Reply on: S499.1023 #55093:
Tak oni existujú aj štáty kde je normálne s vozom počas prestoja proste zostať na zastávke a nechať vlky nastupovať.Je menší problém niekde presunúť nástupište bus liniek čo tam dnes zastavujú ako prerábať trolejové vedenie. Ale samozrejme najmenší problém je keď sa tvárime že problém neexistuje
Je to smutné, ale poslanci sa nezaujímajú o VHD, ani jej nerozumejú pretože sa vozia v autách, takže im sú "nejakí" cestujúci ako cudzí ľudia. To, že "vybojujú" populistický predvolebný spoj pre dôchodcov nerieši vôbec mobilitu pracujúcich. Riešia sa iba dielčie zástupné umelo nafukované problémy, ako zaviesť žiakov autobusom pomaly až k vrátnici, pretože prejsť ráno 500m od autobusu je atletický výkon, ako zaviesť nejaký nemocenský spoj pre geriatriu či sestričky cez pol kraja, lebo dakomu je zaťažko prestúpiť 1x, či posunúť o +/- 5-10 minút spoj lebo niekto ho chce mať presne podľa seba. Potom špecialita sú starostovia ako rektálni skialpinisti SADkárov, či ich známi, alebo rodinní príslušníci a kamaráti SADkárov, ktorí vymýšľajú podnety na zmeny spojov podľa seba, či zachovanie spoja pre 1-2 cestujúcich, ktorí sú VIP kategória. Že je inde potenciál odviesť 10-20 ľudí to je nezaujímavé.
BB-Schuhu
Linky č. 20, 28 a 29 budú mať konečnú zastávku na Železničnej stanici, pričom obslúžia aj Autobusovú stanicu. Zastávka Parkovisko Mičinská nebude týmito linkami obsluhovaná.
Linka č. 23 nebude obsluhovať zastávku Parkovisko Mičinská, vybrané spoje budú skrátené po Autobusovú stanicu.
Linka č. 43 pôjde obchádzkou cez Bellušovu a Štefánikovo nábrežie (bez zastavenia), linka neobslúži zastávku Mičinská, Kazačok.
Linky č. 80 a 100 pôjdu obchádzkou cez Štefánikovo nábrežie, linky neobslúžia zastávky Mičinská, Kazačok a Bellušova.
Nové CP sú dostupné tu: https://sadzv.sk/cestovne-poriadky/mestska-hromadna-doprava/mhd-banska-bystrica/