Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ali B. #21515:
Ikarus bolo možné vidieť aj na bývalej L54. Ale to je dnes minulosť.
Reply on: Ali B. #21510:
a predsa len ešte napíšem "spomienku":
možno si niekto pamätá na Ikarus BC 49-38 (neskôr nahradený BB-006AG), ktorý v rokoch 1996 až 1999 premával z Uhliska o 12:45 na L53 do Nemiec
Takže Ikarusy bolo možné vidieť na mnohých miestach...
Len pre tých čo by nevedeli tak ten BC 99-51 bol IKARUS 280.08 a BB-245AR je KAROSA B941E (teraz je to BB-294BD)...
Reply on: draxter #21512:
podľa mňa aj toto hodne vadí, nakoľko je informačná hodnota elekronického panelu degradovaná nezmyselnou úpravou podľa požiadaviek SAD STS ZVHD. Keď ako cestujúci pomaly z 5-tich metrov nevidím, kam to vôbec ide, lebo konečná je tak malá a nevýrazne napísaná, tak je to nanič. V tomto prípade je fajn, že SAD STS ZVHD ešte nepreprogramovala BUSE... ?
Reply on: LUK #21490:
ja nevravím že to je chyba, len to nie je najlepší spôsob, ideálne by bolo, keby sa riadok doroloval a potom to išlo po novom...

ale minimálne by som dal tučným konečnú. A potom by to hore išlo rýchlejšie, lebo by bolo viac vidieť...ešte ak by vyppustili modifikácie BB, Ban.Bystr..atď

No ale bodaj by len toto vadilo, že? ?
Reply on: wizard112 #21492:
Všetko má svoje pre aj proti. Tak napr. tá 24: na nastupovaní v Sásovej by sa nič nezmenilo, len by na Fončordu išla iným smerom a zároveň neboli by ráno problémy s prepravou na Tajovského (ľudom zo Sásovej je jedno či pôjdu na strieborné 24 alebo 25). A tá zachádzka do Podlavíc by sa robila asi len na 1-2 najvyťaženejšie spoje, lebo tie tiež bývajú prepchaté.
Reply on: Kami #21506:

kĺb v Podlaviciach nebola až taká zriedkavosť:
v roku 1997 mala celé jedno poradie BC 49-39 #72), premávala iba v čase dopravnej špičky. CP bol spravený tak, aby premávala na spojoch na ktorých bol vždy najväčší nátresk (ráno 7:30 z Uhliska, poobede keď končilo vyučovanie do mesta).
Od 1998 až do 2001 tam ráno chodil prejazdovo Ikarus ako Kami písal, ale nie z 22/1 ale z 26/1 (dlho - dlho BB-008AG). Od 1999 po zmene CP tam chodila dokonca BC 99-51 z 22/2 DO SKUBÍNA (sám som to videl na vlastné oči), neskôr bola nahradená BB-245AR.
No a samozrejme školský spoj premával minimálne od roku 1992.
Tak s prejazdnosťou tam veľmi problémy neboli...akurát tak keď je nočák kĺbový je to trochu problém keď už auta stoja hocikde...
Reply on: LUK #21503:
Re #21504 PIT: O tom školskom spoji som vedel, ale na vlastné oči som ho v Podlaviciach nikdy nevidel. Len sa pýtam, či tam boli nejaké problémy s prejazdnosťou. ?
Reply on: LUK #21490:
je to presne tak. Kua, len mne stále oči kole to SAD STS ZVHD nastavenie transparentov, kde vybrané zastávky rotujú a ešte tučným fontom, zatiaľ čo konečná je skoro neviditeľná, nakoľko je fontom tenkým.... zvrhlosť v podaní Zvolena (ich požiadavka).... ?
Reply on: PIT #21504:
.. a blahej pamati zas Ikarus z 22/1, vymenou za nejaku 34. Odchod cca 7:20 zo stanice. 😉
Reply on: brefos #21499:
Počuj obyčajný ľudu to klamanie telom ti veľmi nejde ?
Reply on: wizard112 #21501:
tak BBDS robila denne v dnoch skolskeho vyucovania skolsky spoj L10/53/43 , resp. L10/1/43 s odchodom o 7:20cJ z Podlavic cez Okruznu/Usvit - Nam. slobody a prichodom na Jesensky vrsok o 7:50 a robil to klbak z L25, ktory z nemocnice presiel do Podlavic.
Reply on: wizard112 #21501:
http://vl-company.ic.cz/karb741/karb741-08.html

Re #21502 Habibi: "mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti.."
? ? ?
No a zase tú čítam samé divné problémy o číslovaní trolejbusov vo vozovni v Kremničke /inak nik nepochopil, že mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti..))/, ale nie o tom som chcela..kde je vyhodnotenie prvého dňa chaosu Huštákového ??..to ma zaujíma celkom vážne čo tam po nejakom stojacom čísle ?
Reply on: Kami #21500:
K tomu kĺbu v Podlaviciach. Je to technicky až také náročné? Ja osobne som kĺb na vlastné oči v Podlaviciach ešte nevidel (aj keď chodí), tak neviem, či sú vážnejšie problémy s prejazdnosťou. Kým nebola MHD ešte v rozklade (ako dnes), tak som uvažoval aj s kĺbom do Podlavíc (dnes to už také ružové nie je).
Reply on: brefos #21499:
ja viem len o 2 kvazi DOD - 31.12.2005 .. a ked sa TB opat spustia. Takze cakaj, pripadne oroduj (bol si dnes pozriet pana s poslanim na VUC? 😉 ).

Re #21495 Mirosk: a nepise sa tu vari aj proti DP? Nejake prispevky sa iste najdu.

Re #21482 Patriot: stale si myslim, ze nas navrh (kuk clanky) je lepsi. 😛 Problem u teba je 24, Podlavice (klbak) - ako pisal wizard112.
JJ: Inak by mohli spraviť DOD V TD, ja osobne chcem sa tam ísť pozrieť, lebo inak sa tam nedá dostať obyčajnému ludu, ako som aj ja. ?
Reply on: burz #21485:
oznacenie na boku vozidla konecnou zastavkou sa riesi, nakolko vodici uz teraz maju problem vidiet pri lavom odbocovani, ci nieco nejde sprava ... ale prijimame napady a navrhy praktickych rieseni 😉
Reply on: Mirosk #21495:
Neboj ? , ked nieco nebude v poriadku, budeme urcite aj na ten. ? Ale nebudem urcite vyhladavat naschval take "blchy", ci ma T-bus vo vozovni hore 8 a dolu 5! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.