Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Danny: Som jednoznacne za upravu intervalov, ako si to napisal. Najprv ale treba zmenit system odmenovania vodicov v BBDS. Pokial su plateny len za jazdu a nie za vyckavanie, kazdy z nich bude povazovat predlzenie intervalu za jeho okradanie.
Mimochodom, neuvazovalo sa v BB s vytvorenim standardneho DP (co tak Dopravny podnik Babska Bstrica - DPBB ?). Niekto moze namietat, ze je to nezmysel, ze to, ci je to SAD alebo DP nema ziadny vplyv na kvalitu MHD, no prakticke skusenosti zo Ziliny, kde za 10 rokov existencie DPMZ mestska doprava napreduje po vsetkych strankch, su dokazom opodstatnenosti tejto uvahy.
Nejak se to posralo, a odislo to az 4x! Sorry
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Vladimír: ja osobne tie Citybusy považujem za OK, vodič mal vtedy zrejme na mysli to automatické naklápanie. Ale nálada voči nim v BB nie je bohvieaká. Pár ľudí som sa pýtal a povedali, že viac sa ich kupovať asi nebude. Dôvodom je rozhodne aj nepomerne vyššia spotreba nafty oproti soolo vozom s manuálnou prevodovkou.
d3k0: celkom sa mi ten nový dizajn pozdáva 🙂
OK, novy design bezi, komu by to este robilo problemy, ten by mal refreshnut stranku.
All: Odteraz cca. hodinu bude prebiehat upload novej verzie webu, takze ospravedlnte pripadne designove kulehy...
Kami: Prvy presovsky Renault c. 333 naklananie vobec nema. Ten druhy c. 343 naklananie ma, ale ovladany je len vodicom. To BB mala taku poziadavku, ze naklanat na kazdej zastavke automaticky? Navod na obsluhu vozidla totiz uvadza, ze kneeling sa smie pouzivat maximalne 3x v priebehu myslim stvrthodiny (plati pre klbak). Zoberme teda, ze pre solo voz by sa to mohlo 5x. Nemoze byt problem s vasim naklananim v tom, ze sa uskutocnuje pricasto? Stale totiz tvrdim (overil som si to aj u vodicov), ze v PO s tym problem nikdy nebol.

Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
Vladimir: po otvoreni dveri sa mierne nakloni automaticky, bez zasahu vodica. To nie je ta porucha. Vysledok je nastupna vyska 320 mm. Je to citelne a viditelne. V Presovskom Euro 2 som si naklananie nevsimol. Podobne sa naklana aj I412 v BA.
Nevies, aku tarifu maju DPMP od VSE ? Specialnu tarifu maju len ZSR, tie sa tvrdo brania prechodu na 2-3 tarif (platia len za kW bez ohladu na cas a maximum odberu). Inak sa plati okolo 1 Sk za kW plus poplatky na namerane, resp. dohodnute maximum (200 - 300 Sk).
Kami: Joj, pomylil som si autora s adresatom 😞
Prosim Ta, vysvetli mi ako sa Renault na zastavke naklana sam. To je ta porucha? Alebo je to tak umyselne?
No, presovski Renaultaci si vypinaju zabezpecenie, takze pohnut sa s otvorenymi dverami nie je problem.
Kneelingom je v PO vybaveny len druhy City Bus c. 343. Pouziva sa to pravidelne a poruchy, pokial viem, neboli ziadne. Problemy boli opakovane iba s elektrickou plosinou.
Vladimir: zavod MHD je SADka, takze ...
Citybusy maju rucnu plosinu, ale myslim ze sa ani nepouziva, vsetci sa dostanu dnu aj bez nej.
Skusil som si rozne sedadla v roznych Citybusoch, vsade som sa vmestil okrem prazskych klbovych. Tam je to nejako natlacene. Inak v pohode (mam 1,8 m).
Ked mali dojst Citybusy, nevedelo sa ci budu mat aj kneeling lebo je vraj poruchovy. Maju ho ale nepouzivaju. Autobus sa aj tak naklana na zastavke sam ...
Ku mne sa tiez nedostali reci o "plavajucom" autobuse, jediny problem malo byt citlive cidlo na dverach (nepretlaci sneh na zastavke a s otvorenymi dverami sa nepohne).

Mata: tak tak 🙂 🙂
Majkl: Jav zvany "posahane naklapanie" som si v PO nikdy nevsimol a priznam sa, ani si neviem predstavit, ako to moze vyzerat 🙂
to je super, ze existuje takato stranka :o))
Mne na tych Citybusoch vadi akurat malo miesta na nohy a blbe rozmiestnenie sedadiel.
Ale nastupovanie/vystupovanie je nepochybne pohodlnejsie. A to uz nehovorim o dochodcoch a matkach s kocikmi.
"Opitu" jazdu som si nikdy nevsimol.
Vlado: bavil som sa akurát s jedným vodičom a povedal, že nadávajú na to cestujúci, dielenskí a konieckoncov aj on. Vraj to má pošahané naklápanie a kvôli tomu to údajne cestujúci volajú "opitý autobus" 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.