Tak som sa bol včera večer ešte pozrieť na miesto činu - k Tescu. Nová prepojovacia komunikácia sa na Sládkovičovu ul. napája priamo cez čerpaciu stanicu JET a potom pokračuje priamo na doteraz slepé vyústenie cesty idúcej pomedzi Tesco a NAY (mimochodom tam sú už od počiatku vybudované zastávkové niky, čo nasvedčuje tomu, že táto stavba bola naplánovaná už možno priamo pri výstavbe Tesca). Medzi JET a Tescom už je na vykolíkovanej trase novej cesty stiahnutá ornica a vyrúbané kríky, ktoré rástli v brehu za Tescom pri spomínanom slepom vyústení cesty. Od tohto miesta ďalej smerom k Tescu už sú v plnom prúde výkopy pre stĺpy (mnoho už s vybetónovaným základom). Trasa ďalej pokračuje zákrutou doľava cez križovatku pred čerpacou stanicou ESSO na zastávku L98, 99 a potom sa hneď vracia paralelne späť cez parkovisko medzi budovou Tesca a zastávkou L98, 99. Včera som nenašiel žiadne stopy po nejakej odbočke v smere na Baumax, pričom si NEVIEM ani minimálne PREDSTAVIŤ ROZUMNÚ trasu, ktorá by išla cez Baumax i súčasnú zastávku L98, 99, kde už základy pre stĺpy robia (zatiaľ to vyzerá na minimálne 55 stĺpov). Znamená to, že po kúzelnom pripojení Baumaxu sa trolejbus bude krútiť hore-dole a v porovnaní so súčasnou dobou jazdy L99 na Nám. slobody 7/9 min sa táto predĺži minimálne o 7 min do a o 5 min z Tesca. Takže opäť horšia kvalita a o 5 Sk drahšie.
Z uvedeného vyplýva, že prípadné skrátenie spojov L2 po Tesco by sa týkalo obvodov zastávok ZVT, pivovar a TD, teda okrem zastávky Podháj, ktorá je ešte križovatkou s JET.
Z uvedeného vyplýva, že prípadné skrátenie spojov L2 po Tesco by sa týkalo obvodov zastávok ZVT, pivovar a TD, teda okrem zastávky Podháj, ktorá je ešte križovatkou s JET.
LUK