Tak tá stanica vo VK je naozaj nešťastne postavená, to je pravda. To je ale problém viacerých železničných staníc. Napr. aj v Banskej Štiavnici je stanica dosť ďaleko od centra a najhoršie je, že tam porušili aj spoje prímestskej dopravy od križovatky a centra v tom roku 2003. Ja stále hovorím, železnica má perspektívu, ale bez vzájomnej koordinácii s autobusovou dopravou v rámci regionálnej dopravy to pôjde len veľmi ťažko.
To by v prvom rade museli presmerovať aj tú trať vo VK, keďže na stanicu ZA MESTOM nikto chodiť nebude.
Ale vo VK som mal úžasný zážitok asi okolo roku 1998-1999, keď tam Richard Bílek organizoval objednanú jazdu VK - štátna hranica a v stanici, už niekoľko rokov bez osobnej dopravy, bola otvorená osobná pokladňa ? . Ďalší šok som utrpel kdesi v Bušinciach, kde na priecestí cesty asi 57. triedy s traťou, kde vtedy maximálne raz denne prešiel vlak, slúžila závorárka...
Pozeral som ÚPN VÚC Banskobystrický kraj - rozvoj železničnej dopravy a bol som dosť prekvapený. Medzi návrhmi stojí napr.:
- výstavba železničnej trate Revúca-Muránska Lehota-Tisovec
- výstavba železničnej trate Kalonda-Bušince po území SR a Veľký Krtíš-Šahy
Všetko to znie síce veľmi pekne, ale predpokladám, že v skutočnosti sa nič nepostaví. Ak by som sa mýlil, bol by som veľmi rád. ?
BB taxi mal vzadu preliačený pravý bok, minibus nevyzeral nejak pokrkvaný. Hádam nič vážne, len plechy. Veľká rýchlosť to nebola. Ešte v ňom sedeli ľudia keď som šiel okolo a šofér sa vyprával s taxikárom.
Dnes mala nehodu BB 317CK pri stanici o 14:52. Linka 104 smerujúca na ŽST nedala prednosť po moste idúcemu BB taxi. ? Asi bude teda v prevádzke záložák...
unifikacia vozoveho parku na radu Karosa B 700 je predpriprava na hromadnu plynofikaciu MHD BB ? 700-vkova Karosa je uz predsa rokmi overene medium na prestavbu na CNG ? ?
Flying, v tých tvojich príspevkoch som si vybral, na čo budem výnimočne reagovať:
- hovoríš, že "kyvadlo" si vyberá najlepšie linky a SAD ZV necháva tie najhoršie v rámci MHD: veď SAD ZV má zmluvu o výkone vo verejnom záujme, takže pokiaľ chce mesto linku prevážajúcuc vzduch /L33/, SAD ZV ju vykoná a má ju zaplatenú ak je straovaá. Takže tento tvoj argument akosi stráca podstatu. POdstatou je, že v špičke zo Sásovej treba 10min, a to hádam aj všetko kĺb. Dnes ráno nízkopodlažák natrepaný full. Takže ak SAD ZV má najlepšiu linku /21/22/, už dávno sa mohol spamätať a jazdiť tam 10min intervalom, nie ako teraz. Nemyslíš?
- nedostatky má aj DPMBB, a to ma štve najmä pri označení vozidla. V danom prípade je zrejmé, že to je vina vodiča - flákača, lebo každý trolejbus má vybavenie na riadne označenie v zmysle zákona /čo o vašich vozoch povedať nemožno/, naviac 15Tr majú tabuľku aj v zdanom článku, kdežto kĺb SAD ZV ani jeden... Takže pokiaľ pôjdeme cestou počítania, v DPMBB sa takáto chyba vidí asi len na takmto spoji ako si spomínal /inú som zatiaľ nevidel/, takže by sa s tým mal spraviť konečne poriadok. Ale SAD ZV by aj pri najlepšiej vôli vodiča niektoré vozy neoznačil ako treba. A toto je myslím neporovnateľné.
Resumé: otázka na DPM - dôjde k náprave? Otázka na teba - dôjde u vás k náprave?
neviem čo presne tým myslíš, ale ja som si všimol dvoj-X označenie na Poľnej rázcestie. Stále je tam však deviatka.. mám to na stránke... peterpancik.webgarden.cz/galeria/mhd-bb-3.html ostatné si nevšímajte ?
Mna napadla nasledovna alternativa preco tam x6 je: kedze mesto dalo 7.2 na schvalenie nove cp dopravcom tak podla mojho nazoru 26 uz nebude jazdit cez tulsku a tak prichadza x6...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe