Inak na margo 1001, išiel som ňou v tú stredu keď bola na L9. Interiér sa veľmi nezmenil. Samozrejme že všetko je nové, ale v pôvodnom rozložení, napr. sedadlá sú stále tak atypicky - pred strednými dverami zo sedadiel štvorka, nie trojka, na ľavej strane oproti stredným dverám je medzera ako bola, akoby stále chýbalo jedno sedadlo. Aj zvuk motora ostal taký istý, teda nezvyčajný v porovnaní s ostatnými 14Tr-kami. A takisto aj dvere - obidva krídla sa otvárajú naraz a keď stojí na zastávke, občas sa zdá, akoby mu vypadol prúd... Slovom úplne to isté, ako predtým.
Ešte pre LUKa - pokladňa je 0869. ?
Ešte pre LUKa - pokladňa je 0869. ?
mirkobb
SAD sa doprivatizuje na budúci rok
BRATISLAVA - Vládny kabinet schválil aktualizovanú koncepciu doprivatizácie podnikov Slovenskej autobusovej dopravy (SAD). Predaj akcií spoločností SAD uskutoční FNM formou verejnej súťaže v troch etapách. Prvá etapa, ktorá by sa mohla realizovať koncom tretieho štvrťroka tohto roku, by sa mala týkať siedmich spoločností, v ktorých má FNM minoritný podiel. Koncom tohto roka a začiatkom budúceho roku by sa mala uskutočniť privatizácia v piatich spoločnostiach, kde FNM vlastní 51 percent akcií. Nakoniec sa budú privatizovať tie podniky SAD, v ktorých ešte nenastal prevod minoritného podielu akcií z FNM na súkromného vlastníka.
Kritériami na vyhodnotenie najlepšieho návrhu budú výška kúpnej ceny, platobné podmienky, podnikateľský plán na najbližšie dva roky a referencie, resp. skúsenosti v oblasti zabezpečovania autobusovej dopravy. "Polovičnú váhu bude mať cena, desať percent platobné podmienky, dvadsať percent podnikateľský plán a dvadsať percent skúsenosti s poskytovaním autobusovej dopravy," povedal minister dopravy Pavol Prokopovič. (sita)
[28. 4. 2005]