Ako darček k Vianociam to asi nebude, hoci by to bolo pekné. Všetko záleží ako budú pokračovať práce na cestnej komunikácii. Hlavná vec, že sa trošku pohlo v budovaní TD po toľkých rokoch stagnácie. Mnohokrát som sa zamýšľal, že kde sa stratila tá sila v rozvoji mesta, konkrétne v rozvoji TD. Stále som mal na mysli potiahnúť ten kúsok asi 4,5 km do Sásovej. Za tie roky čakania už mohla byť táto trať dávno postavená. Keď nie sú hotové peniaze, magistrát by si mal zobrať pôžičku. Takto to bolo nedávno aj v Žiline pri prepojení dvoch významných sídlisk, keď si mesto zobralo pôžičku 100 mil. Sk. Teraz ma však napadlo, že DPMŽ riadi mesto a v BB je to trochu ináč. Možno aj preto nemusí byť ten záujem mesta o budovanie ďalších trolejbusových tratí.
P. riaditel MHD Ing. Snopko spresnil termin diskusie na pondelok, 12.h. Kto ma zaujem, moze sa ku mne pridat.
Pripadne mi posli mejlom podnetne otazky
P.S.: Teraz sa diskusia (aspon z mojej strany) urcite uskutocni.
Tak horsia cesta z Ruzomberku do Bystrice uz davno nebola.2 hodiny stania na Donovaloch v metelici a cakat kym nodpracu kamiony,ktorych vodici sa rozhodli zvladnut sneh na letnych pneu.Je na case s tym nieco robit.
Stavba: Rozšírenie trolejbusovej dráhy v Banskej Bystrici o prepojenie Sládkovičova ulica - hypermarket TESCO v roku 2004, s otočkou pri HM TESCO a s obojsmerným napojením na Sládkovičovu ulicu, v celkovej dĺžke 0,6 km.
Obstarávateľ: Mestská hromadná doprava Banská Bystrica a.s.
Podiel typov vozidiel na vzkm: trolejbusy sóla 4,37%, kĺbáky 23,36%, autobusy mini 4,34%, sóla 47,12%, kĺbáky 20,82% (rozpočítané podľa pridelenia vozov).
_______
L51 spoj 11.17 z N.Ľ.štúra - skutočný odchod 11:28:58, t.j. meškanie +11:58 min - vozidlo 955BS (záložák, ale bol na tam min. od 8:30). Šťastie, že to bol posledný spoj pred BP, lebo pri Hrone bola zápcha a ešte aj nehoda.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jozef
Ako darček k Vianociam to asi nebude, hoci by to bolo pekné. Všetko záleží ako budú pokračovať práce na cestnej komunikácii. Hlavná vec, že sa trošku pohlo v budovaní TD po toľkých rokoch stagnácie. Mnohokrát som sa zamýšľal, že kde sa stratila tá sila v rozvoji mesta, konkrétne v rozvoji TD. Stále som mal na mysli potiahnúť ten kúsok asi 4,5 km do Sásovej. Za tie roky čakania už mohla byť táto trať dávno postavená. Keď nie sú hotové peniaze, magistrát by si mal zobrať pôžičku. Takto to bolo nedávno aj v Žiline pri prepojení dvoch významných sídlisk, keď si mesto zobralo pôžičku 100 mil. Sk. Teraz ma však napadlo, že DPMŽ riadi mesto a v BB je to trochu ináč. Možno aj preto nemusí byť ten záujem mesta o budovanie ďalších trolejbusových tratí.