Ad #45378 mirkobb a Re #45377 BB-Schuhu: Ešte chcem ale v tejto súvislosti dodať, že po predĺžení R1-ky v budúcnosti smerom na Slovenskú Ľupču by sa znovu stala táto časť cesty I/66 obojsmerná a bude z nej plnohodnotná cesta I. triedy s pokračovaním cez m.č. Šalková a ďalej na východ cez Sl. ľupču smerom na Brezno. V tom prípade sa to jednosmerné napojenie na R1-ku zruší a na Partizánsku cestu sa bude dať dostať len cez tú prvú MUK bližšie k centru a následne cez (teraz tú novú svetelnú) križovatku ulíc Partizánska cesta a Na Hrbe pri CSPH Shell.
Situáciu ako to bude vyzerať po avizovanom predĺžení R1 smerom na SL a vytvorení tej novej I/66 cez Šalkovú nejlepšie vystihuje zas táto mapka http://img26.imageshack.us/img26/3889/xcementaren.png
Situáciu ako to bude vyzerať po avizovanom predĺžení R1 smerom na SL a vytvorení tej novej I/66 cez Šalkovú nejlepšie vystihuje zas táto mapka http://img26.imageshack.us/img26/3889/xcementaren.png
BB-Schuhu
Ale to sa bavíme o konečnom výsledku, keď bude SO hotový. Moja otázka bola zameraná ešte na priebeh výstavby. Konkrétne či úsek R1 (so začiatkom v MÚK Cementáreň po koniec budovaného úseku SO s napojením na "starú" cestu) - odovzdaný do užívania 19.9.2011 - zostane v premávke už nastálo? Totiž mňa zaujíma, či sa môže sa stať aj to, že po vybudovaní privádzača z R1 (smerom od BR do Senice) by sa premávka z BB do BR opäť vrátila na starú cestu, a to až do času slávnostného otvorenia obchvatu (leto 2012) - a potom to už bude tak ako sme uviedli vyššie. Jednoducho povedané, či v smere do BR sa už od pondelka nikdy nepôjde popri cementárni? Pýtam sa preto, lebo pokiaľ by to už bolo trvalé riešenie, malo by logicky dôjsť k oficiálnemu zrušeniu zastávky pre dotknuté linky, aspoň v smere do BR určite.