tiež som si všimol dáke nezmyselné krúženie, čo to má byť? Naviac, k prístrešku nevedie ani žiadny chodník, je bez osvetlenia úplne na konci parkoviska, po tme strach a hrôza a riziko, že sa na Vás linka 21 vykašle ak sa nejaký vodič nebude unúvať tam krútiť a rezne to po starom bez zastavenia (ono aj pri starom prístrešku sa toto stávalo bežne, ak niekto nezvonil, čo ale nie je povinnosť cestujúceho)
Ahojte. Mne sa páčila cesta domov linkou 601455 smer na Rakytovce. Na zastávke Krematorium sme zišli s cesty a musel prejsť parkoviskom /tam, kde umiestnili nový prístrešok/. Myslím, že je to úplné a nezmyselné. Aký dovod? Príkaz z hora
RegioJet neposkytuje servis v useku Zvolen os.st. - Martin a spat, nakolko v tomto useku ide posadka vo velmi obmedzenom zlozeni. Servis sa riadne poskytuje v useku Martin - Praha hl.n.
Mimochodom, nebolo by zle zaviest nejake MHD spoje od vlaku 847. Je skoda ze ked uz sa konecne ZSSK a MDVRR odhodlali niekde prevadzkovat posledne vecerne spojenie v normalnom case, tak sa to zabije tym, ze ludia z toho vlaku nebudu mat na co prestupit a tym padom to zostane nevyuzite Pritom je to super spoj.
Nové poobedné spoje linky č. 100 cez Sásovú a Rudlovú skutočne premávajú (ZV-166CA). Dopravca má na stránke chybný cestovný poriadok, ktorý zavádza cestujúcich.
Jasne, ved nic proti tomu prispevku Akurat to nie len ze ma od idealu IDS na mile daleko, ono je to par mil aj od toho aby to vobec IDS bolo. Ziadna tarifna integracia, dopravna integracia v rozsahu par nahodnych spojov (a bez nejakeho spolocneho dispecingu!). To nie je IDS.
Ja mám tiež ten pocit, že obchádzková trasa pre peších medzi dočasnou AS a ŽST pôjde tak, ako si zaznačil. Inak by ten prechod nemaľovali. Uvidíme vlastne už v najbližších dňoch ako to napokon bude.
Tiež si myslím, že personál v klientskom centre nie je moc príjemný. Vždy slušne pozdravím, odpoveď žiadna, zato vždy na mňa tá pani kukne pohľadom ako by som jej odhryzol z nosa. Taktnosť zamestnancov je tiež určitou vizitkou kvality dopravy, no ta zrejme u nás nenosí.
810zssk: Re Moldava: Isteže, od ideálu IDS to má na míle ďaleko. Chcel som len upozorniť na fakt (keďže to ľahko unikne pozornosti a média o zmenách v autobusovej doprave veľmi nepíšu), že došlo k určitým pozitívnym zmenám v dopravnej obslužnosti, u nás sa nedeje ani to, žiaľ. V slovenských pomeroch toto nie je bežná vec, preto som to uviedol ako príklad. Samozrejme to stačiť nebude, no niekde začať treba.
Rozmýšľam, že dotyčnej pani zo železničnej stanice by možno vhodné -proklientsky- streliť jednu po papuli, aby sa uvedomila, kto je tu pánom?
Keby to robil každý, to by bol fukot ☺
Ufff, tak Moldavu a vobec kosicky region by som urcite nedaval za priklad ako robit integrovanu dopravu.. To je presne ten pripad kedy sa leju peniaze do roznych investicii a realna integracia sa neriesi. Postavil terminal za obrovske peniaze, bez toho aby sa niekto vopred zamyslel nad jeho vyuzitim a takymi detailmi ako ze by napr. bolo fajn keby tam jazdili nejake vlaky. Vysledkom je stvorhodinovy interval bagiet, co ma od atraktivnej dopravy hodne daleko.
Nejak podrobnejšie som neskúmal CP PAL z terminálu ďalej, avšak videl som GVD trate 160. A poviem ti tak, že kým tie tri páry vlakov, ktoré by mali až "od vyhlásenia" vyplniť tie štvorhodinové diery, jazdiť nebudú, tak to teda žiadne terno nie je (aj keď sa v tých dierach zastavia v Moldave, ale nie na termináli, zvolenské rýchliky): http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2016/kcp13_12_2016/160.pdf
- napr. z KE: 4:46x, 6:21, 10:11, 14:11, 16:11, 18:11 a 22:25; od vyhlásenia sú tam uvedené 8:11, 12:11, 20:11, s ktorými by to bolo úplne niečo iné, avšak tieto nie sú v novinkách ZSSK k novému GVD vôbec ani len spomenuté... http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_15_16/gvd_tlacove_spravy/KOSICKY_KRAJ_9122015_.pdf
Inak neviete úplne náhodou niekto zmysel toho, aby na stanici v Turni nad Bodvou nestál po novom celý deň vôbec žiadny vlaky okrem R 835 Domica, ktorý cestou do KE odtiaľ ide o 18:02? Podobne stojí jediný vlak za deň v Lenartovciach - R 936 Kras cestou do ZV (16:56 - 17:00), ale tam mu aspoň ide oproti R 935 Domica do KE?
No zvyšok už nechám na inokedy - najskvelejší v galaxii, to je na dlhšie...
