Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ten kto je z foncordy si tu cipovku kupi lebo sa to skratka oplati aj tak to prejazdi tak preco nie...lenze pokial tu bude sadka robit za 11sk dopravu tak asi sotva...

A este k tomu majitelom karty je ten clovek co si ju kupil a nie podnik ten ma len prachy za ten kredit preto sa vynara otazka ako je mozne jej cele zablokovanie kedze urcite tam je minimalne jeden slot volny na ktory si mozu ludia dobit aj kredit na ineho dopravcu.
Reply on: Danny #25331:
Takze toto ma dost prekvapilo cize sadzv sa vopred poistila voci zavedeniu trolejov??? ? Som sklamany z tejto situacii....to sa s tym uz naozaj neda nic robit?? hadam existuje nejake riesenie vsak takto obchadzat zakon je uz nemyslitelne to kde kto kedy videl aby primestsky spoj jazdil na mestskych linkach a zastavoval na kazdej zastavke...no v BB je asi vsetko mozne....

Dufam ze zv.sadku to vyjde poriadne draho a dostane sa do pekne velkych minusovych cisel lebo takto sa jazdit vecne neda len kebyze mam za sebou velmi bohateho mecenasa ktory ma dotuje....

Neviem naco sa tu bryndziary hraju, ale kazdy podnik chce mat zisk tak rozmyslaju vsetci majitelia a o tom je trhova ekonomika.

Ale zo srdca im prajem nech sa sami dostanu na kolena postupom casu.... a su to nase peniaze takze opovazia sa pytat si nejaku dotaciu od vucky.

Este otazka na mesto je tu nejaka moznost ich odstavit od toho aby prestali zastavat na zastavkach mhd???
Reply on: JJ #25317:
V prvom rade vdaka Tebe, lebo Ty si sa z nas vsetkych asi na tom narobil najviac. Som rad, ze taki ludia existuju. ?

Inak, to vyzera skoro ako zaverecne titulky filmu 😃 Len tam na konci chyba titulok "KONIEC PRVEJ CASTI", kedze mam taky nedobry dojem, ze ista traktoristicka lobby z tohto filmu nam este urobi serial...
Trosku ozrejmenia duplicitnej reality!
Teste sa na X2, X4, X1, XHorný výplach ?

http://www.sme.sk/c/3581797/B-Bystrica-Povedla-trolejbusov-jazdia-autobusy-SAD-Zvolen.html
Inak chodim aj na mestke forum citat. A musim povedat ze sa mi vidi ze ludia chodai po meste s klapkami na ociach. Aspon podla niektorych vyjadreni. Trebars taky
FiXťO: "Tak a teraz k samotným trolejbusom... Krásne, nové, pohodlné, vykúrené autobysu SAD ZV... vymenia niektorí obyvatelia mesta za staré, rozhegané, hlučné, nevkusné - doslova zvnútra škaredé, no hlavne studené trolejbusy... ÁNO TO STE CHCELI... tí čo ste to chceli..."
Mna by len zaujimalo ktorou dopraou chodi tento clovek chodi. jaksi som nevidel tie " Krásne, nové, pohodlné, vykúrené autobysu SAD ZV"
Videl ich niekto v BB???
Reply on: draxter #25320:
prilohy som chcel nahodit uz vcera, ale stale som ich neupravil do zverejnitelnej podoby. Vcera som to skratka flakal. :))
Reply on: mirkobb #25327:
Dobre a mohol by si to teraz vysvetliť aj nám ostatným smrteľníkom?
V kontexte toho, co sa tu v poslednych dnoch popisalo mi neda, aby som nereagoval na urcity "neduh", ktory sa tu rozmohol. Mozno je to iba tym, ze poniektori ludia v atmosfere vseobecnej euforie so spustenia trolejbusov akosi pozabudli na akesi elementarne zasady pri posudzovani a hodnoteni urcitych zalezitosti, mozno len z nevedomosti (povrchnosti, nevsimavosti) sa necitlivo dotkli jedneho z nas. Ba nasla sa aj taka, ktora aj po konkretnom upozorneni od jedneho zucastneneho, si mozno z nedostatku taktu, alebo absencie niecoho dôlezitejsieho(ako v tom ceskom prislovi: "Komu není shùry dáno, v apatyce nekoupí..") aj tak nadalej "húdla" len to, ze ona o tom vie svoje.. ? Nech je kazdemu ku cti, kto pochopil o com pisem, na ospravedlnenie a napravu nikdy nie je neskoro. ?
Reply on: JJ #25317:
Obrovsky kus vdaky a priam levy podiel na tomto uspechu prinalezi prave tebe Juro! Skromny, zasadovy a velmi pracovity chalan bez klapiek na ociach a s viziami! ?
Reply on: maciatko #25324:
K tej dvojke mi jedna odpoveď prišla na rozum.

Aby si cestujúci kupovali lístok u vodiča a tým pádom znížili jeho náskok, s ktorým zvykne bežne chodievať.
Zase zaujímavosť:

Linka 6014553/24 (inak povedané X3)
čas odchodu 7:16:43 z Kyjevského námestia
platba kartou 11,-SKK - pri cene je nejaká hviezdička

tá istá linka
nástup na Sládkovičovej pri pošte
platba v hotovosti 8,- SKK

1, zaujímalo by ma, ako a prečo sa dopravca dopracoval k týmto cenám.

2, prečo zvýhodnil platbu u vodiča oproti platbe kartou.
Reply on: burz #25321:
vieš nejaký z nich poskytnúť? samozrejme na nekomerčné fanúšikovské účely...
Reply on: draxter #25320:
Existuje aj CP z roku 1991 ?
Reply on: Kami #25319:
som si čítal článok o trolíkoch - super! A kde by som mohol "nakuknúť" do toho najstaršieho CP z roku 1993?
Reply on: Patriot #25313:
slusivy predpisany odev ma aj Slovak lines (SAD BA), myslim ze aj Turancar.
V bystrickej MHD nejde o prizivovanie sa dopravcu, ale o osobnu iniciativu jednotlivych vodicov. Jednoducho nosia co maju a treba ocenit ked maju uniformu, hoci (C)SAD BB.
Reply on: JJ #25317:
A ja ti ju preložím do angličtiny 😃.

Inak ohľadom tej angličtiny by som s tebou ešte hodila reč (ale s tebou, nie s LUKom, lebo z toho vyjde zase nejaká sabotáž :-P), ale to už osobne. Tento týždeň mám deravejší, tak prebehnem cez cestu a stavím sa niekedy. Predpokladám, že tento týždeň pracuješ...
Myslím, že je čas poďakovať všetkým, ktorí vybojovali trolejbusy späť. Tým, ktorí tu boli pre dobrú vec od 31.12.2005, celý rok 2006 a 2007, aj tým, ktorí do vlaku nastúpili už keď bol rozbehnutý. Jednoducho všetkým ľuďom, korí sa na tejto veci akýmkoľvek spôsobom podieľali.

Na úvod vďaka 8000 ľuďom, ktorí podpísali petície za zachovanie ekologickej trolejbusovej dopravy a aj všetkým, ktorí v ťažkých podmienkach zbierali podpisy.

a ďalej už len zoznam:

Peter Chmelík
Dano Galanda
Andrej Belko
Lukáš Venclík
Martin Matala
Peter Karak
Peter Papp
Roman Bojko
Tomáš Mykl
Jaroslav Huba
Marián Lomenčík
Tomáš Sobota
Ľuboš Vrbický
Daniel Kovács
Ľudmila Priehodová
Vladimír Pirošík
Pavol Katreniak
Ivan Saktor
Miroslav Snopko
Jaroslava Hýblová
Jela Adamcová
Radoslav Lukaj
Martin Baník
Pavol Bielik
Milan Haring
Miro Čiampor 1
Miro Čiampor 2

Samozrejme aj:
všetci zamestnanci DPMBB
zamestnanci CKO,
Občianska iniciatíva Občania mestu
portál iMHD - najmä jeho bystrická a prešovská sekcia
portál poslanec.sk
Mesto Banská Bystrica

tiež za podporu aj mojim bývalým spolužiakom:
Jiří Pěč
Michal Majer
Roman Bojko
Tomáš Sivák

Určite som na niekoho zabudol, lebo to by som inak nebol ja, ale preto sa zároveň za to aj ospravedlňujem 🙂

Na tomto zozname sa našli v jednej skupine hádam ľudia zo všetkých názorových, politických alebo apolitických smerov, aké len v Banskej Bystrici existujú. Je to neuveriteľné, ale téma trolejbusov spojila nespojiteľné a našli v nej spoločnú reč osobnosti naprieč celým spektrom spoločenského života nášho mesta. Všetci títo ľudia sa zapíšu do histórie Mesta Banská Bystrica zlatými písmenami. Všetci z nich urobili kus dobrej roboty, do ktorej sa nikto z nich nemusel púšťať. Raz o tom možno napíšem knihu.

Vďaka
Juraj Jendrišák
Reply on: Robo #25315:
Všimol som si to, ale v rámci zámernej heroizácie DPMBB v mojom príspevku som to neuviedol 🙂
Reply on: Majo #25312:
mala chybicka krasy - zastavky Polna I a Polna II sa v cestovnom poriadku uz volaju inak, ale trolejbus ich stale akusticky hlasi ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.