Reply on: PDM.8.99 #54061:
DAL je na vlastné riziko dopravcu, takže kritizovať je pekné, ale aspoň vidno, že tam kde nie sú trate to kape a chce to nejakú zmenu. A ak teda linka je stratová, ako správny hospodár ju naozaj obmedzím/zruším.PAL RA: plačeš zjavne na nesprávnom hrobe a ukazuješ riadnu neznalosť: CP schvaľuje práve geniálna Lunterova banda na Vúcke, čiže je to výsmech pre ňu a nie dorpavcu, ktorý odjazdí čo má. Práve naopak, na svojom teritóriu MHD LC ti ukazuje dopravca, že to vie.
Vladimír
Dopytové ovládanie dverí má predsa zmysel aj pre vystupujúcich cestujúcich. Nemyslím si, že by sa povinný nástup prednými dverami s používaním dopytu nejako logicky vylučoval. Naopak, videl som takéto príklady aj v zahraničí.
Inak, ja by som ten SAD Lučenec až tak nehanil. Je mi jasné, že Crealis je len inak dizajnovaný Urbanway. Ale je to dobrá imidžovka. Jej účelom je pritiahnuť pozornosť verejnosti a vyslať signál, že aj vozidlo verejnej dopravy môže vyzerať inak, lepšie. Ak väčšina z tunajších diskutérov slintá nad Solarismi MetroStyle v Salzburgu, neviem prečo taký odpor voči Crealisu v Lučenci. Pointa je predsa tá istá.
Priznávam, že praktické skúsenosti so službami dopravcu SAD Lučenec mám minimálne, preto nedokážem objektívne zhodnotiť ich úroveň. Ale nákup Crealisov, veľmi pekne zrekonštrované AS v LC a RS, na moje prekvapenie intervalové CP v MHD LC..., to všetko sú pre mňa skôr signály, že niekto tam evidentne rozmýšľa a snaží sa o nejaké inovácie.