Mne sa navrhnutá trasa L35/36 nepáči, lebo de facto vznikne linka nová, čím dôjde k úplnému roztriešteniu cestovných poriadkov v smere Podlavice (ťažko čakať, že sa im podarí preložiť CP L34 a 35/36, keď nie sú schopní preložiť rozumne CP L2+8 - teda linky, ktoré majú oveľa väčší spoločný úsek). A, presne ako PIT píše, cestujúci z toho budú mať 'hokej', ktorým smerom sa majú vybrať na svoju linku, aby dlho nečakali. Okrem toho táto trasa je úplne nevhodná pre autobusy - veľké prevýšenie, ostré zákruty v úzkych uliciach plných parkujúcich IGK... Ešte ako účelovú špičkovú linku dajme tomu...
Schuhu
L20: 955BC, 692BI
L56: 629AS, 695AR
Nová trasa liniek 35 a 36 sa mi celkom pozdáva. Aspoň podlavičania už nebudú môcť nadávať, že sa niekam nedostanú, lebo sa dostanú aj na železničnú stanicu, aj na Park. Mičinská. ? . Konečným slovom však bude až zavedenie nových trás do praxe. A ešte stále nie je nič oficiálne, stále sa o tom len povráva. Takže na to netreba tiež zabúdať.
Krátke trolejbusy na L8 dúfam, že vystriedajú kĺby, aspoň počas školského vyučovania. Lebo inak si neviem dobre predstaviť preklady L2/8.