Re#6161:Bystričan:na cárachy sa este len priprav ked sadke mesto vezme všetki busi ktoré má prenajaté napríklad vsetky 952,961,a ešte aj tieto 941e:244ay,241ay a ešte túto 932e: 245ay takže nám zostanú Ikarus a staré karosy čiže najväčšie šroty(006,091 a 092ag 034bm,367,815af a veľa veľa iných šrotov).
A ten rozdiel v pomere napriek tomu, aký rozsah služieb, spojov a intervalu ponúkajú napr. Wr. Linien. A pri tomto uvažovaní sa človek až čuduje, že tu niekto verejnú dopravu používa (napr. MHD BB); na druhej strane veľa iných, porovnateľných možností nemá...
Keby si sa pozrel v CP na platnosť 55, asi by ťa napadlo, že od roku 2003 asi nebude chodiť bez zmien (po tom, čo sa tu nedávno udialo) a keby si si prečítal aj zopár príspevkov dozadu, tak by si prišiel aj na to, prečo tam 55 ešte nie je. Tí ľudia, čo túto stránku pripravujú, sa tiež nemôžu rozkrájať.
Ctení priatelia - majstri Majkl, Luk a Pit,
mohli by ste tu aktualizovať aj cesťák linky 51 smerom do Sásovej a späť.A linka 55 nebola nijako zmenená?Včera som sa spoľahol na tunajšie údaje, ale čudo! Na zastávke na Nám.ĽŠ bolo niečo iné.A tak som zas ticho spomínal...
? Prečo??? Pretože "Vy" MHD vlastne nepotrebujete? Načo sa teda trápiť tým, že študujúca mládež, mamičky s deťmi a už aj tak dosť vystresovaní pracujúci ľudia to potrebujú? Však?
presne tak, toto je špecifikum zákazníkov MHD. Odídu ľahko, ale vracajú sa späť veľmi ťažko (=ide o nevratný proces). (adrive, určite sa ti z auta nebude chcieť vrátiť do preplneného autobusu)...
Toto je prípad aj švajčiarskeho Sankt Gallenu (ktorý spomínal uko). Poloprázdne autobusy za cenu obrovských dotácií. Zrejme tiež kedysi ľahkovážne pustili cestujúcich z MHD do áut. Prečo sa my nemôžeme poučiť z chýb, ktoré už niekto urobil???
Pamätám si, ako na jednej dopravnej konferencii odborníci z Wiener Linien horekovali, že čo by dali za to, keby mali pomer MHD ku IAD taký ako v BA (70/30). Dnes sa to už vyrovnáva, lebo Blava sa blíži k 50/50... ?
V utorok bolo na Kralikoch veselo. Granus sa smerom hore zacal smykat az zdemoloval co sa dalo. Prva bola na rade audina. Vytahovali ho do 9tej.
Kordicky bus zase trafil pluh.
Kow:Ešte chvíľu poúčaj zakladajúceho člena SpVD o ML.Keby nebolo mojich obetavých kolegov,tak tam dnes žiadny trolejbus nejazdí.A zakladať dnes takú prevádzku je jasná samovražda.
Kow: Opava má 33 trolejbusov a Mariánky sú pred zánikom...
Keď spomínaš Žiar - od zmeny CP v decembri tam zmizli zo zastávok 'MHDčkové' vývesky a na zastávkach sú len klasické SADistické zoznamy spojov.
Budeš sa čudovať, ale sú to práve niektorými obľúbené Čechy/Morava či Sliezsko, napr. Mariánske L., Opava...
Pojem "trolejová trakcia" bol samozrejme mimochodom, ale skús poučiť aj iných prispievateľov.
Kow: Zavedenie trolejbusov v Štiavnici by bolo totálne neekonomické, lebo to je bez urážky len taká väčšia dedina. A osobitná MHD v Brezne tiež nie je nevyhnutná, lebo aj naďalej by dochádzalo k výrazným súbehom s prímestskou dopravou. Takto je jeden dopravca, jedno cestovné a veľmi hustá ponuka spojov. Takmer ideálny IDS.:-)
Majkl:Veď to je mi úplne jasné a ani som to nikdy tak neprezentoval.ČR je rajom na Zemi výhradne v porovnaní so SR.Ale mne sa tu páči a som spokojný. Kow:Nehnevaj sa ale čokoľvek,čo má MHD v rozsahu 8 vozidiel,nie je V ŽIADNOM PRIPADE vhodné na zavedenie elektrickej trakcie (čo je to trolejová trakcia?Doporučujem najprv sa zoznámiť s významom tohto slova,až potom ho používať).Maximálne je to vhodné za hrobára myšlienky závislej trakcie v MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
No ti koki