Pôvodne je práve tá luna (Duní Dunaj a luna za lunou sa valí, nad ním svieti pevný hrad na vysokom bralí...:-D) ale tak sa údajne (ako mi slovenčinárka na gymnáziu povedala) vtedy hovorilo dune:-P.
Dnes opäť 1526 jazdí: konkrétne na L6.
1504 je dnes na L1.
A ešte spomeniem školský spoj Podlavice - Okružná - Jesenský vŕšok: písal som o ňom už minulý týždeň. Ani tento týždeň nechodil cez Okružnú. Dnes som bol v tom čase pri VÚB. Školský bus tam prišiel 7:38, viezol cca 15 ľudí a prišiel tam ešte skôr ako L43, čo má ísť po Nový Svet 7:37. Nehovoriac o tom, že podľa CP, má mať odchod 7:45.
všimla som si, teba som spomenula len ako perličku. A pripájam sa k tebe s pešími vychádzkami. Som síce proti zvýšenému prejazdu vozidlami Bystricou, ale keď doslova nemusím, nebudem podporovať takéto služby (a to mi až tak nevadí to zdraženie, vadí mi spôsob zavedenia celého toho cirku do praxe a za posledných pár mesiacov bol okolo toho chaos už viac-krát a ľudia z toho zakaždým vyjdú ako blbci). Takže, pokiaľ sa nezlepší kvalita služieb poskytovaných MHD BB, tak ich prostriedky nebudem využívať, okrem prípadov, keď k tomu budem doslova nútená. Ale takých je percentuálne veľmi málo.
To je vrchol co sa uz deje v tejto Bystrici ?
Zase ma nemilo prekvapilo zvysenie cestovneho a najma to ze na zaciatku skolskeho roka som si kupovala ako studentka VS cipovu kartu, a teraz, ked chcem vyuzit zlavu, si musim kupit dalsiu. A co je to za zlavu? 10 Sk za jednu jazdu - to je pre studenta trochu moc!
Mesiac po mesiaci nenapadne zdrazuju cestovne o 50 hal. a ani sa nenazdame a budeme my platit 20 korun. ?
Keby sa tym zdrazenim aspon skvalitinili sluzby!!! ? Soferi ostavaju vecne namosureni, okrikuju ludi, neprejavia ani stipku trpezlivosti. ja to fakt seriem. Esteze frajer prave dostal sluzobne auto a ja mozem celu "kvalitnu" bystricku mhd-cku obsrat ?
Srážka dvou autobusů a kamiónu zatarasila dálnici
Takřka ve vrakoviště se v několika vteřinách proměnila ve čtvrtek krátce před polednem dálnice D1 nedaleko Velké Bíteše. Na 156. kilometru do kolony pomalu jedoucích vozidel narazil zezadu autobus.
Autobus skončil ve středových svodidlech a do něho vzápětí narazil další autobus vezoucí domů ukrajinské dělníky.
"Mezi oba havarované autobusy se zaklínil kamión," popsala hromadnou nehodu mluvčí jihomoravských policistů Dagmar Bartoníková. Pak ještě do sebe v obou směrech dálnice narazila řada aut.
Zraněných bylo deset, ale většinou jen lehce. "Nejhůře dopadl řidič havarovaného kamiónu, který byl do nemocnice dopraven se zlomeninami horních i dolních končetin," bilancoval situaci šéf záchranářů Jan Sedlák.
Celkom by ma zaujímalo, či aj pán ing. Snopko je toho istého názoru, že ten paskvil, čo prevádzkujú, je jedna z najlepších MHD na Slovensku? A na základe akých kritérií sa třo stanovuje?
Prepáč, ale všimla si si, že som nešiel sám a v rozhovore som si nejak neuvedomoval okoloidúcich ľudí.
To, čo spomínaš s davmi prechádzajúcimi pešo cez Hušták, je trend, ktorý pozorujem už niekoľko rokov. Kým kedysi som chodil takto sám, za posledných 5 rokov sa chodník premenil na korzo. Len dúfam, že ho nezavrú počas výstavby na Troskách. Ale sama vidíš, že na pešiu turistiku dopravca postupne donútil v dôsledku vysokej nekvality poskytovaných služieb pri rastúcej cene za ňu, dosť nezanedbateľne veľké množstvo ľudí (bývalých cestujúcich), pričom okolo nich chodia po ceste vozidlá MHD so súčiniteľom využitia kapacity vozidla v špičke len cca 0,3-0,6 a to je ešte výrazne redukovaný počet spojov v porovnaní spred niekoľkých rokov. Ale na druhej strane Ing. Korniet si i tak myslí, že patria medzi najlepšie MHD na Slovensku - ako som včera doporučil, okamžite odvolať z funkcie, ale už to ťažko niečo zachráni. Ja osobne (ako fanúšik MHD) som MHD využíval už len pri ceste do roboty a vo výnimočných situáciách, ale dnes som išiel už druhý raz tento týždeň pešo aj do roboty a ak si BBDS myslí, že vybabre s niekým, tak predovšetkým sami so sebou. Ani menežment nezostane vo funkciách, keď povyhadzujú aj napr. 50 vodičov, pretože už nebude mať čo "riadiť".
Takže mi to nedalo a aspoň taký malý osobný prieskum som si urobila. Takže cestou z huštáku na fončordu som sa minula s presne 207 človiečikmi, ktorý išli smerom do mesta, pričom len od mostov po zastávku na Úsvite ich bolo 127, z toho dvaja cyklisti a jeden PIT, ktorý ma nespoznal, ale v tom dave sa mu ani nečudujem. Čo ma teda úplne prekvapilo, bol fakt, že študenti netvorili ani polovicu celej tej masy (čiže MHD z väčšej časti neprichádza o 10Sk ale o 15). Ešte dodám, že som rátala ľudí na chodníku na mojej strane aby som sa tak vyhla rátaniu ľudí, ktorý možno išli na zastávku MHD. Ani z toho môjho počtu ich nemožno vylúčiť, ale keďže som väčšinu stretla až za zastávkou a ešte ku tomu na tej strane cesty, kde ide MHD opačným smerom, takže by to nedávalo logiku, aby išli tade na zastávku MHD, môžem tento počet znížiť na nulu. Túto cestu som absolvovala za 19 minú asvoje rátanie som skončila pred križovatkou na Kyjevskom námestí. Nepočítala som ľudí, ktorý boli na príchodových cestičkách od činžákov, napriek tomu, že bolo zjavné, že idú do školy alebo do práce, takže ten počet ľudí, ktorí prešli v priebehu 20 minút trasu Fončorda-Hušták bude podstatne vyšší. Myslím si, že to stojí za zamyslenie, keď si prerátame, koľko potenciálnych zákazníkov MHD sa radšej prejde pešo, pretože sú nespokojní s kvalitou cestovania alebo výškou cestovného. A to bola len trasa medzi tromi zastávkami. Koľko stratených peňazí je to za celý rok?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
maciatko