Treba si brať príklad z Trnavy a zbaviť sa tých otravných cestujúcich a hneď bude doba stanicovania kratšia. Ale keďže nevďačná Bystrica odmietla vizionársky návrh hlavného slovenského dopravného optimalizátora s jeho supa dupa algoritmami, môže si zato sama.
fyzicky je možný, zamestnanci ho využívajú pravidelne. No už sa mi stalo pred pár rokmi, že ma odtiaľ posielali prečo s argumentáciou, že to nie sú priestory pre verejnosť.
gratulujem, máme nové trolejbusy, ale
načo máme dlhé vozy, keď v nich nieje umožnený nástup všetkými dverami tak ako v Žiline alebo Prešove ?
Kedy odíde do dôchodku aj tlač lístkov pri kúpe cez čipovú kartu? V menšej Trnave a Trenčíne to tak majú…
Tak ano, ked bolo pred par rokmi mozne vyhlasit vzajomnu akceptaciu cipovych kariet medzi DPMBB a SAD ZV za spustenie integrovanej dopravy, tak to tak mozme brat ? Mna hlavne bavi ked niekto kto nevie nejak normalne zorganizovat ani MHD v meste, zacne rozpravat o integrovanej doprave. Fakt som zvedavy co bude produktom tejto kreacie ?
Ved to je logicke. Najprv primestsku a mestsku dopravu prevadzkuje jeden dopravca (de facto), teraz budu prevadzkovat aj autobusovu stanicu, tak uz okrem vlakov ZSSK nic nebrani integracii. Alebo som to zle pochopil?
doubleA
načo máme dlhé vozy, keď v nich nieje umožnený nástup všetkými dverami tak ako v Žiline alebo Prešove ?
Kedy odíde do dôchodku aj tlač lístkov pri kúpe cez čipovú kartu? V menšej Trnave a Trenčíne to tak majú…