Nik ti neporadí,lebo na kyvadlovej doprave CP nemôžu byť ? lebo kyvadlová doprava je doprava NEPRAVIDELNÁ to znamená, že sa postavíš na zastávku a čakáš a on možno príde ? je to vraj vec dôvery ? a ja som zrazu voľajaká veriaca a či čo...
ja mam zase skusenost ze v 632AS na prvej pokladni nesvietilo vobec nic ale listky to davalo...a druha aktualizovala udaje..a asi kazdych 15 sekund odporne vysokofrekvencne pipanie a na 2 sekundy sa objavilo logo dpmbb...
chuda TAM...mal som ho rad ale hlavne kvoli vodicovi jednemu zlatemu usmievavemu ?...este si ho pametam na L21 (uhlisko-partizanska-pieninska)....potom vodic sa presunul na 716BE...a po 31.12.2005 som ho uz nevidel...to bol pan vodic...
OT: Doporučujem odfotiť ZV-309BI cez predné sklo. Vodič tam má zavesenú ruku so vztýčeným prostredníkom a takto "pekne" sa zdraví okoloidúcim vodičom. Pri jazde to vykonáva kmitavé pohyby vo vertikálnom smere. Predpokladám, že to patrí vodičom DPM, lebo mne osobne je ten vodič hrozne nesympatický.
Ako funguje nastupovanie druhými dverami? Sú otvorené počas státia autobusu na zastávke kým sa nastupuje a ak už tam nik nie je tak sa zavrú a nastupuje sa len prednými? Dnes totiž na Tajovského cca 14:50 (tak mám lístok) vodič 164 aj napriek tomu, že stál viac ako 2 minúty nemal otvorené druhé dvere a pri prvých bolo dosť veľa ľudí. Nakoniec som si lístok musel aj tak brať pri pokladni v strede, lebo na tej pri vodičovi dookola nabiehalo "Aktualizujem údaje" či čo...
Dňa 1.4.2001 začala MHD obsluhovať zastávky Hlboká, Iliaš I. a Iliaš II. Zavedená bola linka č. 56 do Môlče (pôvodná linka č. 45 do Šalkovej bola zrušená). Tiež vznikla nová rada expresných liniek (linky č. 90 - 94). Tieto zmeny radím medzi tie najlepšie spomedzi posledných 10 rokov. Samozrejme okrem toho aj 10.11.2006, 11/2007 a 12/2007.
Schuhu