počul som, že sa plánuje aj výroba Crossu LE s pohonom CNG. SAD ZV by to umožnilo profilovať si výpravu plynových autobusov aj v prímestskej doprave (okrem/namiesto niekoľkých prerobených C734 v súčasnosti).
sola v BA ma velmi nepresvedcili, ale klb vyzera celkom dobre. O seriovu vyrobu by som sa nebal, ide hlavne o technicke riesenie. Snad sa dokazu ucit aj na vlastnych chybach, konkurencia je velka.
Re #43526 brefos: 2-dverove LE sa mi pozdava. Na okrajove mestske a kratke primestske linky je to vyborny voz. Tiez ma svoje muchy, ale je tam dobry interier.
neviem co tym myslis ze poradie ZV 317 BI ma sluzbu? vsak ten TEDOM by asi dali na inu linku keby mali vodici volno nie? Dufam ze by nestal cez vikend v garazi
Mňa aj napadlo, či nebude náhodou jazdiť aj cez víkend. Ak áno, tak sa poteším. Pretože vlani nejazdil cez víkend žiadny kĺb (SAD ZV), a to ani počas jarmoku. Ešteže ZV-317BI (resp. jej poradie) má tento víkend službu
Len tak som uvažoval nad tým, že keď prídu (ak prídu) nové kĺbaky CNG, či budú jazdiť aj cez víkendy, ale zrejme asi nie...
Niečo na tom bude. Ja som sa pýtal jedného vodiča zo SADLC na Tedom a on sa veľmi nechcel vyjadriť o tomto vozidle. Tento dotyční vodič dostal LEčko nedávno a veru si toto vozidlo pochvaľoval. Tak asi sa jemu viac páči LEčko ako Tedom. Ktovie prečo. ?
Dizajnovo áno. Jazdné vlastnosti vodiči označujú ako veľmi pochybné a vŕzganie a klepotanie plastov už po krátkej dobe prekonáva rovnako staré Slintelisy a ich príbuzných. Inak neviem ako v Bratislave ale v Prahe sú najmenej vŕzgajúce a klepotajúce vozy SOR-ky (chudák Dunčo ? ).
Isteže, predvádzací bus je poskladaný tak, aby vyzeral čo najlepšie, a aby šiel čo najlepšie, určite ho ako prototyp montovali dlhšie a dali si záležať na detailoch (plus napríklad tri roky pokroku v technológiach oproti tým z Košíc)
Avšak to, že prototyp nehrká, nebúcha,... neznamená že tak budú vyzerať bežné autobusy v socka verzii z nejakej 19 kusovej dodávky, kde šlo o najnižšiu cenu. To už nie je chyba autobusu ale dopravcu ?
Mne osobne sa Tedom paci asi najviac zo vsetkych vozov DPB.. Interier je rieseny vyborne, vyzera to dobre a ako cestujuci nemam dojem, ze by to malo nejake zle jazdne vlastnosti...
Tak zasa zo skúsenosti v Ba, podľa mňa je to dizajnovo (áno, viem že to má nejakú genézu z "predtedomových" čias) a konštrukčne dosť dobrý voz. Len on je motoricky doyebaný...
víťaz má vzísť z VO. Ale je možné, že doteraz VO vyhlásené nebolo len preto, aby sa zistilo, čo treba dať do podmienok tak, aby to vyhral niekto konkrétny. 5 dverí tentoraz nepomôže ?
Re #43512 S499.1023: to som tiež počul, takže uvidíme. Pravdou je ale, že je to pekný autobus na rozdiel od Sorrykĺbu.
RE:Sasovcan
Netvrdím že v sásovej je dostatok parkovacích miest ale keby sa skutočne zistilo koľko je tých aut súkromných a koľko firemných ktoré by mali parkovať inde-možno by ten problém nebol až taký. ?
na tej zastavke sa da zastat aj tak aby bus neblokoval vsetku dopravu aj ked na nej stoja auta...pripadne vodici chodili neskor z konecnej aby tam nemuseli cakat...ale toto s tym parkovanim sa vacsinou dialo vecer a skoro rano ked nie je velmi husta premavka....a malokedy sa stalo zeby stali az uplne po oznacnik zastavky...ale na tento problem by som sa pozrel z druheho hladiska ze kde maju ti ludia zaparkovat auta?...v sasovej kde su do posledneho miesta vsetky beznadejne obsadene...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk