Ja som nenapísal koľko sa vynaložilo na autobusy, ale koľko mesto kvôli ním "stratí", nakoľko milióny získajú späť za nájom autobusov... A nemôžeš tu vypisovať sumy určené pre T-busy, keď nejazdia...
ja ti na kazde mesto, kde mozno tak maximalne len uvazuju o ich zruseni (resp. nahradeni elektrickou) poviem mesto, kde tbusovu dopravu bud rozsiruju alebo zahajuju
Všade - myslíš na Slovensku? A kde okrem KE? Prešov, Žilina, Bratislava? Ale na Slovensku sa všetko robí naopak. Pozri sa aj za hranice Slovenska (teraz myslím na západ, kde majú rozum) a napíš, kde sa trolejbusová doprava ruší a kde sa rozširuje.
Neviem či mám teraz letieť na zastupiteľstvo a vypýtať si kvôli tebe podklady alebo čo... V autobuse, v ktorom sa nekúri bude logicky zima, stačí sa zamyslieť a prišiel by si na to aj sám a nevypytoval by si sa kreposti. a tá rába fakt netuším čo je...
1) na 58 miliónov si prišiel na základe čoho? Fakty prosím.
2) v autobuse, v ktorom sa nebude kúriť bude čo? Fakty prosím.
3) taký názov že "Rába" ti niečo hovorí? Fakty prosím.
Tak toto absolutne nie je pravda
V rozpocte BB bolo na cely tento rok vyclenenych na tbsovu prevadzku 9, resp. 16 mil. SK a na abusy 32 mil. Sk !!! prosim nezavadzaj a ked chces hovorit o peniazoch, tak si prosim aspon prestuduj verejne pristupne materialy ako rozpocet mesta BB.
"odborníci a ľudia, ktorých tu spomínať nebudem a majú na dopravu veľký vplyv majú trošku iný názor" A môžeš mi povedať aký je to názor?
Re #23590 Ancestor: Ad kúrenie. Skús vypnúť bufík a vypnúť kúrenie v autobuse pre úsporu paliva. Bude potom teplo??
Re #23591 PIT: Pekne napísané
Re #23594 Mirosk: Áno dokázali sa zatiaľ spustiť len ciciaky. A čo povieš na porušenia čo zistilo ministerstvo v prípade SAD BB, Hríbika a dúfam že nájde aj v licencii pre DPMBB. Prečo sa to isté nestalo SAD ZV? Keby bola normálne vydaná licencia na trolejbusy tak by si sa už možno vozil v troliku. Ako by sa správala SAD keby bola v opačnej pozícii?
A k tomu zvuku, čo ti tu mám napísať jeho frekvenciu, hlučnosť a čo ja viem ešte? Ak ti je ten zvuk príjemný na počúvanie, tak si asi prvý, kto mi to tvrdí...
K prvej otázke: Diskutoval som o tom s poslancom mestského zastupiteľstva, mesto platí za prepravu v meste x korún ročne, lenže y peňazí sa im vráti za prenájom autobusov, manko sa rovna - 4 milióny, ktoré mesto "stratí". Na prevázdku trolejbusov treba vynaložiť ročne 58 miliónov korún, rozdiel v prospech autobusov 54 miliónov. S tou váhou som už písal, že som to prehnal, ale trolejbusy sú ťažšie ako autobusy, to niekoľkokrát nebolo na mieste. Čo sa týka vozenia v buse a trolejbuse, lepšie sa mi vozí v autobusoch, tebe v trolejbusoch, každý sme iný, avšak tú zimu, ktorá je v trolejbusoch v zime vyvrátiť nemôžeš. Ak tvrdíš, že trolejbusy nepískajú pri jazdení, tak ja už neviem potom, ráno mám otvorené okno a keď mi popred dom preletí tá rároha, ide ma rozdrapiť, pričom zvuk autobusu v bežnej premávke pomaly nerozoznáš. A k tej elektrine už asi tretíkrát, nemám žiadny problém s jej výrobou ? Len tu stále hovoríte o znečisťovaní vzduchu autobusmi, tak potom píšte petície proti autám a pod...
Ancestor