Najnovší BB žurnál priniesol šokujúce zistenie...
Igor Korniet: "Banskobystrická MHD je jednou z NAJLEPŠÍCH na Slovensku."?
Do kelu, prečo nám to doteraz ešte nikto neprezradil???
už ste zas odrbali ludí so zyvšovaním cestovného. pán primátor vy zas za nič nemôžete ako vždy !!!! Nič ste pre BB neurobili Dajte cestovné na 100 Sk.
S pozdravom červený chmér ?
To je podľa môjho názoru jedno, vina vodiča busu je, bohužiaľ, viac než jednoznačná, ale že máme po skoro štyridsiatich rokoch funkčnosti diaľnice niekde tak krátky a úzky pripájací pruh ako pri Deviatich Náboženských Symboloch, je hanba (podobná situácia je na D1 pri Dechtároch...
Inak minule som sa na českej D1 mohol v podobnej situácii zabiť, pretože som predpokladal pripájací pruh, tak som sa poriadne rozbehol, aby som sa plynule zaradil a omo to bez "Stopky" či iného varovania vbiehalo priamo do stúpacieho pruhu pre kamióny. Našťastie nič nešlo...
Informácie o nových tarifných podmienkach v MHD sú poskytované v pracovnej dobe od 7 do 15 hod. na telefónnych číslach:
dispečing Partizánska 435 11 72
referát CP Partizánska 435 11 37
prevádzkareň Kremnička 416 48 98
Irizar: neboj sa, čoskoro tu bude taká situácia, že MHD bude cestovať tak málo ľudí, že dopravca umožní aj toto (a následne bude môcť tie predpredajné búdky zrušiť ?).
L1: 1511/3, 1526/5 (po dlhšom čase opäť vonku - doslova pojazdný vrak)
L3: 1504/3
L34: 485AI/4 (pravdepodobne, ráno tam určite bola B732, poobede už 824BK)
L90: 006AG/2
?: 695AR (konečne umytá)
Bohužiaľ spojmi MHD v BB cestujem podstatne častejšie než je mi milé. Videl si niekedy, ako také dobíjanie vyzerá? Je to otázka stlačenia dvoch gombíkov a priloženia karty. Výdaj lístka za hotovosť aj s vydávaním drobných zaberie podstatne viac času a navyše, ľudia si karty nikdy nedobíjajú masovo - bolo by to nanajvýš tak päťkrát na jednom spoji. Určite by to bolo pohodlnejšie než musieť sa zakaždým trepať na predpredajné miesto
Danny: Tak tomu ver, že sa môžu naraz pokaziť aj ŠTYRI vozy... Aj teraz je už skoro mesiac odstavený TAMBUS a pokazený je okrem toho určite minimálne jeden kĺbák, takže prevádzková rezerva sa momentálne ROVNÁ NULE... Ďalším problémom konkrétne toho spoja je, že je to prvý ranný spoj daného vozidla, takže tam sa pridávajú ešte možnosti nenaštartovania, zmeškania šoféra na nástup apod. Určite si nikdy nejazdil na náklaďáku, keď si myslíš, že je také jednoduché presadnúť z pripraveného vozidla do studeného nenatlakovaného... V tomto to skutočne dopravca nemá jednoduché. Druhá vec je, akým spôsobom sa do tejto situácie dostal, ale už radšej rozoberať nebudem...
Irizar to je v kazdom buse zariadenie na dobijanie kariet? V Bb si to neviem predstavit, ze by sa vodic zaoberal este aj z dobijanim kariet.Predlzilo by to zas nastupovanie prednymi dvermi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
smelí zajko
S pozdravom červený chmér ?