Á, priaznivec vysokopodlažných plesnivých Vrakos forever a cestovných poriadkov vzor "noty na bubon" a poznámok "bflmpsvz*+ = ide v pondelok v párnom týždni pred dňom školského vyučovania, ak na predchádzajúci deň pripadol spln mesiaca" dorazil z Malého Ríma do banskobystrickej diskusie ? .
Pozri ale, keby bola Karosa naďalej, boli by lepšie a kvalitnejšie vozidlá pokračujúce sériou B95x, B96x. Ale namiesto toho sa vyrábajú Citelisy, ktoré sú kvalitovo na veľmi nízkej úrovni, ktorým sa možno raz aj Sorka vyrovná. U tých zase nevieš čo môžeš očakávať, každý deň nový typ alebo facelift ?
absolútne nesúhlasím. Citelisy (či už v TN alebo v BB) sú swkvelé oproti Sor...podľa mňa vynikajúce vozidlá, všetko je po ruke. Kĺbový Citelis 18M je ešte lepší než krátke, neni o čom. Samozrejme môj názor. ?
S týmto dopravcom som v rámci zájazdov pochodil veľkú časť Slovenska. Škoda len že nemá inšie vozy ako tie staré LC 735-ky (alebo 736). Dokonca s Ľalíkom som bol v roku 2008 aj na Magurke (pod Nízkymi Tatrami, kde linkové autobusy nejazdia).
Podľa slov môjho jedného známeho (je kamarát s týmto dopravcom) Ľalík už dávnejšie uvažoval o zriadení pravidelnej linky.
Ano a vodič nech je aj pokladnička predavačka zmenaren poradca informator...nech predaval listky a nabija karty.. rozumne. Nemal by predavat nic ani doplnkovy predaj ved kazdy ma mobil... ?
V tomto sa nezhodneme. Ja osobne považujem interiér modelu NB12 za absolútny otras a cestujem s ním s krajnou nechuťou. Možno trojdverová verzia bude trochu pohodlnejšia, ale štvordverová NB12 s tými ostrými hranami, lavicami, stupákmi, absenciou miesta pre nohy a sklopkami v priestore pre kočíky, takže sa mamičky môžu hádať s dôchodcami ... ďakujem, nemusím. Niežeby teda Citelis bol nejaká extra výhra...
Tak skús tu kefu zožrať ? Ja som myslel len to že začína premávať na svojej prvej pravidelnej linke. Takže Banskobystrický súkromník spúšťa svoju prvú pravidelnú linku. Hádam bude spokojnosť. Hroznô to tu ?
To hej ale ale je problém či v autobuse tak aj v trolejbuse lebo človek tam stojí a popri nom sa potom nedá prejť ak tam stoja ešte aj ľudia. treba zaviesť dačo také ako je v žiline alebo v blave ale nie tie lístky lebo to je kktina. dobré by bolo mať Krediť a nie počet jázda a ked dojde tak by sa to ľahko dalo dobiť u vodiča. a dáky taký systém čo bol kedysi tá škatula čo sa tam prepínalo či celý alebo polovičný aby si mohol brať aj ostatných. a revízor by ťa skontroloval tak ako napr vo vlaku že či máš aktývnu preukážku že či si si zakúpil lístok. A predné dvere by slúžili na kupovanie lístka tak ako do teraz.
S499.1023