Reply on: S499.1023 #52078:
úroveň myslenia a lá 1974 sa nedá u štátneho molocha, večne tunelovaného (tunelujúceho?) zmeniť zo dňa na deň - najmä keď vidíme, akú úroveň tu máme: ZV-BB elektrická lokomotíva len na R vlakoch, veselo sa tu premávajú bagetky a škatule pod drôtmi, čiže ešte sa za to platí pokuta že dízel pod drátmi, ale to súdruhom na Rožňavskej nevadí....lebo tam ani nedovidia (vlastne ani na špičku nosa). A práve preto nám treba takých ako RJ a LeoExpres, aby sa ukázalo, ako nekoncepčné to tu je a čo všetko môže fungovať, čo dosiaľ nefungovalo ?
810zssk
Co sa DPMBB a nim realizovanych zlepseni tyka, to uplne kvitujem a samozrejme ten dopravca spravil v Bystrici obrovsky kus roboty - do takej miery ze skrz celu tu tragickost MHD BB by sme nasli par nimi zavedenych elementov ktore mozme v ramci SR nazvat takmer spickovymi.
Ja som rozhodne za trat do Sasovej, ale ta MHD BB nespasi. Trolejbusy pomozu zivotnemu prostrediu a za istych okolnosti mozu pomoct aj ekonomike. Z pohladu cestujuceho vsak nie je skoro ziaden rozdiel medzi autobusom a trolejbusom - a myslim si ze kluc k zatraktivnovaniu MHD je niekde uplne inde. Stale neexistuje moznost neobmedzene a bezplatne prestupovat s akymkolvek listkom (napr. v Nitre boli od 1.7. zavedene plne prestupne papierove listky), stale existuje system linkovania odvsadial-vsade raz za den, stale neexistuje nocna doprava (keby aspon tie denne linky koncili neskor...), stale neexistuje garantovanie najdolezitejsich prestupov.. toto su vsetko veci kde sa da Brnom inspirovat tak povediac zadarmo a s ovela vacsim efektom pre cestujucich.