Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vladimir: ano 1508. Od leta uz ma vymene niektore plechy.
Este presovsku uroven udrzby a niet vozom co vycitat.
Reply on: PIT #2012:
Skutočne, obnova vozidlového parku a jeho celkový stav je v BB na veľmi slušnej úrovni - viem, čo hovorím, nemálo miest som prešiel (i keď je pravda, že dieru v karosérii trolejbusu - tuším 1508 - som prvý raz videl na jeseň 2002 práve v Bystrici 🙂 ).

Takže technická prevádzka by ušla, ešte tak tá dopravná...
Reply on: Majkl #2009:

V plnom rozsahu tohto príspevku s Tebou súhlasím.
Jediná objektívne uznateľná pozitívna zmena, ktorá v banskobystrickej MHD nastala, je aspoň obnova autobusového parku.
Reply on: Majkl #2008:
Ked sa uz bavime o tej politike...
Mam pocit ze nielen dopravni odbornici sa do politiky nehrnu. Aj ked dochodkyne by ma teraz asi ubili dazdnikom, myslim ze ministerske miesta (o poslaneckych nehovoriac) nie su pre odbornikov dobre zaplatene. Tam sa zaraba inym sposobom vhodnym pre ludi ineho kalibru:(

K prezidentskym kandidaturam... mozno by sme mali volit Kralika, nech sa ho Bystrica konecne zbavi:) Popri Obuvnikovi by to nebola velmi zmena k horsiemu. StB-aka nakoniec navrhuje aj SDKU, takze by si tito pani mohli rozpravat vtipy o spolocnej minulosti.
Myslim ze v tychto volbach pojdem v 2.kole volit mensie zlo. A mensie zlo pre mna predstavuju ti, co neboli StB-aci a v KSC (v uvedenom poradi). Takze pri suboji Meciar-Kukan...
Reply on: Papyr #1986:
Papyr, mi nie sme nakazeny postojmi BBDS. Ale idealny stav ako ho opisujes ty je momentalne v BB len sci-fi.
Nase nazory ako aspon trochu vylepsit sucasny ubohy stav neber ako nasu predstavu idealneho stavu. My sa len snazime akceptovat realitu:)
Ešte pred 2 rokmi som si myslel, že BBDS má výborný potenciál na to, aby v BB bola najlepšia MHD na Slovensku (aspoň porovnateľná s Prešovom), ale už ma to prešlo.

Ale zistil som, že BBDS-ke chýbajú stratégia a vízia do budúcnosti, rozvojové programy a aj chuť čokoľvek zlepšovať. Úspechom pre nich je udržanie doterajšieho stavu, prípadne mierneho poklesu (tržieb, prepravených osôb).
Papyr: priznávam, že som už možno trochu deformovaný, ale ak tak, len čisto bystrickou realitou. Tvrdím, že 8 z 10 Tvojich bodov je reálnych tak o 10 rokov (alebo najskôr po nových komunálnych voľbách). Králik sa možno odfarí do prezidentskej kancelárie, a bude pokoj! (Inak jeho kandidatúra ma dosť dobre pobavila - na Slovensku už pomaly platí, že čím neschopnejší človek, tým vyššie sa hrabe - a aj sa tam dostane). To isté platí aj o Prokopovičovi. Aj tá cukráreň čo mal v stropkove už skrachovala...

Keď už hovoríme o ministroch dopravy, ja osobne si nespomínam na ani jedného KOMPETENTNÉHO - Rezeš, Jasovský, Palacka, Mikloš (poverený), a nakoniec to najväčšie eso - Pro*****ovič... Chybou je asi to, že dopravní odborníci sa do politiky nehrnú.
Reply on: Papyr #1987:
Myslim ze skor 19km. Take 2km uz zadratovane su 🙂
Reply on: S499.1023 #1999:
Prokopovic je typicky dedinsky kecalek, ktory nicomu poriadne nerozumie, ale na vsetko ma nazor. Vsimol som si to uz davno predtym, nez sa stal ministrom:( Skoda ze sa mu neuslo nejake ine ministerstvo (idealne ministerstvo kultury).
Reply on: DzurO #2001:
Myslim ze tie tunely povodne vyhovovali, potom sa zmenila nejaka norma tak prestali vyhovovat. Tak niekedy v 80-tych rokoch to upravovali, aby to znovu vyhovovalo. Ale ta norma sa asi zase zmenila 🙂
Reply on: Kami #2003:
No vidíš ako to v živote chodí... Síce nastupujete prednými dverami, síce platíte 13 Sk za jednu jazdu, ale zato máte vydláždené centrum 😃
Dotacie na dopravu su:
52,07 mil. bezne dotacie
29,1 mil. kapitalove
odrobinky za zlavy nad ramec regulacie (1. krat v roku 2003)
prispevky inych subjektov (zrejme len firmy ako HaPa, nejaka Vlkanova a pod.)
Igorko: ved vies, ze na rozpravkach je kus pravdy 🙂.
Podló je najmladsie socialisticke sidlisko. Uprostred dediny su dva obdlzniky NKSiek.
co je aviem tak na elektifikaciu BB-MT treba brerobit tunely takze to treba trosku viac penazy a to tak skoro nebude
Reply on: S499.1023 #1998:
No este aby si nesuhlasil 🙂 Z dopravnych fandov mam najzhodnejsie nazory s tebou a s Martykom, pretoze vy dvaja ste jednak podkuti teoreticky a jednak prakticky, a navyse mate zdravy rozum 🙂

He he, a vychytal som vam dvetisici prispevok 🙂
Petik-netreba zabudnut,ze sudruh Prokoxxxtovic je s velkou rezervou najnekompetentnejsi minister dopravy od prevratu,ktory sposobil totalny rozvrat zel.dopravy na Slovensku.,Podlavice-a ja som si doteraz myslel,ze je to fiktivna obec z rozpravky O kriede Ede zo serie Osmijankovskych rozpravok:-).I.
Vladimir,Papyr-suhlasim absolutne so vsetkym!,Petik:Naklady na cistu elektrizaciu (cize BEZ modernizacie TZZ a SZZ) su min.10 mil./km,takze sa obavam,ze budete radi,ak sa zadrotuje ZV-BB,na BB-MT radsej zabudni...V BB je dotacia do MHD 20 mil.SKK/rok??V jednom z najlakomsich a najjxxnutejsich miest v CR,Marianskych Laznach s cca.12 tis.obyvatelmi,je 10 mil.CZK!
Reply on: PIT #1993:
Ja pevne verim ze otacanie elektrickych lokomotiv v BB (a much v ZV) rozculi bryndziarov natolko, ze budu presadzovat aj elektrifikaciu trati BB-Martin, aby sa to otacalo niekde inde.
Mimochodom trat Zilina-BB-Margecany bola urcena na elektrifikaciu uz kratko po vojne.
Reply on: Petik #1995:
... myslim tie muchy!
Reply on: ľubica #1992:
Podla mna sa obracaju v Podlaviciach!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.