Reply on: Mont #43980:
Oni sa doteraz za tie ROKY nedokázali zosynchronizovať ani v rámci vlastných liniek. Presne ako píšeš, nič okrem ich vlastnej totálnej neschopnosti a iracionality im nebránilo urobiť dopravu tak, aby sa ju dalo nazvať dopravou a ni touto ich hlúpou fraškou, ktorá je niekoľkonásobne drahšia, ako bola pred ich príchodom.Jediná synchronizácia, ktorá sa im podarila, bola synchronizácia s primátorom Traktorom, ktorý im pomohol vytunelovať mestský majetok a získať DPMBB a tým aj dopravu v meste a ešte za to budeme všetci véééľmi draho platiť! ? ?
Re #43977 BB-Schuhu: Samotné vydanie výlukového CP nepredstavuje reálny krok smerom k informovaniu cestujúcich o mimoriadnostiach v prevádzke - je to len jej zlegalizovanie správnym orgánom...
mirkobb
Zo strany od m.č. Majer je to záležitosťou mesta, a nie je zatiaľ známe či to bude z účelovej komunikácie pri firme Danko ktorá je pokračovaním od súčasnej konečnej (slučky) Majer paneláreň popri čistiarni a práčovni, tam ale bude treba vybudovať prepoj ponad protipovodňovú hrádzu a Selčiansky potok, toto je výlučne v réžii mesta a nie je súčasťou dodávky stavby SO od spoločnosti Granvia. Preto asi aj mesto čaká až sa ten privádzač dobuduje aby sa potom mohlo naň pripojiť, či bude riešiť aj spojenie cez tú účelovú komunikáciu popri práčovniach a Dankovi je otázne a nie je mi to zatiaľ známe..?
Nakoniec spomeniem ešte aj možnosť napojenia cestnej infraštuktúry PP na cesty m.č. Šalková. V tomto prípade asi mesto ale nič zase nepodnikne a bude pravdepodobne čakať na plánované predĺženie cesty R1 (od konca v súčasnosti budovaného SO) po Slovenskú Ľupču http://uradnatabula.banskabystrica.sk/download_file_f.php?id=147749 Detail na nové trasovanie cesty I/66 cez Šalkovú s premostením ponad železničnú trať č. 172 a aj plánovanú odbočku z nej v mieste zvanom Konopiská je na tejto mapke http://img26.imageshack.us/img26/3889/xcementaren.png kde je aj naznačený kruhový objazd pripojenia tejto cesty na cestnú infraštruktúru Šalkovej tesne pred mostom na Šalkovskú ulicu. Toto všetko by zase vybudoval investor toho predĺženia, čiže mesto by sa vlastne postaralo iba o prepojenie tej odbočky s cestnou sieťou PP, predpokladám podľa tej situácie tak max. 100-200 m novej miestnej komunikácie. Inak mesto je v tomto ohľade svojím spôsobom dosť "vychcané" a čaká že určité časti miestnych komunikácií vybuduje štát cez NDS v rámci tých nadregionálnych cestných stavieb, ale nie až tak celkom, iné mestá ako napr. Považská Bystrica, Žilina, (atď..) "vyboxovali" (vyrokovali a dosiahli) oveľa väčšie investície do miestnych komunikácií ako BB, aj keď vďaka aj za privádač k PP, nový podchod popod žel. trať 170 pri Aurise.
? Uf, popísal som toho hodne, ale snáď to pre predstavu a zorientovanie sa "čo je a tiež bude kde" bude postačovať.. ?