Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #10581:
citát zo schránkového vydania MY Smer Magazín:

"Robia si z cestujúcich bláznov?

Cestujúca verejnosť v B. Bystrici už čoskoro zažije ďalší šok. Po celoročných problémoch s mestskou hromadnou dopravou a reakciách kompetentných, čo všetko sa "nedá" a na čo všetko "nie sú peniaze", už od budúceho roka sa bude dať takmer všetko! Nahnevaní Banskobystričania tvrdia, že si z nich robia bláznov..."

?
Reply on: snopko #10545:
Keďže sa neoboľševickí súdruhovia Korniet a Snopko, spolu s primátorom Králikom a väčšou časťou Mestského Zastupiteľstva Banskej Bystrice, vrahovia a úhlsavní nepriatelia mestskej hromadnej dopravy v tomto meste, nenamáhajú odpovedať na veľmi slušne položené emailové otázky, budem ich klásť verejne:
Vážení páni, na zákalde vyhodnotenia akých kritérií ste dospeli k poznatku, že vaša obskúrna inštitúcia prevádzkuje najlacnejšiu a najmodernejšiu trolejbusovú dopravu na Slovensku? Na základe čoho verjene šírite lži o veku vozového parku SAD BBDS? Prečo prichádzate s ponukou na prevádzkovanie MHD v Banskej Bystrici po uzavtretí výberového konania? Na základe akých otrasov svetovej ekonomiky sa hospodárenie vašej oskúrnej spoločnosti náhle takl zlepšilo, že môžete pridávať spoje, obnovovať nočnú dopravu, obnovovať zrušené zľavy a rozširovať ich rozsah, keď v priebehu roka 2005 cena žiadneho vstupu nepoklesla?
Nutne ma to musí priviesť k záveru, že ste doterajšími tvrdeniami o potrebe zvyšovať cestovné a zmenšovať ponuku spojov v skutočnosti obyvateľoiv Banskej Bystrice nehanebne okrádali, a to tak priamo na cestovnom, tak nepriamo prostredníctvom dotácie od mesta.
Záverom si dovoľujem parafrázovať konštatovanie kolegu Papyra: Ak by som si mal vybrať medzi Banskou Bystricou bez trolejbusóv, bez Snopka a bez Kornieta alebo Banskou Bystricou s trolejbusmi, so Snopkom a s Kornietom, s bolesťou v srdci ale predsa len jednoznačne by som hlasoval za Banskú Bystricu bez trolejbusov! A kto ma pozná, ten vie, že na to, aby som sa ja bol ochotný vzdať trolejbusov, sa muselo stať niečo vážne.
Danny: mohol by som uviesť ešte oveľa dlhší zoznam takých zastávok, ale načo, keď ich absolútne nič netrápi... ?
Reply on: snopko #10545:

Ved mi dobre vidime, ako Vam nesmierne zalezi na Vasej MHD ❗

UVEDIEM NIEKOLKO PRIKLADOV:

Pozrite si pozorne, na kolkych zastavkach chyba akykolvek cestovny poriadok!
Ja som nahodou objavil 3 taketo zastavky:
-Zvolenska cesta, pekaren, smer centrum
-Sasova, ihrisko, smer centrum
-Sasova, ihrisko, smer Sasova

A na zaver zhrniem doslova sabotaz linky 20!
(od 01/2005 zrusene vsetky spoje medzi 7:30 az 14:00 pre neznalych) :

1. Od 1.7. 2005, odkedy je novy CP na najdolezitejsej zastavke tejto linky, Namesti slobody, smer Sasova JE ODCHOD OPACNYM SMEROM!!! Teda casy su uplne na ****!
A by ma zaujimalo ako maju cestujuci zistit, kedy im ide autobus?! ? Uz takmer 5 mesiacov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Na zastavke Karpatska, smer centrum p r a v i d e l n e sledujem, ze bus chodi aj o 3-4 min. v predstihu! (rozhodne poobede) Parkrat som ho chcel vyuzit, no viackrat mi usiel. A nie som zase ochotny trcat 10 min. v predstihu na zastavke. Keby si niekto nesedel na vedeni, tak by mohol odchadzat z konecnej o 3 min. neskor, ked uz chodi taky prazdny. Co vy na to?! Tymto sposobom uz skutocne (nielen) touto linkou bude chodit malo ludi..................................................
Ocakavam promtnu reakciu a riesenie nastolenych problemov. Ved vam zalezi na MHD, vsak?! ?
Reply on: LUK #10577:
Este inak: Spravna firma by nedopustila, aby sa nejaka divizia stala takto stratovou. Schvalne pisem nedopustila. Tato firma to totiz sama do znacnej miery VYVOLALA.

