Reply on: Nika93 #55128:
Tak ono podľa toho pravidla "Cestujúci je povinný na vyzvanie predložiť mobilné zariadenie so zobrazenými údajmi oelektronickom lístku pre kontrolu vodičovi vozidla..." mal vodič právo vyzvať a cestujúci povinnosť preukázať, avšak to je zase také úžasné pravidlo ako všetko tu...
Cestujúci potom nevie, či má niečo robiť automaticky (kedy podľa tohto pravidla vyslovene vodičovi nemusí zakaždým ukazovať elektronický lístok v mobile, len ak ho vyzve a nastúpiť môže aj druhými dverami, teda mimo priamy kontakt s vodičom), resp. prečo práve pri tejto jazde na neho vodič zazerá a vyzýva ho sa preukázať, keď niečo také zatiaľ ani jeden vodič od neho nechcel...
milanko79
- 12M by malo byť až 35 kusov, o počte 10.8M info nemám, typujem však 10 kusov
- všetky autobusy budú vybavené automatickou prevodovkou 12M aj 10.8M
- budú nasadené namiesto Crossway LE 12M
- mali by nahradiť všetky staré nízkopodlažné v DT a BB, v ZV nahradia na "lepších" linkách Crosswaye Line 12M, tie nahradia staré 12M na "horších" linkách ( takisto to bude aj s 10.8M, ta nahradí vysokopodlažný Line a ten pôjde na inú linku namiesto starých 10.6M) tým sa vyradia najstaršie stroje, ktoré prekvapivo nepôjdu na predaj ale na likvidáciu
- všetky autobusy by mali byť vybavené kneelingom a plošinou pre invalidov
- všetky autobusy by mali byť vybavené alarmom na dverách ako v prípade CNG vozov
- niekoľko kusov by malo ísť aj do ZH, do BR budú presmerované Crosswaye Line 12M a 10.8M zo Zvolena a Banskej Bystrice
- všetky autobusy budú vybavené klimatizáciou ( u SAD ZV už štandard, ale ak by niekto nevedel)
- všetky autobusy by mali byť vybavené chladničkou pre vodiča
- všetky autobusy by mali byť vybavené šiestimi stopkami
Dúfam že informácie vás budú zaujímať. Vďaka.