyše častými nezanedbateľnými meškaniami, ešte okorenia prestupom, a to pri súbehu s RJ-busmi). A tu je základná otázka, ktorý prepravný vzťah je relevantnejší, nehovoriac o tých ministrových priamych cestujúcich z BA do KE cez ZV, ktorých neverím, že by bolo až tak veľa.
Pri každej zmene, kedy to len donekonečna prehadzujú hore-dole, zakaždým vykladajú o pozitívach pre cestujúcich, ale reálne už len tie samotné zmeny robia viac škody, ako osohu. A to ešte pripomeniem, že automaticky musí dôjsť k časovým posunom žilinských rýchlikov, čo vyvolá zmeny aj u dopravy na úseku BB - ZV, kde pri tejto ich "koncepčnej" práci nikdy nebude možné normálne využívať železnicu pre integrovanú obsluhu regiónu miest BB - Sliač - ZV, na čo však okrem prázdnych rečí, nariadeniach v zákone o povinnosti prednosti železnice pred autobusmi v súbehu, ale aj úplnej prirodzenosti pre existenciu IDS v tomto regióne, úplne zvysoka kašlú. I keď od pána ministra, ktorý pôsobí tak, že o veciach dopravy nemá ani predstavu, sa čakať dajú akurát tak peniaze vyhodené na zbytočné dvojjazyčné tabule (hlavne, že na železničných zastávkach bežne človek nenájde tabulu s cestovným poriadkom - jáááj, však to očakáva len zákon a tie sa v tejto krajine dodržiavať nemusia).
To je naopak úplne jasný systém aj koncepcia - nepripustiť nejaké súťaže, pretože čo keby nevyhrali naše slovenské vlaky ale nejaké odporné žlté alebo čierne a tie by nenakupovali u Víťazoslava a navyše taký súkromník sa nedá tak dobre dojiť ako štátna zločinecká firma.
Nechápem tieto nekoncepčné zmeny, keďže po dvoch-troch rokoch sa vraciame k pôvodnému GVD. Žiadny systém ani koncepcia. Napokon aj vyhodené peniaze za elektrifikáciu trate ZV-BB, ktorá sa aspoň vďaka priamym vlakom do Bratislavy ako-tak využívala elektrickými vlakmi.
prešiel by bez problemov. totiž v pripade vypadku niektoreho z minibusov bežne jazdievali na týchto linkách deviatkové karosy, čo som vtedy niekoľkokrát zažil aj na vlastnej koži.
čiže si nemyslim že za zrušenim minibusov stoji to že staré vozy doslúžili, ako som to aspon vyčítal tu z príspevku od davidmik555@gmai (asi som domýšlavý ? )
je to veľká škoda. tie linky jazdili v niektorych časoch v uplnej plnke, do prasknutia. a spominam si aj ako dobre to začalo, a pri každej zmene cp bol ten interval redší a redší, čo asi nebolo práve to štastné riešenie, rovnako ako to vtedajšie experimentovanie s trasami v štýle pokus - omyl.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
https://ekonomika.sme.sk/c/20514500/ersek-potapa-sutaz-na-vlaky-do-bystrice-obnovuje-rychliky-do-kosic-cez-zvolen.html