Inak, samozrejme, aby bolo jasne: MHD sa neda urobit ziskova. Napriklad taky DPMP je ziskovy len preto, ze mesto do neho naleje rocne 75 milionov. Cize nielen Snopko s Kornietom, ale HLAVNE Kralik a jeho MZ, ktore trpi utkvelou predstavou, ze MHD nie je treba dotovat pokial mozno vobec, su na pricine sucasneho uboheho stavu bystrickej verejnej dopravy.
Reply on: irizar #10571:
"Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť." väčšina firiem by sa zbavila inej veci...a nemusela by sa potom zbavovať stratovej divízie... ?

Re #10573 klementis: všetky linky sú na hlavnej stránke... ?
Reply on: Papyr #10575:
To je tak, ked nieco nema (normalneho) majitela...
Reply on: irizar #10571:
Lebo by prisli o fleky.
Reply on: LUK #10559:
vsak ujo kralik povedal, ze to nie je nic vazne. co nas rozhadze takych 80mil. Sk. takze drahy spoluobcania nemame sa coho bat ?
Reply on: irizar #10571:
dufam, ze mas pravdu. No ako sa pise v clanku, na ktory davam link, tak by to bolo na ukor autobusov, co by v konecnom dosledku nebolo zle. Radsej mat trolejbusy ako o 5 busov viac.

http://www.regionalnenoviny.sk/c/2478471/Budu-Bystricanov-vozit-Zvolencania.html
Aj tak pochybujem, že by Zvolen trolejbusy zrušil. Bol by to krok minimálne tak nepopulárny ako škrty spojov v januári a verejná odozva by tiež bola negatívna. Nehovoriac o tom, že ich odhad nákladov na vozokilometer je prehnaný a v reáli by to určite šlo aj hospodárnejšie.
A mimochodom, ako je možné, že BBDS zrazu nevadia vysoké náklady a prevádzková strata, ktorou sa pri rušení zliav a spojov tak oháňali? Ak je pre nich MHD skutočne tak stratová, ako donedávna tvrdili, prečo sa o ňu teraz tak bijú, namiesto aby celý úsek aj z vodičmi a vozidlami predali Zvolenu, nach sa spáli? Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť.
Reply on: Kami #10569:
Presovskeho primatora tiez uz ani v Smere nechcu... Terazky prisiel rad na vasho ?
Heh, sudruhom v Smere sa znepacil ich spolusudruh kandidat do VUC, t.c. primator.
Papyr kazdy si rad hrabe v tejto bananovej republike na vlastnom piesocku a nedaj boze, ak by sa k jeho valovceku dostal odjedat sok. Tak by to dopadlo s rozdelenim busov a t-busov v B.B.
Papyr: clovek je zvlastny zivocich. Tak sa vzdialil prirode, ze sa u neho niektore vlastnosti neprejavuju. Az ked je v krize ich moze u seba objavit; alebo skonci ako bezdomovec. 🙂
Reply on: Kami #10563:
Stres zivocicha nanajvys zrychli, ale nezaisti u neho vyvin vlastnosti, ktore doteraz nemal.
Reply on: mimi #10564:
Nemusi to tak byt. Funguje to vo viacerych mestach v Polsku a Madarsku. Teda to, ze v ramci jedneho mesta robi elektricku dopravu podnik A a neelektricku dopravu podnik B (C, D, E...) Pokial sa im nastavi spolocna tarifa a spolocne cestovne doklady, tak s tym nie je problem. Lenze ktovie, ako k tomuto systemu pristupia Slovaci s ich maniou vsetko presne vykazovat a s ich nocnymi morami z toho, ze niekto by mohol nieco zneuzit...
Petik ja si nemyslim ze rozdelit prevadzkovatelov na autobusy a t-busy nieje vyhra. Je to dalsi dovod na zabo misie vojny medzi prevadzkovatelmi nesulad v cp nenadvazovani prestupov. Koniec koncov zas bude trpiet len cestujuci.
LUK #10558: teraz ked su vsetky strany nabudene, treba konat. Prave teraz!

Papyr #10561: reakcia na stres moze vyvolat aktivitu, prospesnu pre zivocicha aj pre jeho okolie. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.