Reply on: Petik #52717:
Už som ti to našiel - toto je z článku z 8/2015, ale keď tak na to pozerám, tak je to totálne nahovno celý ten projekt od začiatku - to je tak, keď z dopravnej stavbe sa prioritne stane obchodná, pri ktorej sa musí strpieť aj dopravná a tá sa urobí len tak, aby sa tam nejako zmestila, ale je jedno, aká bude jej úžitková hodnota.https://www.bystricoviny.sk/wp-content/uploads//2015/08/projekt-situacia.jpg
https://www.bystricoviny.sk/wp-content/uploads//2015/08/projekt-situacia1.jpg
PIT
Pozitívne sa dá zhodnotiť, že R 343 nebude končiť v ZA (to som raz nepochopil, prečo nepokračoval do BB, ale zo ZA išiel nový vlak), ale pôjde priamo, teraz po zmene linky BA - BB, až do ZV.
Negatívne je, že vlaky od ZA ponovom pokračujúce do ZV budú v BB stáť 9 minút a pôjdu presne v polohe doterajších vlakov do BA a tam sú na prestup 4 minúty (čo síce teoreticky stačí). Tu ale predpokladám, že nechceli počas priebežnej zmeny GVD meniť polohy vlakov medzi BB a ZV, keďže by to malo dopad aj na Os na trejto trati a nechajú to až na nový GVD, je len otázka, či by to nebolo lepšie upraviť hneď teraz, ako čakať pol roka.
Čo však naďalej nepochopím, je časová poloha nedeľných posilových RR - teda prečo idú z BB už 36 minút po riadnom R a potom stoja vo ZV 14 minút - to fakt nie sú schopní zorganizovať dopravu tak, aby to išlo neskôr už z BB, (však aj oproti idúce Os idú v osbitnom nedeľnom režime) čím by sa skrátil cestovný čas do BA a navyše by po tej krátkej ceste do ZV nebolo treba tam tvrdnúť toľko.
Som zvedavý, ako bude vyzerať návrh nového GVD - či sa toto všetko zlepší alebo to pôjde takto blbo ďalej.