No teraz síce majú dosť dopr. prostriedkov ale čo z toho keď nemajú tú najdôležitejšiu zložku a to sú cestujúci. V tých nových autobusoch veľakrát vozia iba vzduch.
Nemôžem za to že pocit bohorovnosti ti káže prečítať si prvých 5 viet a zvyšok dopracuje tvoja hlava. Koniec koncov to na situácii nič nezmení. Daj sa prekvapiť.
Kvalitnejšia. No ako sa to vezme. V tých časoch bolo skôr nedostatok vozidiel, resp. vozidlá aj mali( niekedy zase aj málo), ale pokazených. Nemali na ne súčiastky a preto nebolo nič výnimočné keď zopár ich stálo na dvore. Zrejme súčiastky nestíhali vyrábať ? Alebo mali objednané nové vozy a neprišlo im koľko malo. Takže sa stalo hocikedy že busy nešli, niekedy aj dva spoje za sebou a potom si vieš predstaviť čo bolo. ?
v podstate prienik do WiFi si viem predstaviť, ale drísty ako miznutie peňazí z karty ti nezožeriem. Ako to tak čítam, tak ZVHD má žalostnú sieť, to je ich problém. Z odchytu komunikácie medzi vozidlom a serverom môžeš mať tak akurát prd, pretože bez znalosti príslušných štruktúr je ti to tak na dve veci. A nie sú tam nejaké super dôležité alebo zaujímavé údaje na hackovanie. K dátam na karte sa stejne nedostaneš. Môže to byť fajn celé na zmenu topológie WiFi siete, ak sa ZVHD rozhýbe, ale nič iné aj tak nedokážeš. Prekonfigurovanie WiFi v strojčeku nie je problém ale čo tým získaš? Nič. Nič a ešte raz nič. Pretože spätná rekonfigurácia sa dá urobiť ako hovoríš "z prstom v análnom otvore" (doslovná citácia aj s tými chybami).
Záhada rozlúštená. Bolo to v kraji, takže číslo je dobré. ? Ešte doplním: V pravidelnosti dopravy sa dosiahlo určité zlepšenie - počet vynechaných spojov poklesol z 26 531 v roku 1988 na 17 024 v roku 1989. ?
Dakujem za zrozumitelne vysvetlenie. Teda to zhrniem: Clovek trochu nadanejsi v pocitacoch je schopny bez problemov vstupit do dat dopravcu a nielen ich skopirovat pre svoje potreby, ale aj modifikovat.
K tým prepraveným osobám. V tej dobe ľudia viac využívali MHD lebo bola kvalitnejšia ako teraz a neboli taký pohodlný ako teraz, že dobre ženie nejdú do kancelárie autom a nepracujú v aute. Myslím si, že ak sa nezníži cestovné a nezlepšia sa časy spojov a celkovo spoje tak nikdy nebude MHD taká ako napr. v roku 1989. Treba ľudom ukázať, že načo majú chodiť autom keď môžu ísť autobusom vždy keď potrebujú a lacno. Keď sa to spraví tak aj ľudia pochopia a budú chodiť MHD a tým budeme mať aj čistejšie prostredie a aj bezpečnejšie lebo nebude toľko áut v uliciach. O to by sa mali snažiť zlepšovať aby prišli tí cestujúci. Ale týmto čo robia ich iba odháňajú. Týmto štýlom možno za 5 10 rokov nebudeme potrebovať MHD lebo každý pôjde autom alebo keď nebude mať auto tak pôjde pešo.
DPB v rovnakom roku prepravil s 1132 vozidlami 362 mil. cestujúcich, v porovanteľnej Žiline to bolo so 101 vozidlami cca 35 mil. cestujúcich. Z toho mi vyplýva, že ten tvoj zdroj sa sekol o jednu nulu na konci.
nad 43+54 budem uvazovat, ale Donovaly urcite nie. Primestske linky mame, ale pri dialkovych je tolko obmedzeni v premavke, ze sa to neda rozumnym sposobom zjednodusit pre potreby imhd.
nemohol by sem niekdo pridat suhrnne cestovne poriadky liniek 43 ulanka , +601454 z oznacenim cez strieborne(S) 54 ,cez namestie snp (J),-JESENSKY VRSOK +spolocne zastavky od jakuba asi takto odchod uhlisko : 4:57xuJ 5:26xhS DAKUJEM !
podla mna mas chybne udaje. bud to neni len z BB alebo to je zle cislo.
403 249 000 / 356 ~= 1 132 722
to znamena, ze za den bolo priemerne prepavenych vyse miliona osob v banskej bystrici? zvlastne...
Také mám údaje. No je toho dosť, ale BB mala v tom roku určite viac obyvateľov ako teraz. ? Uvediem aj jeden príklad, teraz premávajú medzi Zvolenom a BB, Ros. nem. busy, ale v 1989 si musel ísť zo stanice busom MHD do nemocnice. Možno že to bude práve týmto. ?
19692187402