nick cestujuca bol prvykrat pouzity v tom prispevku na ktory som reagoval. ako potom mohol niekto pouzit tvoj nick? ty si pouzila nick niekoho ineho... ?
Tak aby bolo jasne, ja som nepisala ten prispevok ohladom zistovania spojov!! Niekto iny pouzil moju prezyvku.
A po dalsie-nepoznas ma, tak ako mozes vediet ci som hlupa?!
Keby som aj bola-vzdy je lepsie byt hlupy ako vulgarny; hlupy aspon nikoho neuraza. Ale opat sa vratim k tomu, ze tvoje "prispevky" o niecom svedcia....
zial hviezdicky tu dala cenzura, pisal som konkretne. a ked si taka hlupa, ze si nevies pozriet informacie na hlavnej stranke, to je tvoj problem. k takym ludom uz slusny nebudem. dovidenia.
Si fakt velmi "slusny", ak uz chces nieco povedat alebo napisat, tak sa vyjadruj konkretne a nie pomocou hviezdiciek. Alebo nemas dostatocnu odvahu???!!!
Nechapem, preco si zaujal takyto postoj, ale o niecom to svedci.........
Divíš sa že ľudia už stratili dôveru v inštitúciu SAD BB a kašlú im aj na ich výmysli. Nechcem tu prikladať benzín do ohňa, ale niekto by sa už mal nad sebou zamyslieť a keď ho daná práca nenapĺňa z pozície šéfa odstúpiť!! Tkýmto prístupom vážne za chvíľu môžu vyhlásiť bankrot!!! ? ☠
Ešte aby sme sa dobre pochopili. Prízvukoval som, že je len prvý deň. Ale vychádzal som z toho, že som porovnával obsadenosť vozidla spred 3.1. a teraz. Predtým spoj 7:14 chodil taký plný, že na Okružnej mali ľudia čo robiť, aby sa pomestili všetci. A vtedy chodili vozy, pokiaľ si dobre pamätám 6:44, 6:55, 7:15, 7:30. Ale ako som povedal, uvidíme...
Ali B.: 1. Prvý deň nemôžeš robiť relevantné závery. Pri takejto 'masívnej kampani' ešte o tom veľa ľudí netuší...
2. Relevantne posudzovať obsadenosť vozidla môžeš až na Huštáku...
Ráno som pozorne sledoval L.24. A ostal som dosť prekvapený. Všade sa píše, že tých spojov je málo.
Bývam na začiatku Mládežníckej a vidím všetky spoje na tej linke. A môžem povedať, že ani jeden spoj z Mládežníckej nešiel plný! Samozrejme, beriem, že je len prvý deň.
Celkovo som "napozoroval" toto:
Prvý pár spojov 24/506 a späť 24/537 robil 349BJ alebo 348BJ, nie som si istý. Z Mládežníckej išiel presne, na Okružnú prišiel dosť obsadený - všetky sedadlá obsadené a asi 10 ľudí stálo.
Druhý pár spojov - 24/550 a späť 24/620 robil 006AG. Na ceste z Mládežníckej (po Okružnú) viezol asi 10 ľudí. Ďalší spoj (tuším 6:45 z Mládežníckej) robil 351BJ. Ani tento neviezol viac ako 20 ľudí. Potom to už bolo lepšie.
Spoj z Mládežníckej 7:13 prišiel na Mládežnícku,otočku 7:11 (keďže vidím ho až späť, keď prichádza už na Okružnú), neviem kedy išiel z Mládežníckej, ale na Okružnú prichádzal 7:26!!!!!!! Robil ho voz 244AY. Ale nešiel plný. Opäť boli všetky sedadlá obsadené, a asi 10-20 ľudí stálo, ale plný nebol. No prečo meškal prakticky cez 10 minút to neviem. Naviac voz mal na transparente len číslo linky - bez cieľovej stanice. Neviem či potom mal ísť 7:43 zo Starohorskej, ale ak áno, tak mal čo robiť.
Potom som už musel ísť do školy (študujem na VŠ), ale cestou som videl spoj zo Starohorskej 7:15. Z Mládežníckej má ísť 7:45, no len 7:44 prichádzal na zastávku na Huštáku!!!!!!
Tiež ho robil voz 351BJ. Kedy išiel z Mládežníckej to už neviem.
Ale ani tento spoj nebol taký nabitý, ako by sa čakalo, že pôjde plný školákov na Fončordu. V pohode by človek doň na Huštáku nastúpil.
Celkovo, ak to zhrniem, ostal som dosť prekvapený. Myslel som, že bude chodiť plnšia. Uvidím ako to bude ďalej.
A tiež to ešte vyzerá na zaujímavé prejazdy. Ráno išiel 348/9 BJ (neviem), potom určite 006AG (ako tu čítam, potom na 25), potom tam chodia 244AY a 351BJ...
Vcelku zaujímavé.
Nechcem sa prenáhliť, ale počet spojov na 24 asi bude stačiť. (opäť vravím len to čo som videl, neviem, ako to bolo na trase Starohorská - Strieb.nám.).
S pozdravom...
Ešte sa krátko vrátim k informovaniu cestujúcich. Dopravca si opätovne dostatočným spôsobom nesplnil informačnú povinnosť pri zmenách od 01.03.2005, keďže oznamy boli vyvesené v niektorých prípadoch veľmi neskoro, keďže zo zastávok bol odobraný pôvodný CP už 6 dní pred začiatkom platnosti nového a to bez akéhokoľvek odôvodnenia oznamom. Samotné oznamy absolútne nijakým spôsobom neinformovali o aké konkrétne úpravy v trasovaní liniek nastanú, aké linky budú zriadené, u ktorých liniek dôjde k úprave CP, ani akým spôsobom dôjde k úprave tarify - zvýšenie cestovného, rozsah zliav... Skrátka jediná informácia znela, že sa "niečo" zmení od 01.03.2005, čo je tiež dosť nevhodný termín, aby ľudia v strede pracovného týždňa menili spôsob prepravy do zamestnania a pod. Veľká škoda je, že dopravca nie je schopný komplexné informácie vyvesať ani na svoje predajno-informačné strediská, kde sa nedozviete žiadne aktuálne informácie a zo starých radšej vystrinú zmenenú tarifu a takýto napoly obstrihaný dokument nechajú ďalej vyvesený. Takýto marketing by mohli chodiť obterať študenti ekonomických odborov ako zastrašujúci príklad toho, ako to nesmie v praxi vyzerať
Máš pravdu, že aj vodiči sú len ľudia a preto sú z princípu ľahostaní a porušujú všetko, čo sa porušovať dá, len aby si uľahčili život. Napr. v § 55 ods. 4 písm. a) vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vykonáva dopravný poriadok dráh, je vodičovi uložená povinnosť zastavovať na zastávkach a keďže v BB oficiálne neexistujú žiadne zastávky na znamenie v zmysle § 33 ods. 1 pís. b) tejto vyhlášky, mali by všetky trolejbusy zastavovať vždy na všetkých zastávkach. Logicky by obdobné povinnosti mali byť vlastné i vodičom autobusov, čo by mal upravovať prepravný poriadok dopravcu, ktorý stále nie je zverejnený.
Tak aby sme nevyšli z cviku, je tu ďalšia správa o meškaní spoja L6/719, ktorý zo zastávky Tulská I. odchádzal len s 2 min. meškaním, ale o 5 zastávok ďalej na Moskovskej, PNS bol odchod o 7:34:55, teda meškanie +8:55, od Úsvitu 7:42:13 +11:13 a z Partizánskej cesty odchod o 7:53:47 a meškanie až +12:47
Navyše by bolo vhodné v tomto vozidle (1502) konečne upratať, keďže už od štvrtka minulého týždňa sledujem v zadnej časti vozidla tie isté smeti, ako cestovné lístky, obal z 3-bitky, servítka a ďalšie. Hlavne, že sme od dnes zaplatili opäť viac a denná údržba vozidiel (aspoň hrubé pozbieranie smetí) neexistuje. Ešte že sa vo vozidlách aspoň trocha kúri i keď je to často zbytočné, ak vodiči vôbec nie zriedka kedy nechávajú dvere otvorené počas státia na zastávke neprimerane dlho.
LUK