Reply on: S499.1023 #52729:
Vzhľadom na to, že vlaky cez Lupków začnú premávať až od 1. júla, zatiaľ nebola možnosť ich reálne využiť. Ak však máš na mysli vlaky, ktoré tadiaľ jazdili pred rokom 2011, tak áno, priznám sa, vtedy som ich nevyužíval, nakoľko pred siedmimi rokmi som "nedisponoval takými cestovateľskými návykmi" než je tomu teraz, čo som už veľakrát oľutoval. Môžem ťa ale ubezpečiť, že nové spojenie cez leto mám v pláne využiť (ak sa podarí, aj opakovane). Naviac, ak by bolo moje bydlisko bližšie k Medzilaborciam, nové spojenie by som využíval pravidelne.Ja dúfam, že táto novinka sa osvedčí a nájde si svoje miesto aj v GVD 2018.
PIT
Pozitívne sa dá zhodnotiť, že R 343 nebude končiť v ZA (to som raz nepochopil, prečo nepokračoval do BB, ale zo ZA išiel nový vlak), ale pôjde priamo, teraz po zmene linky BA - BB, až do ZV.
Negatívne je, že vlaky od ZA ponovom pokračujúce do ZV budú v BB stáť 9 minút a pôjdu presne v polohe doterajších vlakov do BA a tam sú na prestup 4 minúty (čo síce teoreticky stačí). Tu ale predpokladám, že nechceli počas priebežnej zmeny GVD meniť polohy vlakov medzi BB a ZV, keďže by to malo dopad aj na Os na trejto trati a nechajú to až na nový GVD, je len otázka, či by to nebolo lepšie upraviť hneď teraz, ako čakať pol roka.
Čo však naďalej nepochopím, je časová poloha nedeľných posilových RR - teda prečo idú z BB už 36 minút po riadnom R a potom stoja vo ZV 14 minút - to fakt nie sú schopní zorganizovať dopravu tak, aby to išlo neskôr už z BB, (však aj oproti idúce Os idú v osbitnom nedeľnom režime) čím by sa skrátil cestovný čas do BA a navyše by po tej krátkej ceste do ZV nebolo treba tam tvrdnúť toľko.
Som zvedavý, ako bude vyzerať návrh nového GVD - či sa toto všetko zlepší alebo to pôjde takto blbo ďalej.