Reply on: slovak2018 #56444:
Na tej trati je to celé veľmi zle nastavené. V posledných rokoch som išiel BB - Dudince bez auta možno trikrát. Či pracovný deň, či víkend, vždy sa mi viac oplatil autobus. Ale to je problém väčšiny lokálok. Veľmi nízka traťová rýchlosť, ŽST a zastávky ďaleko od ľudských sídiel. A pokiaľ je ešte aj grafikon zle nastavený, vôbec to nefunguje. Pamätáme si keď sa tu hromadne zastavovala doprava na lokálkach. Dnes už sú skrátka nároky cestujúceho iné a Regiojet ukázal že sa to dá. Ja si úspešnú regionálnu dopravu predstavujem tak, že prídem na krásnu zastávku, v automate si kúpim lístok a nastúpim do elegantnej električky. Realita je taká, že čakám na ledva spevnenom nástupišti pri zatvorenej výpravnej budove z čias R-U. Nastúpim do šukafónu ktorý sa občas vlečie dokonca aj 60, lístok si musím kúpiť v nefunkčnej aplikácií. Áno, záujem cestujúcich nie je. Ale keby popracovali ŽSR a potom aj dopravca, či už by to bola ZSSK alebo niekto iný, bol by. A potom sa zase dostaneme k politike ako pri všetkom a zase sa môžeme hádať ktorá strana áno a ktorá nie.
Škoda, že u nás vždy platí "zrušiť, lebo to nefunguje" a nazývať to ešte akýmsi ozdravným plánom a pod. ale nikto sa nepozastaví nad tým, prečo to nefunguje a ako to zlepšiť? Ja sa ľudom z okolia tejto trate ani nedivím, že sa radšej vozia autobusom alebo vlastným autom, keď vidím ten katastrofálny CP - cez víkend je to totálny výsmech do tváre (a v prípade trate ŽSR 151 je CP naozaj tragický) a k tomu si predstavím dvojhodinovú jazdu nejakou 812, ktorá sa po pár staniciach/zastávkach dokáže zaplniť na maximum a väčšina ľudí sa do nej ani nedostane... Bolo by tiež už načase, aby bol zoznam tratí, kde sa prestane jazdiť oficiálne zverejnený, lebo sa objavuje plno pochybností a nový CP začína platiť už za menej ako mesiac. Zatiaľ sa hovorí najmä o tratiach ŽSR 151 a 153, ale niekde som čítal aj o zastavení dopravy na trati ŽSR 123 + mám tušenie, že zastaveniu osobnej dopravy sa nevyhne ani trať ŽSR 171, kde sú podľa mňa počty prepravených podobné (určite je to zapríčinené zrušením priamych Os vlakov Zvolen - Kremnica - Horná Štubňa - Vrútky pred pár rokmi) ako v prípade trate 153 a i ten CP je na tejto trati rovnako katastrofálny ako na trati 153 a o trati ŽSR 154 hovoriť ani nebudem, kde už dnes je doprava okresaná na totálne minimum (jazdí sa len cez voľné dni okrem letných prázdnin), pre bežných ľudí je to teda nevyužiteľné a tam rovnako očakávam zastavenie osobnej dopravy.

