a predsa len ešte napíšem "spomienku":
možno si niekto pamätá na Ikarus BC 49-38 (neskôr nahradený BB-006AG), ktorý v rokoch 1996 až 1999 premával z Uhliska o 12:45 na L53 do Nemiec
Takže Ikarusy bolo možné vidieť na mnohých miestach...
podľa mňa aj toto hodne vadí, nakoľko je informačná hodnota elekronického panelu degradovaná nezmyselnou úpravou podľa požiadaviek SAD STS ZVHD. Keď ako cestujúci pomaly z 5-tich metrov nevidím, kam to vôbec ide, lebo konečná je tak malá a nevýrazne napísaná, tak je to nanič. V tomto prípade je fajn, že SAD STS ZVHD ešte nepreprogramovala BUSE... ?
ja nevravím že to je chyba, len to nie je najlepší spôsob, ideálne by bolo, keby sa riadok doroloval a potom to išlo po novom...
ale minimálne by som dal tučným konečnú. A potom by to hore išlo rýchlejšie, lebo by bolo viac vidieť...ešte ak by vyppustili modifikácie BB, Ban.Bystr..atď
Všetko má svoje pre aj proti. Tak napr. tá 24: na nastupovaní v Sásovej by sa nič nezmenilo, len by na Fončordu išla iným smerom a zároveň neboli by ráno problémy s prepravou na Tajovského (ľudom zo Sásovej je jedno či pôjdu na strieborné 24 alebo 25). A tá zachádzka do Podlavíc by sa robila asi len na 1-2 najvyťaženejšie spoje, lebo tie tiež bývajú prepchaté.
kĺb v Podlaviciach nebola až taká zriedkavosť:
v roku 1997 mala celé jedno poradie BC 49-39 #72), premávala iba v čase dopravnej špičky. CP bol spravený tak, aby premávala na spojoch na ktorých bol vždy najväčší nátresk (ráno 7:30 z Uhliska, poobede keď končilo vyučovanie do mesta).
Od 1998 až do 2001 tam ráno chodil prejazdovo Ikarus ako Kami písal, ale nie z 22/1 ale z 26/1 (dlho - dlho BB-008AG). Od 1999 po zmene CP tam chodila dokonca BC 99-51 z 22/2 DO SKUBÍNA (sám som to videl na vlastné oči), neskôr bola nahradená BB-245AR.
No a samozrejme školský spoj premával minimálne od roku 1992.
Re #21504 PIT: O tom školskom spoji som vedel, ale na vlastné oči som ho v Podlaviciach nikdy nevidel. Len sa pýtam, či tam boli nejaké problémy s prejazdnosťou. ?
je to presne tak. Kua, len mne stále oči kole to SAD STS ZVHD nastavenie transparentov, kde vybrané zastávky rotujú a ešte tučným fontom, zatiaľ čo konečná je skoro neviditeľná, nakoľko je fontom tenkým.... zvrhlosť v podaní Zvolena (ich požiadavka).... ?
tak BBDS robila denne v dnoch skolskeho vyucovania skolsky spoj L10/53/43 , resp. L10/1/43 s odchodom o 7:20cJ z Podlavic cez Okruznu/Usvit - Nam. slobody a prichodom na Jesensky vrsok o 7:50 a robil to klbak z L25, ktory z nemocnice presiel do Podlavic.
No a zase tú čítam samé divné problémy o číslovaní trolejbusov vo vozovni v Kremničke /inak nik nepochopil, že mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti..))/, ale nie o tom som chcela..kde je vyhodnotenie prvého dňa chaosu Huštákového ??..to ma zaujíma celkom vážne čo tam po nejakom stojacom čísle ?
K tomu kĺbu v Podlaviciach. Je to technicky až také náročné? Ja osobne som kĺb na vlastné oči v Podlaviciach ešte nevidel (aj keď chodí), tak neviem, či sú vážnejšie problémy s prejazdnosťou. Kým nebola MHD ešte v rozklade (ako dnes), tak som uvažoval aj s kĺbom do Podlavíc (dnes to už také ružové nie je).
oznacenie na boku vozidla konecnou zastavkou sa riesi, nakolko vodici uz teraz maju problem vidiet pri lavom odbocovani, ci nieco nejde sprava ... ale prijimame napady a navrhy praktickych rieseni
Neboj ? , ked nieco nebude v poriadku, budeme urcite aj na ten. ? Ale nebudem urcite vyhladavat naschval take "blchy", ci ma T-bus vo vozovni hore 8 a dolu 5! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Patriot