no to bezvýznamné plus čo si udelil našemu mestu skrz tu fotografiu, len ta upozornujem, že to tá výhybka a kríženie je už asi rok prerobené, pribudol tam kruhový objazd, teda sa zmenila štruktúra trate.
Na Exprese akurát dávali správu, že SAD Trenčín od 11.04.2005 zriaďuje 40 nových spojov MHD do okrajových častí mesta. Zatiaľ to bude do konca júna na náklady SAD a potom sa vyhodnotí, či sa ujali.
Najprv SAD BBDS musela kompromisne splniť požiadavky, ktoré si mesto stanovilo (pritom je nutné povedať, že mesto nechcelo zľavy pre vysokoškolákov vôbec a ostatné zľavy chcelo podmieniť trvalým pobytom v BB) a teda musela upraviť tarifu a až potom jej je mesto ochotné spomínanú dotáciu poskytnúť. MsÚ je skrátka neschopný zabezpečovať potreby mesta a najhoršie je, že ich nevie ani identifikovať! Druhá vec je dopravca, ktorý absolútne nevie, čo je marketing a zákonné požiadavky na kvalitu prepravy.
Dnes som si všimol, že na niektorých na ohnutých rúrach predstavujúcich označník zastávky pribudol okrúhly znak ČSAD - zastávka (Tulská I, Moskovská, rázc.), ale aj pridrôtovaním o nový prístrešok (Moskovská, PNS). To, že označníky v BB ani zďaleka nespĺňajú zákonné podmienky, je mi úplne smiešne takéto neestetické riešenie, ktoré vôbec nezvyšuje dôveru k dopravcovi.
Pán Ing. Snopko - stále by ma zaujímalo, či je naďalej možné uplatňovať ČK, podla deklarácie dopravcu z minulosti, za elektronickú peňaženku, z ktorej je možné nakupovať ľubovoľný počet a druh cestovných lístkov, limitovaných výškou nahraného kreditu. Rovnako ma zaujíma, aký je postup napr. vo veľmi praktickej situácii pri jazde rodiča s dieťaťom, kedy si rodič z ČK kúpi CL za celé cestovné + chce kúpiť evidenčný CL pre dieťa do 6 rokov.
Ako je možné, že dopravca nijakým spôsobom neinformoval cestujúcich (dôchodcov, vysokoškolákov a pod.), že je potrebné prehrať informácie na ČK na nové tarifné podmienky, za predpokladu, že je to nevyhnutné.
Ospravedlňujem sa, ale pre náhlu chorobu som sa musel odmlčať v týchto krušných chvíľach, kedy sa MHD v BB pomaly, ale iste dostáva do agónie a to predovšetkým činmi ľudí, ktorí by mali zabezpečovať jej fungovanie.
Potom, čo som si prečítal článok zo Smeru, v ktorom riaditeľ BBDS povedal o poklese cestujúcich, že: „Ten nie je závislý od tarifných podmienok ani od kvality služieb. Medziročný, asi 10-percentný pokles cestujúcich je dlhodobý jav v celej Európskej únii." Takýto výrok riaditeľa a. s. by bol pre mňa dôvodom pre jeho okamžité odvolanie z funkcie, nakoľko s takouto filozofiou by nemohol skončiť prvý semester žiadnej vysokej školy s ekonomickým zameraním! Podobným spôsobom sa vyznamenal aj dopravný námestník BBDS Žambor v pondelkových správach na STV. O MsÚ v BB ani nejde hovoriť. Je to skupina ľudí, ktorí dostali od štátu množstvo povinností a kompetencií, s ktorými sa absolútne nevedia vysporiadať, nakoľko nemajú odborne zdatný personál minimálne pre oblasť dopravy.
Po dlhšej dobe opäť správa o meškaní spoja L6/719 - dnes z Partizánskej cesty odchod 7:49:07 - meškanie +8:07!, ale úplným bonbónikom bol pondelok, kedy som za prepravu zaplatil opäť viac, ale kvalita služby bola viac ako úbohá.
- spoj L6/719 Tulská I od. 7:26:11 - meškanie +7:11 (pozn. z mesta prišiel s 8 cestujúcimi), Moskovská , PNS od. 7:36:04 - meškanie +10:04, Kyjevské nám. od. 7:39:53 - meškanie +11:53, Úsvit od. 7:46:42 - meškanie +15:42, Žel. zastávka mesto od. 7:52:34 - meškanie +16:34, Námestie slobody od. 7:57:43 - meškanie +17:43, Partizánska cesta od. 7:59:12 - meškanie +18:12!!!
to je najjednoduchšie, uspokojiť sa s tým, že pokles cestujúcich je trend v celej Európskej únii (i keď dovolil by som si o tom polemizovať)...
Zriadime rubriku články a zasa sa polroka nič o MHD nenapíše...
Ad denný lístok: To chcem vedieť, koľko sa tých denných lístkov za 75 Sk predá... Len pre informáciu, denný lístok v Košiciach a Prešove stojí 40 Sk, v Ostrave 32 Kč, v Brne 50 Kč (v SO/NE platí pre dvoch).
Zľavu (polovičné lístky) vodič uzná len na základe preukážky vystavovanej BBDS, t.j. električenky ako dôkaz o veku nestačia. Mesačné lístky v BB neexistujú, majú len čipové karty, ktoré ich oprávňujú cestovať so zľavou 2 resp. 1 Sk. BBDS taktiež neponúka turistické CL. JE TO PODLA MNA BLBOST NAJMA AK IDE MALE DESATROCNE DIETA A NEMA PRI SEBE PREUKAZKU TAK MUSI PLTIT AKO DOSPELY...PODLA MNA TO NENI NORMALNE VED AK NA NIEKOM VIDNO ZE MA 10 r TAK BY HO MALI PUSTIT ZA POLOVICU A NIE VYKORISTOVAT UZ AJ MALE DETI...NEMAM SLOV
Zozeniem dokazy dovtedy,kym prides,inak na tych fotografiach sa evidentne jedna o MHD autobusy s vlekmi ineho typu ako "vajicko". Koncom tyzdna budem mudrejsi,chystam sa na jednu navstevu ohladne toho a aj inych "specialit" ohladne historie BB MHD,tak potom Ti napisem. Maj sa. M.
"Primátor Ján Králik zasa zdôraznil, že časť z ceny cestovného nejde mestu ani SAD-ke. 'Pri cene cestovného 13 korún za lístok, platí cestujúci takmer 2,50 Sk priamo ministerstvu financií,' uviedol v súvislosti s 19-percentnou DPH, ktorá sa odvádza štátu".
To je demagogia! Rovnako CSAD "dostane priamo od ministerstva financii" viac nez 5 Sk za kazdy liter nafty a podobne z kazdeho dalsieho vstupu okrem miezd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
buko