Kami: Prvy presovsky Renault c. 333 naklananie vobec nema. Ten druhy c. 343 naklananie ma, ale ovladany je len vodicom. To BB mala taku poziadavku, ze naklanat na kazdej zastavke automaticky? Navod na obsluhu vozidla totiz uvadza, ze kneeling sa smie pouzivat maximalne 3x v priebehu myslim stvrthodiny (plati pre klbak). Zoberme teda, ze pre solo voz by sa to mohlo 5x. Nemoze byt problem s vasim naklananim v tom, ze sa uskutocnuje pricasto? Stale totiz tvrdim (overil som si to aj u vodicov), ze v PO s tym problem nikdy nebol.
Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
?!
kami
Citybusy maju rucnu plosinu, ale myslim ze sa ani nepouziva, vsetci sa dostanu dnu aj bez nej.
Skusil som si rozne sedadla v roznych Citybusoch, vsade som sa vmestil okrem prazskych klbovych. Tam je to nejako natlacene. Inak v pohode (mam 1,8 m).
Ked mali dojst Citybusy, nevedelo sa ci budu mat aj kneeling lebo je vraj poruchovy. Maju ho ale nepouzivaju. Autobus sa aj tak naklana na zastavke sam ...
Ku mne sa tiez nedostali reci o "plavajucom" autobuse, jediny problem malo byt citlive cidlo na dverach (nepretlaci sneh na zastavke a s otvorenymi dverami sa nepohne).
Mata: tak tak