Nie? Mne ukazuje v PDF stále starý cp platný od 1.5.2011. Má byť od 1.10.2011 kde by mali byť zapracované zastávky na Podborovú. Ja že to opravia, aktualizujú a nič. ?
proste ráno o 8:00 pôjdu 3 spoje z Tisovca na BR v "x", z toho dva spoje (aj vlak aj bus) súbeh už z Hnúšte cez Tisovec až do Brezna (doteraz vlak z RS bol seknutý po Tisovec, tak ten krátky súbeh Hnúšťa-Tisovec nevadil, cez víkend len on). Veď práve preto išiel ten skrátený bus spoj až o 8:45x z Hnúšte, aby nešiel v súbehu s vlakom cca 7:45 a teraz by išli oba naraz a ešte až do BR
už keď musel ísť jeden bus "mimo", tak radšej mohli urobiť výmenu vozu so SADZV za B741 a bolo by to. Alebo potom radšej tú BB-245AY miesto tej BB-715BE a následne BB-715BE vymeniť za vozidlo so SAD ZV. Škoda, pri toľkých špekuláciách čo sa už porobilo, sa to malo k spokojnsoti občana spraviť. Ale my sa tu tvárime, že B961 nepotrebujeme, hoci opak je pravdou a každý jeden kĺb len a len pomôže. ?
Áno, o 11.10 ostane (asi mimo xL), víkend treba (pôvodne som rátal iba s ním), lebo záhadne zmizol diaľkový spoj 11.30x z BR smer Tisovec (neviem aká spoločnosť a odkedy nepremáva, nestál by ale na Zbojskách), optimalizácia by bola tým pádom lepšia...Čo sa týka návratu 7:45x z Hnúšte, viď starý CP 601471 z 2008-9 http://web.sadzv.sk/pages/pal_zv_08/pdf/601471.pdf, kde sa až po hodine vracal 8:45x po Tisovec, zrejme tam prečkal až do 12.30 (no tým spojom 11.10 sa to pokazí). Musíme si uvedomiť, že na relácii Tisovec-BR by išli tým pádom tri spoje (7:58x, 8:05x diaľkáč eurobus KE-BB priamo, 8:15x vlak (z RS a Hnúšte) - teraz chodia len dve varianty...Okolo 17:00 v "N" idú dokonca tiež tri spoje: vlak, 601471 (tesný neprípoj v súčasnosti na Dolehronec, to sa podľa mňa zmení na -10-15 min., keďže vlak pôjde len v "a") a 609440!
Na Zbojskách som narážal na zastavovanie spojov zo závodu B.Bystrica (sobotný Tisovec a pracovná Hnúšťa, tak teraz sa dostanem aj na turistiku (Fabova Hoľa, Klenovský Vepor, Muránska planina...:), na rozdiel od predchádzajúceho dopravcu
Ten dopoludňajší vlak po 11:00 z Brezna pôjde ale len počas prázdnin, takže autobus linky č. 601471 bude potrebný aj naďalej (akurát možno po novom nebude jazdiť v lete, ale skôr si myslím, že to nechajú tak ako je). Ten ranný spoj okolo 8:00 z Hnúšte do BR je návrat spoja do Brezna, aby následne mohol ísť o 11:10 do Tisovca, takže z tohto dôvodu zrejme zostane. I keď stále je možnosť zmeniť časové polohy tak, aby nedochádzalo k zbytočnému súbehu. Napr. v opačnom smere o cca 17:00 z Tisovca do Brezna idú v súčasnosti vlak aj autobus.
Máš pravdu, že na Zbojskách zastavuje každý spoj. Ja som si to nejako ani neuvedomil, ešte v CP z roku 2009 tam zastavovali iba miestne spoje Brezno-Tisovec. Je to spôsobené aj tým, že táto lokalita si pridala na význame CR, známy gazdovský dvor, zbojnícka strela a iné atrakcie.
Keď sa už spomína Tisovec, v konečnom návrhu GVD na trati č. 174 Brezno-Jesenské http://www.zeleznicne.info/storage/nkcp20111211/kn_2011_2012_174.pdf sa obnovuje prípoj od Horehronca (prichádza až z Břeclavi), avšak iba cez letné prázdniny paradoxne v pracovné dni z BR o 11:14xL (v Tisovci prípoj priamo až do Fiľakova cez Jesenské, dalo by sa to pekne traťovo zokruhovať na akciách typu LIDL). Vzniklo to vlastne rozdelením spoja 13:13x, ktorý tým pádom už nepôjde v júli a v auguste. A opačne sa obnovuje spoj 8:15x z Tisovca (ako pokračovanie vlaku z RS, z BR po 35 min. prestup až do ZV) tým, že spoj 16:40 (prípoj na Dolehronec) nepôjde denne, ale len cez víkend 16:40a. Teda nepribudnú výkony navyše po rušení z 1.5.11, len sa to "preskupí", očakávam následné zmeny aj na bus linke 601471 http://web.sadzv.sk/pages/cest_pal/pal_bb_11/pdf/601471.pdf (obmedzenie, resp. zrušenie spoja o 11:10, 7:45x z Hnúšte, posun spoja 17:00 BR cca o 10 min. skôr, čím sa zabezpečí v "x" prípoj v BR na Dolehronec), príp. zmena 609440 http://portal.cp.sk/Data/L609440_110901_32951.pdf
Som zvedavý, kedy sa začne tá reko cesty I/72, na EIA visí čiastkový 550 m II. úsek, I. etapa 2013-14, podľa dnešného MY to majú byť tri úseky celkovo 8,37 km...
