mimi: dakujem, uz sa o tom pise aj na PO fore. Mne bolo jasne, ze DPMP chce NP trolejbus, ale nevedel som, ci uz tohto roku, alebo az v roku 2004.
Re #9037 Majkl: Pravdepodobne Skoda 24Tr. Ale dokym nie je oznamene meno vitaza sutaze, nemozeme to vediet. DPMP ma sklony kupovat vzdy to, co je v dany moment najvyhodnejsie, ved si vsimni, kolko typov autobusov mame. V PO dielne roznorodost vozidiel vzdy nejak zvladli. Dokonca PO je jednym z mala miest, ktore ma zaroven Citybus a Solaris. Takze sa mozeme lahko dockat ostravskeho prekvapenia, ak teda Solaris ponuku predlozi.
Takze zatial je iste len to, ze ten trolejbus dostane evidencne cislo 124
Ali B.: drobná oprava BUSE-DOT transparenty. Ten pokazený na 297AH ma už neskutočne irituje, lebo ako má bežný vlčák zistiť, že je prelepený reklamou preto, že je pokazený??? Pokiaľ nie sú schopní ho opraviť, tak nech prelepia LEN SAMOTNÝ transparent (teda nie okno pred ním) čistým papierom, ale nie takto! A ešte jedna poznámka k BUSE - ono by bolo maximálne vhodné ich aj umývať, lebo pod takým nánosom prachu, ktorý už na nich za tie roky sadol, už tiež neslúžia svojmu účelu! Ešte že s BUSE-DOT LED nie je toľko problémov.
Tych 5 NP autobusov (3 klbove a 2 kratke) bude DPMP kupovat kazdy rok az do roku 2008 vratane. Zmluva je na to uz uzavreta od minuleho roku, s Karosou. Prva takato 5-kusova dodavka uz prisla v r. 2004.
Ten jeden trolejbus je uz isty? (Mas info z Vestnika?) Alebo je to len dohad?
Dopravny podnik mesta Presov tohto roku kupi 5 nizkopodlaznych autobusov a 1 nizkopodlazny trolejbus. Do ostatnych 25 vozidiel namontuju info system. Vypliva to z dobreho hospodarenia podniku.
Spravil som si za posledné dni ďalší prieskum - a síce neosvetlené a pokazené transaprenty Buse led. Tými neosvetlenými - myslím tým, že síce transaparent funguje, ale večer alebo ráno nie je osvetlený - neviem či tam je neónová trubica alebo čo, ktorá sa vypálila. Sám som sa nedávno presvedčil, že v tme, ak nie je transaprent osvetlený, je prakticky nečitateľný.
Takže:
283AT - neosvetlený zadný malý, kde je len číslo
775AB - neosvetlený bočný vzadu v prívese
712AO - neosvetlený čelný
597AJ - neosvetlený zadný malý
588AF - neosvetlený bočný pri prvých dverách
631AS - neosvetlený bočný pri prvých dverách
632AS - neosvetlený bočný pri prvých dverách
297AH - pokazený zadný malý, ktorý stále ukazuje číslo 51 (naviac je zakrytý nejakým papierom).
Ako som písal, pokiaľ autobus prichádza na zastávku a nemá transparent osvetlený, bežný cestujúci nezistí čo ukazuje, iba keď zastaví na zastávke. Ak je ale zastávka neosvetlená, je takmer nemožné zistiť číslo a cieľ voza. Tým sa prakticky úplne stráca informačná schopnosť týchto transparentov.
Že sa to opraviť dá, je posledne dôkaz na 589AF, ktorej od decembra 2004 nesvietil čelný, vo februári na dlhú dobu zmizla a keď vybehla v marci, už jej transparent svietil.
Je nevyhnutné opraviť hlavne čelné a bočné transparenty pri prvých dverách na spomenutých vozoch. Tieto vozy zvyčajne jazdia na celodenných linkách a sú často nasadzované aj cez víkend, teda pramávajú aj v čase keď je von tma, nie len v čase dopravnej špičky, keď je v lete stále vidno.
S pozdravom
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Re #9037 Majkl: Pravdepodobne Skoda 24Tr. Ale dokym nie je oznamene meno vitaza sutaze, nemozeme to vediet. DPMP ma sklony kupovat vzdy to, co je v dany moment najvyhodnejsie, ved si vsimni, kolko typov autobusov mame. V PO dielne roznorodost vozidiel vzdy nejak zvladli. Dokonca PO je jednym z mala miest, ktore ma zaroven Citybus a Solaris. Takze sa mozeme lahko dockat ostravskeho prekvapenia, ak teda Solaris ponuku predlozi.
Takze zatial je iste len to, ze ten trolejbus dostane evidencne cislo 124