BBDS ziska zvolensku SADku 
Co sa tyka revizorov, uz som davno nejakoho nestretol v BB, ale kedze kazdy cestujuci ide okolo vodica, je malo moznosti pre ciernych pasazierov. Falosne cipove karty sa robili, ale listok z nich sa dal spoznat. Ale trzby sa urcite podstatne zlepsili (na jedneho cestujuceho) takze prinos je jednoznacny. V Ziline je to trochu ine. Kedze sa nastupuje vsetkymi dverami, nie je taka kontrola a musia chodit revizori castejsie. Bud nahodne, ale tam kde system hlasi viacej cestujucich ako zaplatili - to vedia on-line.
Keby to chceli zaviest v BB, muselo by sa dost investovat do zmeny systemu.
Viezol som sa aj 0531 - nahodou na linke 22/1. Az na trochu cudny zvuk motora (ako nakladne auto) je to OK. Prevodovka ZF trochu pripomina Ikarus 435, ale tato prevodovka je podstatne tichsia a radi plynule. Z vonka mu chyba sedy pas pod oknami po bokoch. Navyse ma zlte svetla miesto odraziek.

Co sa tyka revizorov, uz som davno nejakoho nestretol v BB, ale kedze kazdy cestujuci ide okolo vodica, je malo moznosti pre ciernych pasazierov. Falosne cipove karty sa robili, ale listok z nich sa dal spoznat. Ale trzby sa urcite podstatne zlepsili (na jedneho cestujuceho) takze prinos je jednoznacny. V Ziline je to trochu ine. Kedze sa nastupuje vsetkymi dverami, nie je taka kontrola a musia chodit revizori castejsie. Bud nahodne, ale tam kde system hlasi viacej cestujucich ako zaplatili - to vedia on-line.
Keby to chceli zaviest v BB, muselo by sa dost investovat do zmeny systemu.
Viezol som sa aj 0531 - nahodou na linke 22/1. Az na trochu cudny zvuk motora (ako nakladne auto) je to OK. Prevodovka ZF trochu pripomina Ikarus 435, ale tato prevodovka je podstatne tichsia a radi plynule. Z vonka mu chyba sedy pas pod oknami po bokoch. Navyse ma zlte svetla miesto odraziek.
peter