Keď by sa chcelo, tak by to šlo (aj s tým prepojením lístkov), na AS v minulosti chodili aj citybusy (mali tam zastávku (101, 102), do Stúp (Poľná Kosec, Stupy Jednota a otočka tiež v súčasnosti nechodí žiadna MHD), tak kde je problém...
Odpoveď ohľadom L 601463 z VÚC BB/Oddelenie dopravy (upravené a krátené):
1) Tarifa MHD bude platiť len od Štefánikovho nábr. po B.Bystrica, Pršianska terasa Mosadzná. Autobusová stanica nie je stanicou pre mestskú hromadnú dopravu, preto nemôže byť zahrnutá do tarify MHD. Tarifa MHD bude platiť po zastávku BB, Pršianska terasa Mosadzná. Po uvedenú zastávku sa zahrňuje úsek pre MHD. Aj keď zastávka BB, farma pod Pršanmi patrí do k. ú. Kremnička, bude na nej platiť tarifa pre prímestkú autobusovú dopravu.
2) Spoj o 7,00x už NEBUDE POKRAČOVAŤ DO OBCE POVRAZNÍK. Tarifa MHD bude platiť len na linke 601463 podľa uvedených zastávok MHD. Z uvedeného vyplýva, že bude potrebné prestupovať na nový autobus a zároveň zakúpiť nový cestovný lístok s inou tarifou. Nie je možné technicky prepojiť a zlúčiť dva tarifné systémy do jedného cestovného lístku.
3) Večerný spoj o 18,45 (denne, teda doplnený o "a") bol v minulosti zavedený na skúšobnú dobu, ale vzhľadom na jeho veľkú neefektívnosť bol zrušený. Večerný spoj do obce H. Pršany doplnený cez víkendy by bol neefektívny.
(pozn. ako reakcia pridania aj cez víkend namiesto napájača L 13)
K téme zmeny CP DPM BB od 1.9.11:
L 101-vzniká zast. Skuteckého pre spoje nejazdiace cez Cestu k nemocnici (každý druhý a večer po 17:30), pre spoje cez Cestu k nemocnici vzniká aj zast. Rudlovská cesta (v smere pred Moysesovým nám.), minútové úpravy
-v smere späť zaniká zast. "Kollárova(rázc.)" a obsluhuje sa aj zast. "Horná,Prior" pre spoje mimo Cestu k nemocnici (teda pre oba smery)
L 13-spoje 1,3,9 bez zmien, spoj 5 skôr o 120 min., spoj 7 skôr o 60 min.(11:55x), nové spoje 11 (10:55x), a napájače 13 (16:05xS), 15 (11:22aS), 17 (18:22aS)
-spoje 2,4,12,8 bez zmeny, nové polohy zo Sládkovičovej: 10:36x, 11:17a, 11:36x, 14:41x(ide na Terasu, nie do Vozovne), 16:24x, 18:17a (nie 18:14a, ako bolo prvotne prezentované, kvôli prípojom)
L 5-spoje 6 a 8 o 5 min. neskôr z Roos.nem., spoj 10 skôr o 25 min. z 12:57x na 12:32x, spoj 320 +30 min. (19:03a)
L 7-posun spoja 35 z 22:13x na 22:23x zo ŽST (asi pre prípoj z rýchlika Levičan z BA o 22:17)
L 3-spoj 51 5 min. skôr, spoje 46, 59 o 5 min. neskôr, spoj 310 -4 min. (do taktu), 332 -30 min.
Ak sa zaujímaš o trolejbusy v širšom rozsahu, než len o plesnivé bratislavské 15Tr, tak ti je možno známa takáto príhoda:
V švajčiarskom meste Lugano mali trolejbusovú sieť s napájaním 1000 V. Keď nadišiel čas obnovy vozidlového praku, konštatovali, že trolejbusy na 1000 V nikto nevyrába a prestavba celého napájacieho systému by sa nevyplatila. Trolejbusy boli odpredané za symbolickú cenu do Brašova (RO) s upozornením, že sú na 1000 V a že na 600 V nebudú jazdiť. V Brašove nahodili zberače a trolejbusy uviedli do premávky.
Uveď konkrétne, AKOU zmenou museli prejsť a prečo by nebolo možné takú zmenu uskutočniť na teoreticky z BB odkúpených trolejbusoch? V praxi samozrejme nemá význam nakupovať plesnivý šrot, tie dva kúsky zo Zlína a ČB, či odkiaľ to sú, bohate stačia.
Prosím? A uvedomuješ si, že bez povstania by sme na konci vojny boli zaradení do opačného tábora so všetkými z toho plynúcimi dôsledkami, čiže s najväčšou pravdepodobnosťou by bolo Slovensko zožrané ZSSR??
Pre peších sa potom nebude dať prejsť ani ku schodíkom na Tomášikovu/Krupinskú cestu (potom popod železničný most trate 153 k LIAZke) . iba od LIAZky na jesenského cez lávku ponad nákladnú stanicu (10.9.11 Grand Prix v čase Radvanského jarmoku☺)
fragma
L 101-vzniká zast. Skuteckého pre spoje nejazdiace cez Cestu k nemocnici (každý druhý a večer po 17:30), pre spoje cez Cestu k nemocnici vzniká aj zast. Rudlovská cesta (v smere pred Moysesovým nám.), minútové úpravy
-v smere späť zaniká zast. "Kollárova(rázc.)" a obsluhuje sa aj zast. "Horná,Prior" pre spoje mimo Cestu k nemocnici (teda pre oba smery)
L 13-spoje 1,3,9 bez zmien, spoj 5 skôr o 120 min., spoj 7 skôr o 60 min.(11:55x), nové spoje 11 (10:55x), a napájače 13 (16:05xS), 15 (11:22aS), 17 (18:22aS)
-spoje 2,4,12,8 bez zmeny, nové polohy zo Sládkovičovej: 10:36x, 11:17a, 11:36x, 14:41x(ide na Terasu, nie do Vozovne), 16:24x, 18:17a (nie 18:14a, ako bolo prvotne prezentované, kvôli prípojom)
L 5-spoje 6 a 8 o 5 min. neskôr z Roos.nem., spoj 10 skôr o 25 min. z 12:57x na 12:32x, spoj 320 +30 min. (19:03a)
L 7-posun spoja 35 z 22:13x na 22:23x zo ŽST (asi pre prípoj z rýchlika Levičan z BA o 22:17)
L 3-spoj 51 5 min. skôr, spoje 46, 59 o 5 min. neskôr, spoj 310 -4 min. (do taktu), 332 -30 min.