Firmy su mi jasne. Zmluvu samozrejme nepoznam, len niektore cisla. Nepoznam dovod preco ten avizovany spolocny podnik nevznikol (chybal uz len suhlas zriadovatela BBDS?). Vysledkom je tento hybrid co robi problemy v statistikach. Vdaka aj za ten, inak by sme sa vytesovali zo SORu C9.5
O co ide, je to ze okrem nakupov vozidiel a GO sa bude len betonovat sucasny stav, na velku radost ludi ako Imi, Danny ...


Petik
Ale vsimnite si ubytok cestujucich. Linka 6 este donedavna mala 10min interval, teraz 15min. A toto bude pokracovat ak sa MHD nezmeni. S predlzujucimi sa intervalmi budu ludia MHD opustat stale viac. Zvysenie cestovneho proces prechodu k IGK len urychli. Nepamatam sa, ze by v SR bola inflacia 20% (ani za 2 roky dohromady), navyse ceny nafty stagnuju (alebo nie?). Myslim ze uz teraz mozu MHD v BB cestovat len ti, co nemaju auto, alebo nemaju v praci kde parkovat.
Ak to teda bude pokracovat, budu "harmoniky" obsluhovat aj linky ktore pojdu raz za 20 minut alebo 30 minut? Medzimestku linku Banska Bystrica - Brezno este pred par rokmi obsluhovali takmer vyhradne harmoniky, teraz tam uz nie je ani jedna ale pridali sa spoje. Tak preco by sa to nemohlo zaviest aj v samotnom meste.
Ked raz niekto prejde na IGK, tazko sa bude vracat naspat. Preto by bolo dobre ten odliv spomalit co najskor. Casove listky, prestupny tarif, dobre pokrytie a kratke intervaly su klucom. Toto vsak (zial) nevyriesi trh. Takze mesto by si malo stanovit priority.
Mozno ze prioritou mesta je eliminovat MHD, pretoze je to penazozrut. Cim viac ludi bude chodit IGK, tym mensie dotacie na MHD budu potrebne.