Reply on: davidmik555@gmai #52033:
7min v špičke, 10 min v sedle, 15 min cez víkend (keď zrátaš súčasné intervaly 1+34 tak to približne vychádza)
a potom to už nik neopravil
Sem som to hodil, lebo sa to kontextualne hodilo k debate ?
BB-Schuhu
Ja tiež súhlasím s týmto.
1. S výnimkou časov na okraji dňa a koncových úsekov južne od Sládkovičovej si nemyslím, že tie vozy sú prádzne. Niektoré spoje sa vedie celkom slušne naplniť. Nehovorím, žeby sólo kapacitne nestačilo, no kĺbový autobus poskytne predsalen lepší komfort. Aj "x"-ové poradia zabezpečované kĺbovými autobusmi robia spoje so žalostne slabým vyťažením.
2. Sólo Citelisy jazdia od roku 2009 väčšinou celodenky, a na víkendy si ich brali aj ďalší vodiči z 21/22, istú dobu aj vodiči z B952 na L26/28. Majú najazdených pomerne dosť km a povedzme si úprimne, po necelých 7 rokov prevádzky nie sú v najlepšom stave. Naproti tomu máme kĺbové Citelisy, ktoré jazdia výrazne menej (väčšinou len v pracovné dni, aj to väčšina len špičkové poradia) a sú na tom viditeľne lepšie po technickej stránke. Keď už tie vozy máme, prečo majú väčšinu svojho života stáť v garáži? Nekupovali sa predsa, aby slúžili cestujúcim?
3. Otáčanie v Iliaši. Každý pracovný deň sa tu otáča na vybraných spojoch kĺbový Citelis z L90 a ide to.