Inak odkedy stoja všetky spoje L 601471 na zast. "Zbojská", v 2008 tak nebolo... ?
okrem toho, že ZV-254BA je záložné vozidlo, tak dosť často som tento autobus stretával na sobotnom spoji o 7:45(6) do Tisovca. Zrejme išlo o pravidelný výkon. Dosť dávno som už ale týmto spojom necestoval, tak neviem čo tam jazdí v súčasnosti.
9 rocny? s toho 4 roky odstaveny , ked si spomeniem ze donedavna sme sa vozili na 25 rocnych karosach po x-tej go a bol to luxus., darmo doba ide dopredu , v bb urcite , a ine mesta br,zv,dt,zh jazdia stale roky 90-te ak ne 80-te
Bystrica len poziera to, co jej Brusel a Bratislava (predtym snad aj Praha) podstrci, tak co by sa trapila... V prvom rade si mali tieto svinstva preverit v Bruseli...
DPM BB je asi najbohatší podnik na Slovensku ked takto neracionálne nakladá s majetkom. ?
Ja pevne verím že v BB už bežne v premávke nestretnem starší typ autobusu ako B961(E) / B 952(E). Lebo inak to by som sa veľmi - ľudovo povedané Nas-ral.
Čo by dali za taký voz na Ukrajine alebo v Rumunsku.
- vo vedení oboch podnikov a mesta vobec nerozmýšľajú. ? - len Bratislava má celú flotilu B741 aj keď po GO.
Pozeral som foto z poslednej "jazdyô BB-715BE, veru 9-ročný kĺb sa likviduje v BB, to je luxus. Chcem sa opýtať znalých, či bol naozaj v tak zlom stave alebo len jednoducho pre splnenie podmienok fondov musel ísť "pod autogén"?
Dnes a ZAJTRA 4.10. medzi 10.00-12.40 prebieha vlaková výluka na trati 170 v úseku B.Bystrica-Vlkanová, náhrada autobusmi (videné z L 22
Výluka tiež od stredy 5. do piatka 7. oktobra medzi 7.20 a 10.10 na trati 172 v úseku B.Bystrica-Slovenská Ľupča
A na trati 150 za Levicami medzi st. Lok a Podhájska dnes, v stredu a v piatok od 8.30-12.00 - týka sa rýchlika R 830 "Tekov" z Banskej Bystrice do Bratislavy, pravdepodobne to nestihne ani opačný Tekov R 831 11.59 Podhájska; autobusová náhrada medzi týmito stanicami
Aha, teraz sa všetko združuje a spája. U nás do Kremničky bola presťahovaná SPŠ stavebná a tak to aj vyzerá na zastávke "Vozovňa" napr. o 13:45 smer mesto. Tá posilová L 2 o 13:45c tam sedí...
Na Lieskovskej ceste zrušili strednú školu, teda ju presťahovali na sídlisko Podborová, do strednej školy hotelových služieb a obchodu. Teraz je tam kopec študentov, čo je vidieť keď masy idú domov a veľa toho pešo. Preto je posilnená aj linka 6. Nečudoval by som sa tomu, keby tam pribudla aj iná linka-raňajší spoj napríklad aj od Pliešoviec, Krupiny a podobne. ?
Predám úplne novú, zabalenú knihu:
Autobusy a trolejbusy pražské městské hromadné dopravy
ISBN: ISBN 80-238-8574-X
Vydavateľ: Dopravné podniky hl. m. Prahy, a.s.
Rok vydania: 2002
Autor: LINERT, S.
Farebnosť: Farebná
Zaradenie: Knihy
Počet strán: 264
Kontakt: monika@otobus.hu
Stručný popis: Katalóg jednotlivých typov autobusov a trolejbusov používaných v pražskom dopravnom podniku.
Výťah: Kniha je rozdelená na tri časti venované vozidlám autobusovej dopravy, trolejbusovej dopravy a štatistickým údajom v tabuľkách. Jednotlivé kapitoly sú ďalej členené podľa období a koncepcie vozidiel. Kniha tiež obsahuje informácie o autobusových a trolejbusových garážach. Popis jednotlivých typov vozidiel zahŕňa základné technické parametre, počty zakúpených vozidiel v jednotlivých rokoch vrátane evidenčných čísel, vzájomné odlišnosti jednotlivých sérií a fotografickú či obrazovú dokumentáciu vozidiel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK