Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #18803:
? no čo už chybička sa vľúdila..to asik preto že substrát je ON ? a ženský rod je teda sub - STRATA ??? ))
Ospravedlňujem sa VOTRELEC za zmenu pohlavia ? ? ?
Pre korektnost sa patri povedat, ze za posledne dni v Sasovej pribudli 3 nove pristresky MHD:
1. Magurska (uplne novy typ pristresku, aky v meste nie je)
2. Rudohorska, hajik (vid 1.)
3. Karpatska (odniekial presunuty, teda zanovny-typ ako je na Nam. H. Vajanskeho)

Obyvatelia Sasovej srdecne dakuju 😉

Reply on: Habibi #18802:
dve poznamocky 🙂
1. Votrelec je rovnakeho (pekneho) pohlavia ako ty. 😛
2. dobre vieme ze dopravca nema ziadny problem, len pocasie, dodavatelov a ... cestujucich (tzv. substrat). 😉
Reply on: Votrelec #18791:
Nuž milý mladý muž tento prispevok po dlhej dobe je skutočne fakt konečne objektívny !!! Ja som ZA vymeňme tých hlúpych a nekultúrnych cestujúcich /podobne ako všetkých vôl-ičov čo volili inšô ako ty / aj tie hlúpe krákoračky čo sa fakt ale FAKT nevyznajú do dopravy..a bude tu konečne pokoj..tak teda bystričanov by sme mohli vystrieľať po prípade hádam aj vyzražať však LUK??..))) a nasadíme nových cestujúcich nak sa tá sprostá háveď naučí no nie ??...alebo žeby na kone ???..že nemáme ?? TAK UTEKAJME !!!
Reply on: Mirosk #18789:
mimi ten dodatok uviedol ako fakt,nie ako skodoradost,ze to bol zrovna zvolensky autobus,tam zlyhal ludsky faktor a je jedno aka firma zamestnava toho sofera,zial je to tragedia a neda sa vratit spät! Skor si myslim,ze Tvoja reakcia a V.P. bola neadekvatna,zavanajuca demagogiou..
Reply on: Papyr #18794:
O.K. "Je to jasne ako facka",v "kocke" si to vystizne popisal,aj technicky tomu rozumiem. V podstate vymennik tepla medzi odpornikmi a vyhrievacimi telesami,len si to zatial neviem konstrukcne predstavit,taktiez co by bolo tym teplotnym mediom v tom vymenniku a dalsie detaily. Ale to asi bude predmetom vyrobno-obchodneho tajomstva,vsakze? Regulacia a ovladanie v zavislosti od pozadovanej teploty(letne mesiace) a taktiez prepinanie v case ked sa nebrzdi nie je problem,len to zostrojit,odskusat,nechat schvalit,ponuknut dopravcom,.. ?
Reply on: brefos #18797:
ďakujem, že si takto ocenil moju obetavú a bezplatnú snahu o to priniesť návštevníkom tejto stránky niečo navyše. Nabudúce (tento rok) sa na to vybodnem. ?
Fakt by mohla BBDS už konečne sa rozhýbať a aktualizovať tie Odchody autobusov z AS v Bystrici ? , kedže už týžden sú zverejnené. Poprípade aj tu, nech sa niekto schopný toho ujme konečne. ?
No dobre, tak ste sa dúfam dohádali a môžeme sa opäť venovať doprave, OK? ?
Reply on: VLK #18793:
naco sa vobec pozastavujes nad takym individom ako je Mirosk ?
Reply on: mirkobb #18778:
Vyuzitie brzdnej energie na vykurovanie som uz vtedy rozobral s katedrou elektroenergetiky FEL CVUT a riesenie, ktore navrhli, je taketo:

do vozidla sa pod podlahu namontuju pridavne vykurovacie telesa vo fnukcii odpornikov, ktore budu ohrievat vzduch nasaty zvonku. Kedze prisun brzdnej energie ma velke vykyvy, nemozno vyvod tohoto tepleho vzduchu zaviest priamo do kabiny cestujucich, lebo by z vystupu siel striedavo ladovy a napriklad 130 stupnov teply vzduch. Takze vyvod vzduchu z tychto odpornikov bude smerovany do labyrintu trubiek obdlznikoveho alebo poleliptickeho profilu, ktory bude priliehat zospodu k podlahe (navaria sa tam U-cka). Podlaha odoberie z prechadzajuceho vzduchu teplo, cim sa ohreje, vzduch ochladi a vykyvy teplot zmensi. Vzduch, ktory sa prechodom labyrintom ochladi na prijemnu teplotu, bude vypusteny do priestoru kabiny. Jeho teplotu na vystupe bude strazit termostat, ktory v pripade vysokej teploty (casto a dlho sa brzdilo) necha vzduch chvilu recirkulovat v labyrinte a zaroven prepoji brzdnu energiu do odpornikov na streche alebo do rekuperacie. V pripade nizkej teploty vzduchu na vystupe zastavi prietok vzduchu chladiacim labyrintom a prikuri pomocou klasickych radiatorov.

Jedna sa teda o kombinovane podlahovo-teplovzdusne vykurovanie. Vykurovanie podlahou ma este tu prijemnu vlastnost, ze kedze teply vzduch stupa hore, ohrieva podlaha cely vnutorny priestor trolejbusu.

Ak by sme chceli od sedivej teorie prejst k zelenemu stromu praxe, potrebujem nejaku objednavku na taketo riesenie, napr. formou grantu, od prevadzkovatela trolejbusov. Samozrejme potrebujeme i jeden trolejbus a jeden mrazivy den na odskusanie prototypu zariadenia v praxi. Realizacie zadania sa s radostou chopia machri z CVUT, ktori uz navrhli nejeden technicky unikat, ak sa im za pracu zaplati. Su to ludia z prostredia univerzity, takze nie su drahi. Kontakt - Katedra elektroenergetiky, Fakulta elektrotechnicka CVUT, Technicka 2, 166 27 Praha 6 - Dejvice, dalsie kontakty u mna na poziadanie.
Reply on: Mirosk #18789:
skús sa nabudúce najprv zamyslieť a vstúpiť si do seba, než sem niečo napíšeš.... možno to bude mať väčší prínos, ako Tvoj a V.P.-ho príspevok.... nakoľko je v BB totálny zmetok v oblasti dopravcov kto čo vykonáva, určite som rád tej poznámke, ktorému dopravcovi sa to prihodilo (hoci to neželám ani jednému z nich)... ?
Reply on: Votrelec #18791:
no skutočne si aj ja myslím, že cestujúci môžu za nedostatočnú prepravnú kapacitu SAD ZV.
Dnes ako aj vcera isla kratka L.25 myslim ze 853 alebo take nieco,narvata neskutocne neuveritelne ale co dokazuju bystricky cestujuci to je nieco neskutocne,cestujuci vystupuju, no do busu sa zatial valia cestujuci,ktori chcu cestovat.Nasi castujuci nepoznaju ziadnu disciplinu a slusne spravanie,uz naozaj neverim ze toto co premava v meste BB je MHD,myslim ze sa mi to viac podoba na prepravu dobytka a nie ludi,a nechapem preco ze to vinime SAD ZV,ked za to mozu iba cestujuci,pretoze dobytok sa sprava slusnejsie.Treba odstavit celu dopravu a potom pridu na to ako sa maju spravat v busoch.Ze nemaju pravo robit poriadok v narvatom buse,kde sa neda ani len nadychnut a nie to sa este podat ,ako maju vo zvyku vyhukovat sliepky,ktore sa do dopravy vyznaju ako vacsina ludi na tomto fore.
Reply on: mimi #18787:
musím ťa opraviť, nebol to diaľkový bus. Stalo sa to krátko pred 8:00 ráno, práve som tade prechádzal. Bol to bus ZV-839AU (C954). Večer (keď som išiel späť zo Žiliny) tam už horeli sviečky.
Samozrejme ak by bol hociktorej inej firmy ako sad ZV tak by prežil...to je logika niektorých ľudí(nemenujem) na tomto fóre !!!!! PS: nie som zhúlený a ani ma nikto neopil rožkom!!! Fuj...
No,ak by bol ten bus z BBDS ,tak by bol ten chlapec určite prežil,Ty ...!!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.