Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Od noveho GVD zial konci aj to okyptene lozko Praha-BB-Zvolen.
Tiez sa zda, ze koncia lozka do Kyjeva (minimalne Praha-Zilina-Kyjev nebude).
Bude sice premavat lozko Praha-BA-ZV-Presov, ale s prichodom/odchodom do Zvolena medzi 2-3 rano to asi nebude to prave orechove.
Metropol - z toho sa stane dost parodia na nocny vlak.
Dnes, v pondelok 20.11.2017 ráno došlo k nehode autobusu SAD Lučenec Iveco Crossway 12M LC-935CM.
http://evidencia-dopravcov.eu/voz/17132
Autobus bol na linke č. 606423, vykonával spoj s odchodom o 6:00x z Lučenca a smeroval do obce Lentvora. V strmom stúpaní, ktoré nasleduje za križovatkou do obce Lupoč, sa autobus na zľadovatelej vozovke stal neovládateľný, zišiel do priekopy a prevrátil sa. V autobuse boli 3 cestujúci, ktorí vyviazli s ľahšími zraneniami.
https://mynovohrad.sme.sk/c/20699479/medzi-halicou-a-polichnom-sa-prevratil-autobus.html
https://www.noviny.sk/krimi/280181-nehoda-autobusu-v-okrese-lucenec
https://magazin.panobcan.sk/zima-uz-udrela-naplno-aj-na-juhu-poladovica-sa-pohrala-s-autobusom-za-halicou/

Podľa vyjadrenia dopravcu, vodič nemal vôbec daný spoj vykonať, nakoľko nebola upravená cesta. Tak hovorí teória, avšak všetci vidíme, že realita je častokrát iná. V drvivej väčšinej sa vodiči v snahe odviesť cestujúcich pokúšajú ísť s autobusom až potiaľ, kam to ešte ako-tak ide.
Reply on: roman85 #53188:
a sprostý kraj prepláca nové vozy aj za také, čo ešte mohli jazdiť - viď C954E, ktoré boli lepšie než vysoké Irisy
Reply on: BB-Schuhu #53186:
V predchádzajúcom príspevku som mal na mysli iba parciálne trolejbusy SOR TNB 12.

Vieme, že SOR vyrobil v roku 2009 aj jeden obyčajný trolejbus SOR TNB 12 s výzbrojou Cegelec, ktorý sa v odbdobí 29.3.2010-1.4.2010 testoval aj u nás v Banskej Bystrici a napokon skončil v Ostrave. Dokonca bol aj kĺbový SOR TNB 18, ktorý taktiež skončil v Ostrave. Pokiaľ sa nemýlim, tak všetky ostatné trolejbusy SOR už boli s výzbrojou Škoda.
Črtá sa opätovne spolupráca Škoda Electric a Iveco Bus.
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/11/13/koda-electric-a-iveco-bus-znovu-na-jedn-lodi

Pokiaľ ide o spoluprácu Škoda Electric a SOR, aj tu sa ukazuje, že takáto spolupráca v modeloch Škoda 30 Tr a Škoda 31 Tr bude pokračovať aj naďalej. Svedčí o tom objednávka nových parciálnych trolejbusov (s pomocným bateriovým pohonom) do Hradca Králové.

Predchádzajúce 3 vozidlá SOR 12 TNB (prvé vozidlo bolo kompletizované v Brne, kde aj od 05/2017 do 10/2017 jazdilo s cestujúcimi, od 10/2017 v Prahe, ďalšie dve vozidlá boli dodané do Banskej Bystrice, kde boli aj kompletizované a dosiaľ nezaradené do prevádzky s cestujúcimi, ani je jasné, kedy by sa tak mohlo stať), však mali elektrickú výzbroj od Rail Electronic a v čase ich výroby ešte nebolo na verejnosti zrejmé, či spolupráca SOR a Škody bude pokračovať.
Admin: Príspevok #53177 prečo ostal?
Reply on: Mladič #53177:
Z EU projektov papame vsetci napr. to ze tu mame historicky bezprecedentny mier a obdobie bez vojny. Na rozdiel od doby kedy boli pri moci tebe podobni.
Pokazený autobus dnes okolo siedmej ráno na zastávke Rudohorská stred (smer Strieborné námestie):
1. http://funkyimg.com/i/2z8Ez.jpg
2. http://funkyimg.com/i/2z8EA.jpg
Reply on: Mladič #53165:
Prosím ťa, urob jednu vec: popýtaj sa Štiavničanov, ako často cestujú na smery KA+VK a snáď pochopíš, že s ich odčlenením od Pohronia si navrhol rovnakú vec ako kritizuješ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.