Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vladis888 #40146:
Pletieš si príčiny s následkami.
Reply on: vladis888 #40141:
Buď taký láskavý a nevykladaj nezmysly. Koľko máš rokov?
Reply on: 19692187402 #40140:
? to nie je bohorovnosť, ale znalosť systému i sieťariny... ?
Reply on: brefos #40145:
Čo SAD ZV ☺
Reply on: LUK #40143:
Ano tam je to používal sa na víkendy a nie denodene ako je tomu teraz. Ale nebolo ho ani treba lebo si mal dopravu zabezpečenú a nestálo ta to veľa nie ako teraz. 18SK za jednu jazdu autobusom. A bude to čím ďalej tým drahšie lebo keď ubudne cestujúcich tak si musia kompenzovať straty a tak budú dávať stále vyššie cestovné. ?
Mám pre vás "historickú" hádanku. Skúste uhádnuť ktorý dopravný závod bol v roku 1973 najlepší v Stredoslovenskom kraji. Samozrejme patril aj potom stále k úspešným. ?
Reply on: LUK #40143:
Tak, tak. ?
Reply on: vladis888 #40141:
pletieš si to, za socíku vlastniť automobil bol znak blahobytu a používal sa na víkendové výlety a nie na dennú cestu za prácou.
Reply on: brefos #40139:
No teraz síce majú dosť dopr. prostriedkov ale čo z toho keď nemajú tú najdôležitejšiu zložku a to sú cestujúci. V tých nových autobusoch veľakrát vozia iba vzduch.
Reply on: S499.1023 #40136:
nie preto, ale preto, že neboli taký pohodlný a leniví.
Reply on: VLK #40138:
Nemôžem za to že pocit bohorovnosti ti káže prečítať si prvých 5 viet a zvyšok dopracuje tvoja hlava. Koniec koncov to na situácii nič nezmení. Daj sa prekvapiť.
Reply on: vladis888 #40134:
Kvalitnejšia. No ako sa to vezme. V tých časoch bolo skôr nedostatok vozidiel, resp. vozidlá aj mali( niekedy zase aj málo), ale pokazených. Nemali na ne súčiastky a preto nebolo nič výnimočné keď zopár ich stálo na dvore. Zrejme súčiastky nestíhali vyrábať ? Alebo mali objednané nové vozy a neprišlo im koľko malo. Takže sa stalo hocikedy že busy nešli, niekedy aj dva spoje za sebou a potom si vieš predstaviť čo bolo. ?
Reply on: 19692187402 #40121:
v podstate prienik do WiFi si viem predstaviť, ale drísty ako miznutie peňazí z karty ti nezožeriem. Ako to tak čítam, tak ZVHD má žalostnú sieť, to je ich problém. Z odchytu komunikácie medzi vozidlom a serverom môžeš mať tak akurát prd, pretože bez znalosti príslušných štruktúr je ti to tak na dve veci. A nie sú tam nejaké super dôležité alebo zaujímavé údaje na hackovanie. K dátam na karte sa stejne nedostaneš. Môže to byť fajn celé na zmenu topológie WiFi siete, ak sa ZVHD rozhýbe, ale nič iné aj tak nedokážeš. Prekonfigurovanie WiFi v strojčeku nie je problém ale čo tým získaš? Nič. Nič a ešte raz nič. Pretože spätná rekonfigurácia sa dá urobiť ako hovoríš "z prstom v análnom otvore" (doslovná citácia aj s tými chybami).
Reply on: Valec #40133:
Záhada rozlúštená. Bolo to v kraji, takže číslo je dobré. ? Ešte doplním: V pravidelnosti dopravy sa dosiahlo určité zlepšenie - počet vynechaných spojov poklesol z 26 531 v roku 1988 na 17 024 v roku 1989. ?
Reply on: vladis888 #40134:
Ľudia vtedy využívali viac MHD v prvom rade preto, že nemali autá ? .
Reply on: 19692187402 #40121:
Dakujem za zrozumitelne vysvetlenie. Teda to zhrniem: Clovek trochu nadanejsi v pocitacoch je schopny bez problemov vstupit do dat dopravcu a nielen ich skopirovat pre svoje potreby, ale aj modifikovat.

Spravne?
Reply on: Valec #40133:
K tým prepraveným osobám. V tej dobe ľudia viac využívali MHD lebo bola kvalitnejšia ako teraz a neboli taký pohodlný ako teraz, že dobre ženie nejdú do kancelárie autom a nepracujú v aute. Myslím si, že ak sa nezníži cestovné a nezlepšia sa časy spojov a celkovo spoje tak nikdy nebude MHD taká ako napr. v roku 1989. Treba ľudom ukázať, že načo majú chodiť autom keď môžu ísť autobusom vždy keď potrebujú a lacno. Keď sa to spraví tak aj ľudia pochopia a budú chodiť MHD a tým budeme mať aj čistejšie prostredie a aj bezpečnejšie lebo nebude toľko áut v uliciach. O to by sa mali snažiť zlepšovať aby prišli tí cestujúci. Ale týmto čo robia ich iba odháňajú. Týmto štýlom možno za 5 10 rokov nebudeme potrebovať MHD lebo každý pôjde autom alebo keď nebude mať auto tak pôjde pešo.
Reply on: brefos #40127:
DPB v rovnakom roku prepravil s 1132 vozidlami 362 mil. cestujúcich, v porovanteľnej Žiline to bolo so 101 vozidlami cca 35 mil. cestujúcich. Z toho mi vyplýva, že ten tvoj zdroj sa sekol o jednu nulu na konci.
Reply on: roman85 #40130:
nad 43+54 budem uvazovat, ale Donovaly urcite nie. Primestske linky mame, ale pri dialkovych je tolko obmedzeni v premavke, ze sa to neda rozumnym sposobom zjednodusit pre potreby imhd.
A ESTE MI TU CHYBA CESTOVNY PORIADOK DONOVALY AKO BOLO MINULY ROK , zastavky AS, STRIEBOR.NAM, UKLANKA, STARE HORY ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.