V tom článku sa okrem iného píše: "Počíta sa aj so zaujímavým prepojením autobusovej a železničnej stanice." No to som teda fakt zvedavý na to riešenie "zaujímavého prepojenia"..?!
Tak aby toho nebolo malo, od 2.9. zastavuje z ekonomických dôvodov premávku na linke č.502504 Čadca – Banská Bystrica dopravca Krella Milan a to CP menil len od tohto pondelka, škoda.
To je klasická neschopnosť a nekorektnosť - uvedú len že podľa osobitného cestovného a už si máš z prsta vycucať, čo tým myslia. Minulý rok to rovnako tak nezvládli, dokonca neboli schopní zverejniť ani časy jázd, len intervaly. Takže aspoň CP že zverejnili.
Reakcia na #52152 od Jeffko:
Samozrejme, že naspäť naprázdno - však asi aby sa v prípadných zápchach v okolí letiska stihli vrátiť na ďalší spoj. Druhá vec - presne na čo by kto chodil doobeda z celodennej akcie so vstupným 13 eur, resp. poobede na ňu?
Reakcia na #52150 od BB-Schuhu:
Tak ono samo o sebe konečne aj železnice na niektorých tratiach pochopili (to až čudne znie :)), že kým vlak nejde, tak nemôže mať ani cestujúcich. A preto po rozšírení počtu a taktu napr. na trase BB - ZA sa stali autobusy zbytočné, navyše cesta vlakom na tejto trase je pohodlnejšia i rýchlejšia ako autobusom. Vlaky zadarmo len napomohli ukázať, že železnica sa dá využívať a jej účel spočíva v preprave väčšieho počtu cestujúcich a súbežná jazda autobusu je v mnohých prípadoch zbytočná. Ďalej už niekoľko rokov dochádza k výraznému posilňovaniu cezhraničnej dopravy z ČR v smere ZA aj s konkurenčným bojom a znižovaním cien. Celkovým dôsledkom tak tie desiatky rokov existujúce autobusové linky strácajú opodstatnenie a logicky zanikajú ako zbytočné i keď napr. pre cestujúceho z Lučenca, ktorý sa chce dostať na Ostravu je samozrejme jednoduchšie si sadnúť do autobusu a odviezť sa priamo, ako prestupovať v ZV/BB a ZA, avšak keďže takých priamych zjavne nebolo dosť a na dielčích častiach trasy sú aj iné možnosti, ekonomika nepustí. I keď aj dlhšie linky majú svoje "čaro", ako napr. RS - BR- BB - ZA, ktoré umožňujú prepravu na rôznych variantoch časti trasy, kde iná alternatíva vlastne neexistuje a zanikli aj tak.
Ten CP BB-Sliač dako nesedí, tie spoje idu doobeda len tam a nazad naprazdno? a poobede idu len zo Sliača do BB, ale z BB už nie? Je to úmysel či niekto zle nahodil CP?
Podľa mňa toto je posledný krok pred úplným zrušením linky, ktoré príde zanedlho. Bohužiaľ, vlaky zadarmo majú čarovnú moc... ? končia už aj linky, ktoré mali 40-ročnú tradíciu.
Na základe rozhodnutia Magistrátu Mesta Banská Bystrica dňom 1.9.2016 sa realizujú nasledovné zmeny v cestovných poriadkoch MHD Banská Bystrica:
Linka č. 20 - ranný spoj 2 (nie 20) obslúži a zastavuje na Rudlovskej ceste 4:14
Linka č. 80 - vznikne nový spoj 24 cez školské vyučovanie na trase Rooseveltova nemocnica - Ďumbierska, ZŠ 7:02-7:20x10 mimo Starej Sásovej
-vznikne nový spoj 25 (nie 21) cez školské vyučovanie na trase Železničná stanica - Rooseveltova nemocnica 14:25-14:49x10 mimo Starej Sásovej
zaujíma ma jedna vec,,
niekde som videl mapku toho maratónu a chcem vediet či autobusová stanica na uhlisku bude v prevádzke alebo nie.
a ešte bude nejaký výlukový CP pre linky mhd?
davidmik555@gmai
alebo ostatných medzispojoch