Predpokladam ze ak vlak zastavuje, tak jedine z dopravnych dovodov. Inak na to nie je dovod, rezervacie sa na tieto trasy nepredavaju a sanca ze by sa tam nahodne niekto vygeneroval o jednej vecer asi nijaka velka nie je
zaujímavé to bude v PD, či pôjde na stanicu a úvrať, alebo to švihne po spojke na Handlovú (nikde totiž nepíšu, či na odklonovej trase budú lôžkové vozne aj zastavovať, ale zastavenie napr. v HC, Zbehoch, TO, Chynoranoch, PE, Novákoch, PD, Handlovej, Kremnici by bolo vhodné. Možno by sa nebodaj zistilo, že by ten vlak mal potenciál ? Ak by ale v PD nestál, potom by šiel vlastne z Leopoldova až do Hronskej Dúbravy nezávislou trakciou bez potreby akejkoľvek úvrate!
Dnešnú noc pôjde lôžková časť R Poľana netradične po trase Bratislava - Leopoldov - Chynorany - Prievidza - Horná Štubňa - Kremnica - Zvolen - Lučenec - Košice ?
Aj keď je to len pracovná verzia GVD pre pripomienkovanie vyšším územným celkom (ZASK do 19.júna), predsa len zmeny polohy diaľkových vlakov by už mali byť len minimálne.
Čo potešilo, je neskorší odchod súkromníka do Prahy zo 4:57 na 5:16 z B.Bystrice, vidno, že mu ZÁLEŽÍ na zabezpečení prípoja od Brezna a Os zo Zvolena a nácestných staníc (Radvaň), za toto jedno veľké plus? Nehovoriac o tom, že nemenná trolejbusová MHD, ktorá má konečnú na ŽST, kedy chybovalo pár minút k sprípojovaniu prvými spojmi, nebude už pošramotene aspoň mnou bojkotovaná? Prepriahať sa bude vo Vrútkach (nie v Martine). R 20 min. po ňom 5:34 do Ostravy nebudem takmer vôbec využívať. V smere naspäť bude teda prípoj aj od Bratislavy, ak to Danko z vnútroštátky nevyženie nahradením IC, ktoré v tomto návrhu nevidím...
Takže ako som už uvádzal, tak z BB by v 4-hodinovom takte mali jazdiť R smer Ostrava:
R 346 "Detvan" ZV - BB (5:34) - Ostrava
R 344 "Kysuca" BB (9:34) - Ostrava
R 342 "Odra" BB (13:34) - Ostrava
R 340 "Beskyd" BB (17:34) - Ostrava - Olomouc
RJ 1008 je zo ZV posunutý na 4:27, takže bude utekať cca štvrťhodinu pred Detvanom v podstate v celej jeho trase. RJ 1011 v opačnom smere po starom. Výmena lokomotívy prechádza z MT do Vrútok.
Naspäť už "chaoticky":
R 341 "Beskyd" Olomouc - Ostrava - BB (10:26)
R 343 "Odra" Ostrava - ZA (10:33)
R 345 "Kysuca" Ostrava - BB (18:26)
R 347 "Devan" Ostrava - BB (20:26) - ZV
Zvyšné REX-y BB - ZA pretransformovali na R s číslami 94x - 95x.
R BB - BA bez zmeny (okrem posilových R, ktoré prešli na RR s čudnými číslami 17840 a 17842) a celkovo inak už poväčšine žiadne zmeny, resp. skôr kozmetické úpravy.
Uvedene radenie nekoresponduje s navrhom GVD ZSR. Neviem ci su odchylky aj pri bystrickych vlakoch, ale napr. na linke Bratislava-Praha rozdiely su - cize by som ten dokument nepovazoval za 100% presny.
810zssk