Vladimir: zial, zatial sa musim spoliehat na pamat svoju aj inych, takze rozlisit RTO od Jelz je (v spomienkach a na fotkach) nemozne.
Tie Karosy co sa nakupili z inych podnikov mali vacsinou vnutorne napisy, ale okrem BCA2128 (prazske EC 5210) sa dlho v premavke neohriali. Vydrzala B731.0x BCA0842. Niekde boli nalepky ako v Blave (ked stojite drzte sa), ale zial nezapisal som si ak boli nejake EC.
Len podla casu zaradenia by sme sa mohli dopracovat k bystrickej SPZ. Ale nejazdi uz ziadna cudzia Karosa.
Tie Karosy co sa nakupili z inych podnikov mali vacsinou vnutorne napisy, ale okrem BCA2128 (prazske EC 5210) sa dlho v premavke neohriali. Vydrzala B731.0x BCA0842. Niekde boli nalepky ako v Blave (ked stojite drzte sa), ale zial nezapisal som si ak boli nejake EC.
Len podla casu zaradenia by sme sa mohli dopracovat k bystrickej SPZ. Ale nejazdi uz ziadna cudzia Karosa.
Kami
Trat do Harmanca sla podla tej mapy na rail...
popri trase sucasnej, len miesto tunela sla od Aurisu po ulici L. Saru cez Jesenak do Kostiviarskej (z toho useku sa zachovali kolejnice a jeden most). Po 2. svetovej uz nefungovala, zrejme hned po postaveni novej trate ju zrusili a dlho tam strasili len kolajnice.