No tak to ma teší, že to nemalo byť v zlom.. ? a ja to v KE nevidím tak čierno ono je veľmi ľahké vynášať súdy ak človek nepozná seriózne dôvody a mne sa tak zdá čo od teba čítam sú len také výstrely , dohady a pocity skús ma presvedčiť o opaku..ja sa celkom trošku doprave rozumiem ? a ako som už písala počkajme si na odborné vysvetlenie )) a potom im do toho môžeme kecať..
No nič v zlom v tom nemalo byť.
V Košiciach to vyzerá s mhd velmi zle (nielen s tbusmi) , to je laicky rozpoznatelný fakt hneď po príchode na žel.stanicu.
Dobrú náladu aj mhd vám úprimne prajem, ale ešte tiež nemáte vyhrané.
Počúvaj môj pekný nerob tu paniku a nemysli si , že sa tu zo zvolenčanov po.....e !!! A to čo robí nové vedenie v KE a prečo to robí sa dúfam dozvieme z oficiálnych zdrojov a nie z toho čo jedna pani povedala, lebo každé prečo má svoje preto. V BB vieme , že pán P......../aj keď iné písmenko by viac pasovalo/ nasľuboval hory , doly a potom dal oný holý... Tak buď taký dobrý a nekaz nám tu našu dobrú náladu, že konečne je všetko tak ako má byť.. ? ?
Zo srdca prajem Bystričanom , aby sa im podarilo obnoviť trolejbusovú dopravu.
Ale prosim buďte ostražití !!!
Tým našim hajzlom v Košiciach sa zdarilo rozhodnutie o ZRUŠENÍ TD ! Je to horor ale zároveň realita.
Pozor, aby to tí Vaši "koumáci spod zvolenského hradu" nepoužili ako silný argument!
Potvrdzuejm Trolejbusy presli cez kruhak uspesne na vsetky smery.... teda od Vozovne cez Radvan smerom mesto, mesto smer Usvit, mesto smer vozovna..... ?
"Modrý" peršing (eso) má výkon 3.060 kW na striedavine, "zelený" peršing (ako aj "modrý" na jednosmere) má 3.480 kW. Spomínané dvojča nemá nejaký extra veľký výkon (cca. 4.000 kW, presne to teraz hľadať nebudem), lenže má veľkú ťažnú silu, bo je inak sprevodované.
mirkobb