Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes, v pondelok 20.11.2017 ráno došlo k nehode autobusu SAD Lučenec Iveco Crossway 12M LC-935CM.
http://evidencia-dopravcov.eu/voz/17132
Autobus bol na linke č. 606423, vykonával spoj s odchodom o 6:00x z Lučenca a smeroval do obce Lentvora. V strmom stúpaní, ktoré nasleduje za križovatkou do obce Lupoč, sa autobus na zľadovatelej vozovke stal neovládateľný, zišiel do priekopy a prevrátil sa. V autobuse boli 3 cestujúci, ktorí vyviazli s ľahšími zraneniami.
https://mynovohrad.sme.sk/c/20699479/medzi-halicou-a-polichnom-sa-prevratil-autobus.html
https://www.noviny.sk/krimi/280181-nehoda-autobusu-v-okrese-lucenec
https://magazin.panobcan.sk/zima-uz-udrela-naplno-aj-na-juhu-poladovica-sa-pohrala-s-autobusom-za-halicou/

Podľa vyjadrenia dopravcu, vodič nemal vôbec daný spoj vykonať, nakoľko nebola upravená cesta. Tak hovorí teória, avšak všetci vidíme, že realita je častokrát iná. V drvivej väčšinej sa vodiči v snahe odviesť cestujúcich pokúšajú ísť s autobusom až potiaľ, kam to ešte ako-tak ide.
Reply on: roman85 #53188:
a sprostý kraj prepláca nové vozy aj za také, čo ešte mohli jazdiť - viď C954E, ktoré boli lepšie než vysoké Irisy
Reply on: BB-Schuhu #53186:
V predchádzajúcom príspevku som mal na mysli iba parciálne trolejbusy SOR TNB 12.

Vieme, že SOR vyrobil v roku 2009 aj jeden obyčajný trolejbus SOR TNB 12 s výzbrojou Cegelec, ktorý sa v odbdobí 29.3.2010-1.4.2010 testoval aj u nás v Banskej Bystrici a napokon skončil v Ostrave. Dokonca bol aj kĺbový SOR TNB 18, ktorý taktiež skončil v Ostrave. Pokiaľ sa nemýlim, tak všetky ostatné trolejbusy SOR už boli s výzbrojou Škoda.
Črtá sa opätovne spolupráca Škoda Electric a Iveco Bus.
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/11/13/koda-electric-a-iveco-bus-znovu-na-jedn-lodi

Pokiaľ ide o spoluprácu Škoda Electric a SOR, aj tu sa ukazuje, že takáto spolupráca v modeloch Škoda 30 Tr a Škoda 31 Tr bude pokračovať aj naďalej. Svedčí o tom objednávka nových parciálnych trolejbusov (s pomocným bateriovým pohonom) do Hradca Králové.

Predchádzajúce 3 vozidlá SOR 12 TNB (prvé vozidlo bolo kompletizované v Brne, kde aj od 05/2017 do 10/2017 jazdilo s cestujúcimi, od 10/2017 v Prahe, ďalšie dve vozidlá boli dodané do Banskej Bystrice, kde boli aj kompletizované a dosiaľ nezaradené do prevádzky s cestujúcimi, ani je jasné, kedy by sa tak mohlo stať), však mali elektrickú výzbroj od Rail Electronic a v čase ich výroby ešte nebolo na verejnosti zrejmé, či spolupráca SOR a Škody bude pokračovať.
Admin: Príspevok #53177 prečo ostal?
Reply on: Mladič #53177:
Z EU projektov papame vsetci napr. to ze tu mame historicky bezprecedentny mier a obdobie bez vojny. Na rozdiel od doby kedy boli pri moci tebe podobni.
Pokazený autobus dnes okolo siedmej ráno na zastávke Rudohorská stred (smer Strieborné námestie):
1. http://funkyimg.com/i/2z8Ez.jpg
2. http://funkyimg.com/i/2z8EA.jpg
Reply on: Mladič #53165:
Prosím ťa, urob jednu vec: popýtaj sa Štiavničanov, ako často cestujú na smery KA+VK a snáď pochopíš, že s ich odčlenením od Pohronia si navrhol rovnakú vec ako kritizuješ.
Reply on: Mladič #53168:
Ocividne netusis ako funguje Europska unia, aky je ucel jej existencie a ako funguje jej financovanie.
Ale kedy uz len tebe neznalost temy branila sa k nej sebavedomo vyjadrovat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.