Tak som sa na základe tu uvedených podnetov vybral obzrieť viacero vecí a zistil som cestou postupne aj ďalšie skutočnosti:
1. Areál AS je okrem pôvodného oplotenia odbavovacej haly už doplnený plotom aj ako pokračovanie pôvodného cez výjazd na BR a pokračuje po betónovom múriku oddeľujúceho chodník pozdĺž I/66, po ktorom vyzerá, že je plánovaná obchádzková trasa pre peších zo/na ŽST, ďalej po schodíkoch popred bývalú náhradnú výpravnú budovu (plat pokračuje pozdĺž chodníka popred ňu) a je tam namaľovaný nový priechod pre chodcov krížom cez hlavný vjazd/výjazd rovno smerom do podchodu pod žel. trať. Momentálne bol plot ešte prerušený v mieste chodníka na výstupištiach, ale ako píšeš, dá sa predpokladať, že už dlho prechod cez areál možný nebude (oznamy tam zatiaľ neboli žiadne a ľudia tade chodili, dokonca tam ešte niečo z tých krčiem bolo otvorené). Na opačnej strane - na chodníku od ŽST neboli zatiaľ žiadne známky prípravy na jeho prehradenie. V každom prípade už došlo k zbúraniu prestrešenia nepoužívanej časti nástupíšť (čo boli už za plotom) až po samotnú budovu AS.
Situačný nákres je v prílohe - čiernym pôvodný plot, modrým nový plot, červená bodkovaná pôvodná pešia trasa, žltá nová, červenou označená zbúraná časť.
2. Keď už som bol tam, stavil som sa aj na ŽST pozrieť, ako majú nachystané tabule odchodov a príchodov vlakov. Boli nachystané s označením a upozornením, že platia od 13.12. Avšak ten, čo ich robil, si zjavne vôbec nedal námahu, aby to aj skontroloval a pri letmom prebehnutí som zistil, že na tabuli ODCHODOV majú aj:
- REX 1857 Detvan 20:26 Žilina (18:54) >> číslo vlaku je správne, avšak čas "odchodu" už je vlastne čas príchodu, rovnako ako aj údaj o cieľovej stanici, ktorá má byť vlastne východzou - je to domotané a má to byť na príchodovej,
- R 847 Hron 23:25 Bratislava hl. st (20:01) >> celé má byť na tabuli príchodov,
a obdobne potom zase na príchodovej sú údaje z príchodovej alebo aj ako čas príchodu Os zo ZV len "22:6"...
Tak som sa vybral upozorniť do zákazníckeho centra, aby to niekto celé riadne skontroloval a opravil tieto zásadné chyby (čo lepšie sa môže stať, ako prísť napr. v nedeľu večer na údajný nočný rýchlik do BA a on akosi len príde). Keby ste však videli začiatok debaty s tou pani za okienkom - robila najprv zo mňa debila, že to asi ešte nie je hotové a ešte to neplatí a blá, navyše aj skvelým tónom a nešla si dať vysvetliť, že ja veľmi dobre viem, o čom jej hovorím. Až keď som jej už zvýšeným hlasom povedal, že by sa mohla baviť iným tónom, sa spamätala a hneď sme mohli úplne normálne a konštruktívne o tom hovoriť a zatelefonovala niekomu, kde to majú mať na starosti, poďakovali sme sa a rozlúčili sa. Inak ak takto začínajú debatu s každým, tak to je ďalší proklientský postoj (a to som im vlastne išiel len pomôcť vyhnúť sa väčším problémom, čo pochopila aj pani, čo prišla po info medzitým a tiež jej nočný rýchlik do BA nesedel celkom).
3. Iste ste si všimli, že vymieňali svietidlá aj na nábreží - výsledok je opäť bystricky "kvalitný" a tak už len v okolí zastávok Národná a Štefánikovo nábrežie a v úseku medzi nimi 6 (šesť) nových svietidiel niekoľko dní po inštalácii nesvieti.
Celkovo je až zarážajúce, ako veľa pôvodných svietidiel nesvieti po celom meste a evidentne sa tým veľmi nikto nezaoberá (a to sa teda nejedná o lokality, kde ohlásili výmenu za nové svietidlá), hlavne že nám demagogicky vtĺkajú do hláv nadpismi v médiách, ako sa bystrica rozžiarila, ako aj kopec ďalších nezmyslov. Je fakt skvelé, že objavili svetielka, ktoré začali umiestňovať k niektorým priechodom pre chodcov, avšak napr. tri také sú na vnútornom obrubníku zákruty pri priechode, ale že obe lampy susediace s nim sú nefunkčné a je tam pekná tma, to je bezpečnosť ako vyšitá. Takýchto príkladov možno menovať donekonečna (pritom teraz sa po výmene uvoľnilo kvantum pôvodných svietidiel, takže výmeny je čím robiť, už len nech si niekto na to nájde čas), úžas je i park pod Pamätníkom SNP, kde z pôvodných kedysi štyroch reflektorov sú tam len tri a z toho svietia dva a drvivá väčšina lámp na Nám. slobody medzi Luxom a domom oproti nemu sú nefunkčné a to sa bavíme o centre mesta... By ma zaujímalo, kade všetci tí zodpovední, volení a MsP chodia, keď nikdy nič problematické nevidia, len samé úspechy.
Viem, že som sa dosť rozpísal, ale to človek stihne len keď sa raz prejde cez mesto (a to teda už nechcem ďalšie rozpisovať, aspoň to, čo sa týka dopravy).