Re #19688 mirkobb: Postoj žilinského župana ma dosť prekvapil, lebo ja som počul také info, že aj žilinský VÚC chce trasu cez BB. Ale to bolo ešte predošlé vedenie, takže veci sa menia. Niekde som videl aj variant MT - TR - Šturec - BB - ZV, ale toto je najmenej reálna trasa, i keď by sa zabili dve muchy jednou ranou. Žilinsklý župan si ale dosť odporuje, lebo povedal, že cesty majú slúžiť čo najväčšiemu počtu obyvateľov. Tak neviem, či má viac obyvateľov BB alebo Turčianske Teplice a Kremnica. Treba si uvedomiť aj to, že trasa cez Kremnicu bude o pár kilometorv dlhšia, preto sa obávam, či tranzitná doprava nebude aj naďalej chodiť cez BB a Donovaly, takže celá investícia by bola zbytočná. Ďalší fakt je, že dnes už existuje rýchlostná komunikácia medzi ZV a BB a na jeseň sa má začať s výstavbou Severného obchvatu, takže nebude problematický ani prieťah mestom, čiže časť trasy by už bola hotová. Ešte k tomu tunelu. Tunel popod Hiadeľské sedlo sa plánuje postaviť ale aj potom, ak by R3 viedla cez Kremnicu, ale bola by to cesta I. triedy (predpokladám, že aj štvorprúdová). No to nevidím veľmi reálne. Buď sa zrealizuje jedna alebo druhá cesta. Preto by ministerstvo dopravy malo ešte konečný variant R3 zvážiť .
Po roku MHD v podaní SAD ZV,a.s. som si povedal, že spravím účet, a to nasledovným spôsobom: kladné veci +, záporné - /max +++,min - - -/, nuž som začal:
01.nové busy +++
02.všetky s transparentmi +
03.hlásenie zastávok +
04.hlásenie zastávok potichu, nepresne -
05.meškania - tak ako za starých čias, takže 0
06.skoré odchody - /tie +4 min pri L21/22 je hrôza/
07.trolejbusy - -
08.priame linky Sásová Radvaň, Sásová Fončorda +++
09.avšak trasa L26 -
10.úplnosť CP a jeho dodržiavanie -
11.nasadzovanie prímestských vozidiel -
12.počet kĺbakov -
13.slabý interval RadvaňSásová -
14.ekologické motory busov +
15.kúrenie v busoch v zime /na rozdiel od Tbusov/ +
16.obnovenie nočákov +
17.interval 20+21+22 -
18.interval 2/21/22 z Radvane -
súčet= 0, čiže ani lepšie ani horšie, preto to treba celé zlepšiť konečne!!!
Pre tých, čo si ctia zákon, dávam do pozornosti novelu 43/2007 Z.z. účinnú od 01.02.2007. Pre SAD ZV dávam do pozornosti vôbec existenciu 168/1996 Z.z. ?
Mne to bolo jasné už v okamihu, keď to Papyr postol, že na tom lietajúci inžinier bude rajtovať ? . Aj tka nejde o nič, keďže diskutovaná makrovlnka nie je v tomto konkrétnom prípade prevádzkovaná SAD BBDS, ale MHD BB.
Sorry,ale dva kuriozne OT:
"Bdelá a ostražitá..,asi blondínka?!"
Polícia pátra po zatiaľ neznámom páchateľovi, ktorý v utorok dopoludnia z auta zaparkovanom pred obchodným domom vo Zvolene ukradol koženú tašku.
Pri jej odcudzovaní nepoužil násilie, pretože bola položená v neuzamknutom vozidle zvolenskej spoločnosti na prednom sedadle spolujazdca.
V taške, ktorá patrila žene z Banskej Bystrice, sa nachádzala peňaženka a v nej 30 tisíc korún, dve platobné karty zvolenskej firmy a dve platobné karty, ktoré patrili majiteľke tašky. Ochranné PIN kódy od všetkých kariet boli zapísané na lístku, ktorý bol uložený v puzdre na doklady. V ňom sa nachádzali aj osobné doklady majiteľky a doklady od vozidla. Páchateľ okrem peňaženky a puzdra ukradol tiež mobilný telefón a pečiatku firmy.
Zilinsky asi tazko,Ti najdem vyjadrenie toho ich zupana..,tak zmenis mienku.
No a to ostatne je na dlhsiu diskusiu,ale nejdem to sem tahat,ak mas zaujem,mame tu s JJ taku frakciu,tak sa mozes pripojit,ak bude mat zaujem..?
?
Dobrá správa, len aby neostalo pri sľuboch, ako je to v našom meste zvykom.
V článku sa píše, že jedna z priorít je budovanie ťahu RK - Hiadeľské sedlo - BB - ZV. Ale je tu problém, pretože ministerstvo dopravy presadzuje trasu R3 cez Kremnicu a nie cez BB. Neviem pochopiť, prečo minister dopravy chce BB dopravne izolovať. Pritom žilinský aj bystrický VÚC chcú trasu cez BB. ?
A vsak aj vieme preco..? Esteze ho odvolali, najprv T-busy v BB "pochoavat" a teraz uz aj zeleznice by bol chcel! A to vsetko ako prihravku tomu, z ktoreho kosiara pochadzal..!!? No ale,co nove dopravne vedenie,ake bude???
Chlapi,vsak Vy si tu z toho robite konkurenciu vlaky.net.. ?
Ale dobre,treba nech vedia vsade, ze to na BBSK dopravnom odbore nie je s "kostolnym riadom".. ?
a este, aby som nebryzgal len na jednych, tak nabryzgam aj na druhych a aj na tretich. Co robi odbor dopravy BBSK? Lebo to vyzera, ze je maximalne spokojny, ze kazdy rok nam nejaky ten par vlakov vyssej kategorie zmizne. Co robi mesto BB? Som zvedavy, ake pripomienky mesto BB a BBSK budu adresovat ZSR v suvislosti s pripravou GVD na rok 2008. Alebo skor otazka, ci vobec budu nejake pripomienky adresovat...
to, ze je ŽDC na slovensku asi 2. najdrahsia v europe je jedna vec, ale to ze si od 2.zemny GVD do BB kraja nenajdu cestu ani len 2 medzistatne vlaky, tak to je tragedia. Co sa tyka BB kraja, podarilo sa to doviest do zdarneho konca a dnes uz ZSSK mozu v nasom kraji osobnu dopravu aj zrusit a nikto si to ani len nevsimne (mozno okrem teba :-D). ZSSK lacno predalo vsetko, co mala v talone a vzdala sa toho bez boja v prospech autobusovej dopravy... Musim priznat, ze ZSSK sa vobec nespravaju ako subjekt, ktory podnika v konkurencnom prostredi. Bohuzial, uz nie je daleko ta doba, ked zeleznice na svoju politiku v BB kraji doplatia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
wizard112
Re #19688 mirkobb: Postoj žilinského župana ma dosť prekvapil, lebo ja som počul také info, že aj žilinský VÚC chce trasu cez BB. Ale to bolo ešte predošlé vedenie, takže veci sa menia. Niekde som videl aj variant MT - TR - Šturec - BB - ZV, ale toto je najmenej reálna trasa, i keď by sa zabili dve muchy jednou ranou. Žilinsklý župan si ale dosť odporuje, lebo povedal, že cesty majú slúžiť čo najväčšiemu počtu obyvateľov. Tak neviem, či má viac obyvateľov BB alebo Turčianske Teplice a Kremnica. Treba si uvedomiť aj to, že trasa cez Kremnicu bude o pár kilometorv dlhšia, preto sa obávam, či tranzitná doprava nebude aj naďalej chodiť cez BB a Donovaly, takže celá investícia by bola zbytočná. Ďalší fakt je, že dnes už existuje rýchlostná komunikácia medzi ZV a BB a na jeseň sa má začať s výstavbou Severného obchvatu, takže nebude problematický ani prieťah mestom, čiže časť trasy by už bola hotová. Ešte k tomu tunelu. Tunel popod Hiadeľské sedlo sa plánuje postaviť ale aj potom, ak by R3 viedla cez Kremnicu, ale bola by to cesta I. triedy (predpokladám, že aj štvorprúdová). No to nevidím veľmi reálne. Buď sa zrealizuje jedna alebo druhá cesta. Preto by ministerstvo dopravy malo ešte konečný variant R3 zvážiť .