podvečer bola situácia taká, že dokým križovatku riadil zelený mužíček, tak bola pohoda. Akonáhle zapli semafóry, tak boli problémy v smere od Huštáku.
Pohľadom na rozmiestnenie stĺpov sa moje obavy o riešenie toho kruháku stupňujú...
Presne tak, ja som tiež raz niekedy okolo r. 1998 videl okolo 13:00 prechádzať BB-006AG (vtedy ešte čerstvo po GO) na L53 z Nemiec a skoro mi vyrazilo dych... ?
Ešte do roku 2003-4 (?) premával školský spoj z Podlavíc nielen po Jesenský Vŕšok (L43), ale až do Nového Sveta, naspäť sa vracal po 8. hod na L54 cez Karlovo. Neskôr bol tento spoj skrátený po Jesenský Vŕšok. Niekedy dávnejšie tam zvykol jazdiť BCA 0559.
Zaujímavá situácia nastala tiež, keď v r. 2005 v CP na L55 (spoj 7:25a z Mičinskej robil prejazd kĺbak z 22 - i keď len 2x/rok, pretože v tom období boli cez víkendy nasadzované na L22 výlučne sóla). Tiež 1.11.2005 bol na poobednú smenu L55 nasadený kĺbak BB 035BM. Počas jarmoku 2006 jazdil tiež jeden kĺb na L34 (ak tam zotrval dlhší čas - čo už asi nezistí nikto, tak určite prestriedal aj L35, 36 čo mohlo byť viac než zaujímavé).
A takto by som mohol pokračovať aj ďalej, pretože história MHD BB je viac než zaujímavá a pestrá ?
Tak ja keď som tade išiel ráno od Úsvitu na L6 o 7:45 (akurát vykladali stĺpy z kamióna), tak to až také strašné vôbec nebolo, čomu sa čudujem od začiatku výluky. Ten policajt to tam zvládal celkom dobre, akurát mi nie je jasné, čo strašné musel vyviesť, keď ho určili slúžiť na tú križovatku ?
Dnes sa už osádzajú stĺpy pre budúce trolejové vedenie na novom kruháku. Ráno bola dopravná situácia v tomto mieste katastrofálna, najmä vodiči, ktorí stáli pri Úsvite, museli poriadne nadávať.
a predsa len ešte napíšem "spomienku":
možno si niekto pamätá na Ikarus BC 49-38 (neskôr nahradený BB-006AG), ktorý v rokoch 1996 až 1999 premával z Uhliska o 12:45 na L53 do Nemiec
Takže Ikarusy bolo možné vidieť na mnohých miestach...
podľa mňa aj toto hodne vadí, nakoľko je informačná hodnota elekronického panelu degradovaná nezmyselnou úpravou podľa požiadaviek SAD STS ZVHD. Keď ako cestujúci pomaly z 5-tich metrov nevidím, kam to vôbec ide, lebo konečná je tak malá a nevýrazne napísaná, tak je to nanič. V tomto prípade je fajn, že SAD STS ZVHD ešte nepreprogramovala BUSE... ?
ja nevravím že to je chyba, len to nie je najlepší spôsob, ideálne by bolo, keby sa riadok doroloval a potom to išlo po novom...
ale minimálne by som dal tučným konečnú. A potom by to hore išlo rýchlejšie, lebo by bolo viac vidieť...ešte ak by vyppustili modifikácie BB, Ban.Bystr..atď
Všetko má svoje pre aj proti. Tak napr. tá 24: na nastupovaní v Sásovej by sa nič nezmenilo, len by na Fončordu išla iným smerom a zároveň neboli by ráno problémy s prepravou na Tajovského (ľudom zo Sásovej je jedno či pôjdu na strieborné 24 alebo 25). A tá zachádzka do Podlavíc by sa robila asi len na 1-2 najvyťaženejšie spoje, lebo tie tiež bývajú prepchaté.
kĺb v Podlaviciach nebola až taká zriedkavosť:
v roku 1997 mala celé jedno poradie BC 49-39 #72), premávala iba v čase dopravnej špičky. CP bol spravený tak, aby premávala na spojoch na ktorých bol vždy najväčší nátresk (ráno 7:30 z Uhliska, poobede keď končilo vyučovanie do mesta).
Od 1998 až do 2001 tam ráno chodil prejazdovo Ikarus ako Kami písal, ale nie z 22/1 ale z 26/1 (dlho - dlho BB-008AG). Od 1999 po zmene CP tam chodila dokonca BC 99-51 z 22/2 DO SKUBÍNA (sám som to videl na vlastné oči), neskôr bola nahradená BB-245AR.
No a samozrejme školský spoj premával minimálne od roku 1992.
Re #21504 PIT: O tom školskom spoji som vedel, ale na vlastné oči som ho v Podlaviciach nikdy nevidel. Len sa pýtam, či tam boli nejaké problémy s prejazdnosťou. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
brefos